2017-10-17, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Oskyldig till motsatsen bevisad någon? Cissi Wallin brukar annars inte vara omtyckt av nättrollen. Tydligen är Virtanen värre än Wallin

Cosby var väl inte dömd när han hängdes ut som ett svin? Är Weinstein dömd? (Ärlig fråga.. vet ej)

Tror nog dessutom att Virtanen är mer hatad än henne. Hon syns ju inte lika mycket som honom.
Citera
2017-10-17, 12:42
Medlem
Z2361s avatar
https://nyheter24.se/noje/kandissverige/895740-cissi-wallin-instagram-lulu-carter

Nyheter 24 har skrivit artikel och hänvisar till inlägget för att se namn. I sedvanlig ordning har de också fått med ett grovt faktafel. Skriver 2010 ist för 2006...
Citera
2017-10-17, 12:44
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hicku
Hatar dessa "mobile."-länkar på forumet, men nog fungerar länken, även via dator.

Men testa: https://twitter.com/Nabila_AFR/status/919985409492385792

Nu så! Hoppas verkligen flera börjar namnges.
Alla dessa "feminister" och annat pack som har levt rövar under all denna tid. Nu hoppas man bara på att något faktiskt händer och att inte "metoo"-rörelsen tar upp all fokus likt den gjorde i USA.
Citera
2017-10-17, 12:44
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ja, det är väl just det som gör den här incidenten så underbar för högermobben. Bara att strunta i skuldfrågan och hata på alla cylindrar. Win, win, liksom

Högermobben?? Så vänstern och mitten uppskattar tilltag som detta menar du? Alla människor med en själ känner hat gentemot våldtäktsmän och deras försvarare. J*vla trams att göra allt till en höger-vänster fråga.

Mvh
Citera
2017-10-17, 12:45
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Cosby var väl inte dömd när han hängdes ut som ett svin? Är Weinstein dömd? (Ärlig fråga.. vet ej)

Weinstein är inte dömd. Och enligt dom experter som följer fallet kommer han aldrig bli dömd heller.
Citera
2017-10-17, 12:48
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Oskyldig till motsatsen bevisad någon? Cissi Wallin brukar annars inte vara omtyckt av nättrollen. Tydligen är Virtanen värre än Wallin

I princip alla hatar Virtanen mer, oavsett var man står politiskt, redan innan denna story kom ut. Sen är väl grejen här att de flesta faktiskt tror på CW:s anklagelse i någon mån. Ingen gillar en jävla våldtäktsman.

Sen kan det ju varit en genuin våldtäkt, men det kan också varit en "våldtäkt" där båda var svinfulla och hon gått med på hångel och sex inledningsvis och sen anser sig ha signalerat stopp. Grisigt sex behöver inte vara våldtäkt. Omöjligt att veta säkert.
Citera
2017-10-17, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Kolla kommentarerna i länken till rökutveckling på planet.

Eller den om Anja Pärson
Tack.
Även om det raderas friskt, så kan de inte ta bort betyget på ledarsidan, som ligger på 2,6 för närvarande, va?
Citera
2017-10-17, 12:51
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
Här haglar det: https://mobile.twitter.com/Nabila_AFR/status/919985409492385792

Namnen som "hängs ut" i twitterflödet: Soran Ismail, Timbuktu, Mårten Andersson, Genusfotografen, Behrang Miri, Fredrik Virtanen och Martin Timell.
Citera
2017-10-17, 12:54
Medlem
Kommentarer från Cissis senaste Instagram idag:

jeaesberg Så starkt Cissi! Står med dig till 100%! Jag minns när FV dj:ade på Debaser för många år sedan, och en kompis utmanade mig att gå fram och be om en låt. Svaret; han kunde spela den om jag sög av honom. Var chockad länge, och har sedan dess äcklats varje gånga jag sett honom. IRL och i media. #metoo

aliceerikssonfalk Är född 1994 och har också legat med FV när jag praktiserade på ett mediebolag. Han var sliskig men made me feel special antar jag. Han tyckte det var najs med vår årgång för vi rakade oss alltid, minns jag att han sa. Både han och jag var väldigt fulla.

ciricotack vore dig pratar vi om detta på min arbetsplats idag. 3 av 3 möjliga kollegor har en varsin liknande historia. Tack för att du orkar! Vi finns bakom

kalassuzy Jag är så tacksam och glad att du berättade. Det får mig och andra att vilja och framförallt våga att berätta om sina erfarenheter. Tack ❤️

mamma.till.5Du hjälper en annan ❤ så många gånger jag klankat ner på mig själv och känt mig "dålig". Dålig för att jag pratade om det, dålig för att jag blev bemött av hans vänner som "horan" och kallad "helt jävla sinnessjuk". Så många gånger som jag känt att det var nog fan mitt fel.. Fast jag var så full så jag inte ens märkte när han började... Jag anmälde och fick standardfrågor om vilken klädsel jag hade. Den frågan gör mig vansinnig. Jag hade jeans och tröja med båthals, ändå blev jag utsatt. Som om klädseln spelar roll... Det är i huvudet på förövaren. 12 år senare har jag fortfarande en ångestkänsla när jag tänker på det. Mest för alla runtomkring som ställde upp för honom och som dömde mig för det var enklast så. Tack @cissiwallin för att du får mig att känna mig stark ❤❤❤
Citera
2017-10-17, 12:57
Medlem
Äh, PK-eliten får helt enkelt stå ut med lite olägenheter nu när vi ska möta upp kvinnosynen i Mellanöstern och Afrikas horn.
Citera
Medlem
Börjar likna en häxjakt. Vad som behövs är att fler kvinnor kommer med samma historia, annars sitter Virtanen säkert.
Citera
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Högermobben?? Så vänstern och mitten uppskattar tilltag som detta menar du? Alla människor med en själ känner hat gentemot våldtäktsmän och deras försvarare. J*vla trams att göra allt till en höger-vänster fråga.

Mvh

Såg du inlägget jag svarade på. Den glade hataren hatade båda lika mycket.
Det var det jag kommenterade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in