2017-10-16, 18:53
Bannlyst
Står allt om våldtäkten på Cissis blogg..

"Det brukar heta att man inte ska älta. Om några dagar är det nio år sen. Nio år har gått sen du iskallt och uträknat bjöd med mig på en efterfest, la någonting i mitt glas (antagligen Rohypnol) för att sedan släpa in mig till sovrummet och utnyttja min kropp"

http://blogg.mama.nu/cissiwallin/2015/05/29/oppet-brev-till-min-valdtaktsman/
Citera
2017-10-16, 18:55
Medlem
Giant Squids avatar
Kan vara läge för de övriga tjejerna som råkat ut för övergrepp från Virtanen och träda fram. Alt, kontakta Cissi och vara behjälplig vid eventuellt förtalsmål.
Citera
2017-10-16, 18:57
Medlem
RadioDDR1s avatar
Undrar om vänsterliberalerna på gammelmedia kommer att skydda våldtäktsmannen genom att försöka tysta ner det hela.
Senast redigerad av RadioDDR1 2017-10-16 kl. 18:59.
Citera
2017-10-16, 18:59
Medlem
Om Virtanen inte anmäler henne för förtal så är han skyldig.
Citera
2017-10-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finkelsten
Historien går igen: bakom fasaden på godhetsknarkarna och pk-extremisterna finns ondskan och mörkret. Ibland är pk kanske bara konformitet, ibland, som i t.ex Virtanens, Hynek Pallas och Göran Lindbergs fall, ett försök att mörka deras psykopati och hat mot kvinnor.

I Virrpannens fall så är det inte enbart hat mot kvinnor.För övrigt så blev han upprörd över en tecknad sjöjungfru från Disney som han ansåg sexualiserad.
Han är sannolikt en översexuell skenhelig typ som har svåra sexuella avvikelser.Den fula fasaden rämnar till sist.
Citera
2017-10-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Undrar om vänsterliberalerna på gammelmedia kommer att skydda våldtäktsmannen genom att försöka tysta ner det hela.

Beror på vilka hållhakar han är på folk.
Citera
2017-10-16, 19:02
Medlem
Giant Squids avatar
Nu tweeta våldtäktsmannen nåt om Hasse Alfredsson.
Damage control
Citera
2017-10-16, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan vara läge för de övriga tjejerna som råkat ut för övergrepp från Virtanen och träda fram. Alt, kontakta Cissi och vara behjälplig vid eventuellt förtalsmål.

Och krossas av Aftonbladet och Socialdemokraterna, knappast.

Sen vem fan vet vad Virtanen är kapabel till om han förlorar sitt jobb, han har bekanta inom AFA, Revfront och andra organisationer som enkelt skulle tysta vittnen.
Citera
2017-10-16, 19:03
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Radiotystnad från såväl Virtanen som Aftonbladet.

Någon annan media eller medieprofiler som lyft frågan?

Edit: Jag kan bara hitta att Samnytt än sålänge skrivit om det. All etablerad slaskmedia är fortfarande tyst. Krismöten?

Skulle tro AB och då i synnerhet ledarredaktionen har en konferens om hur man ska gå vidare. Resten av MSM ligger lågt för att kommentera eventuella uppgifter AB publicerar. Om inga kommer från AB kommer resten hålla tyst också.
Citera
2017-10-16, 19:05
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Enligt Henrik Bastin (framgångsrik TV-producent, som bör vara väl insatt i mediastockholm) så har hans arbetsgivare Aftonbladet och förra chefredaktören Helin varit med och mörkat händelsen. Bastin pekade för övrigt ut Virtanen och Timell redan igår på Twitter, innan Wallin.

https://twitter.com/henrikbastin/status/919636256799289344

"@Aftonbladet ska ni göra något om @fvirtanen och hans kvinnosyn? Fråga er förra chefredaktör som tystat ner minst ett fall."

https://twitter.com/henrikbastin/status/919645322472591361

"@JanHelin du vet precis vad @fvirtanen hållit på med. Nu är du Programdirektör på Svt. @svt är det ok?"

https://twitter.com/henrikbastin/status/919633853198696448

"För tydlighet, föregående tweet avser Timell & @fvirtanen är Sveriges Harvey Weinstein’s."

Detta har potential att fälla Helin också.
Tystade Helin ner detta under sin tid på Aftonbladet KAN inte SVT låta han vara kvar.
Hur skulle det se ut?
Citera
2017-10-16, 19:09
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Berätta mer! Har du en källa också?

Finns det inte här i början av tråden så får du söka lite.
Citera
2017-10-16, 19:09
Medlem
"Om en tidning utpekat någon som brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnat uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning kan tidningens ansvarige utgivare bli dömd för förtal och tidningen kan åläggas att utge skadestånd."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in