2017-10-17, 11:10
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Missa du hela Hanna Wigh händelsen? Det var ju stora krigsrubriker i flera veckor i Lügenpresse. Dom behöver ju inte skriva ut hans namn men dom kan ju skriva "Aftonbladet-journalist misstänkt för våldtäkt". Men vad kan man förvänta sig av hycklarna.

Han är väl inte misstänkt. Det är en tjej som har pekat ut honom. Det skulle varit B-kändis pekar ut mediaprofil för våldtäkt. Men detta är ju bara ryktesvägar. Inte förrän en andra tjej pekar ut honom kan det börja likna mörkläggning om Aftonbladet inte går ut med det. Men å andra sidan måste ju denna B-kändis polisanmäla händelsen.
Citera
2017-10-17, 11:12
Medlem
Stones avatar
För en jäkla massa år sedan köpte Virtanen en Stone Island jacka. Firman Boys tvingade av honom den under förnedrande omständigheter. Off topic jag vet, men killen har haft sina mindre trevliga stunder.
Citera
2017-10-17, 11:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vilka fler än Wallin anklagar honom? Eller anklagar hon honom för flera våldtäkter? (Inte läst hela tråden.)
Någon annan kändiskvinna påstod att han kallat henne för "hora". Minns inte vem för jag är inte så bra på att komma ihåg svenska kändisar, men det står tidigare i tråden. Men i övrigt har det (ännu) inte framkommit några ytterliga anklagelser om våldtäkt, vad jag har sett.
Citera
2017-10-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Rent tekniskt är det väl möjligt om preskriptionstiden inte gått ut, men utan ett erkännande (vilket är föga troligt i min mening) lär en sådan anmälan avskrivas ganska omgående om det rör sig om en nio år gammal händelse.

Problemet med historier likt dessa, vilket jag påpekat i fler trådar, är att de aldrig tycks leda någon vart. Vad som händer är att en anklagelse levereras medan allt sedan rinner ut i sanden, av olika skäl, och kvar blir bara motstridiga utsagor som sedan flitigt nyttjas av de som vill slå mynt av dem.

Jag har, som sagt, absolut inget till övers för uppblåsta och narcissistiska idioter som Virtanen men att helt okritiskt konstatera att han är en våldtäktsman bara för att man ogillar honom och för att Wallin påstår den saken är i min mening galet.
Mja, jag tänkte mer att någon runtomkring skulle göra en anmälan om förtal... om det går att göra sån å andras vägnar.

Hoppas det inte rinner ut i sanden denna gång...
Citera
2017-10-17, 11:20
Medlem
På Cissis Instagram (inlägget idag) haglat det nu av kvinnor som har erfarenhet av FV.
Citera
2017-10-17, 11:21
Medlem
Svenska medier kunde ju i alla fall inte visa tydligare att de är en stor del i att offer tystas ner. När det gäller sexbrottslingar i den egna kåren så tror man inte på offer men när det är en tjockis i USA som pekas ut så hängs han direkt ut.

I USA visste media i 30+ år. I Virtanens fall så har media vetat i runt 10 år så de har väl kvar huvudet i sanden X antal år till.
Citera
2017-10-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
För en jäkla massa år sedan köpte Virtanen en Stone Island jacka. Firman Boys tvingade av honom den under förnedrande omständigheter. Off topic jag vet, men killen har haft sina mindre trevliga stunder.

Inte sant, men ändå.
Citera
2017-10-17, 11:24
Medlem
jack.danielss avatar
Intressant hur MSM anser sig kunna bestämma vad som skall stå på dagordningen!

Hypotetiskt: exakt samma historia hade utspelat sig, denna gången är det medlemmar i ett dödsknarkarparti (SD) som är inblandade!

Hade MSM varit lika tyst då? NÄ! Därför är MSM föraktade och hatade!
Citera
2017-10-17, 11:25
Medlem
Hor-Ullas avatar
det rensas friskt bland Aftonbladets facebook kommentarer nu
Citera
2017-10-17, 11:26
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Inte sant, men ändå.

Säker att jag läste det under "Det ryktas att" på Firman Boys egen hemsida. Så någon sanning borde väl det finnas i detta. Men har du bättre kunskaper om detta så lämnar jag saken därhän.
Citera
2017-10-17, 11:26
Bannlyst
Har nån ringt aftonbladet för kommentar?
Citera
2017-10-17, 11:28
Medlem
Gjordes det någon förundersökning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här