Citat:
Ursprungligen postat av ViktorNumondsson
Hur kommer det sig då att han använder sig av alla dessa "ja" och "basalorum" över i princip alla hans texter? Kan även tillägga att jag inte längre kommer att skriva ut mitt nick för din skull, då det inte känns som någon uppoffring. Men kan du inte känna att det blir lite, ja, rent av löjligt när man lägger tid på att ha åsikter om huruvida någon bör ha sitt nick i slutet av sina inlägg eller inte?
jo, visst är det löjligt. jag irriterar mig på folk som blinkar in till höger efter en omkörning också. även om det är korrekt regelmässigt så är det totalt överflödigt och meningslöst, och det är just det jag irriterar mig på.
att skriva "ja" "basalorum" i tid och otid är inte slentrianmässigt. antingen beror det på tvångmässiga skav, eller så görs det i provokativt eller löjeväckande syfte. det finns ett syfte bakom, och därför blir inte jag irriterad på det. men jag har förståelse för dom som blir det. det är jag i princip skyldig att ha med tanke på vilka idiotiska småsaker som jag själv irriterar mig på.