Citat:
Ursprungligen postat av stillton
ja, det har jag ju redan förklarat. "antingen beror det på tvångmässiga skav, eller så görs det i provokativt eller löjeväckande syfte". jag säger inte att det är vettigt eller produktivt, bara för att det har ett syfte. för mig personligen så räcker det att det inte görs av ren meningslöshet eller vana för att jag inte ska irritera mig på det.
btw.. varför avslutade du nyss diskussionen utan att mena det? var det ett desperat försöka att få sista ordet, eller var det ännu en slentrianmässig hälsningsfras utan innehåll?
Jo nu när du säger det så. Det nog så att jag endast skriver under med mitt nick av ren vana. Vilket jag alltid har gjort. Både på detta, men även på övriga forum jag är aktiv i.
Jag skulle sova (vilket jag även tror att jag nämnde) men när jag trots detta fick ett svar ville jag inte avfärda dig utan få klart diskussionen.

Nu tror jag faktiskt inte att jag har något mer att säga, men om du inte känner dig klar med detta alt. vill diskutera något annat så får du gärna skicka ett pm. Godnatt!