Okay, Ja det är tabletter, rosa/lila aktiga saker i en väldigt skum sex kantig form nästan, Fasnar ju för tusan i halsen, dumma påhitt,
mmm undrar om jag ska beklaga mej nästa gång för doktorn att dom gav mej dubbel dos. och sen ljuga och säga att dom kändes/fungerade jätte bra , och att jag inte upptäckte att det va dubbel dos förren efter 2 veckor typ., så tror han att min kropp är "tålig/svarar dåligt" el vad man säger, så han vågar skriva ut lite starkare saker sedan, När jag klagar om nån mån att jag nog skulle behöva starkare dos Efexor. för jag känner inte av dom längre.. Och då finns det ju inge starkare, så då kanske jag får nått roligare.. El är det en dum ide?
Btw, ni som käkar/käkat efexor, har ni inte fått några kompetterande sömnpiller el något, att ta när det börjat bli dax att sova?
För det fick inte jag

Han ville knappt skriva ut efexor åt mej först. för han verkade så orolig att nått skulle gå snett. (??!!)
Och jag behöver nått att sova på. man blir ju skit pigg av dom där tabletterna, och det borde ju han ha vetat om.
God-Jul på er !