Citat:
Ursprungligen postat av
sm910dif
Om moderators- och administratörskollegiet eventuellt står bakom dig är irrelevant, eftersom det här inte bara är informationstrådar där Flashbacks ledning informerar om beslut utan också samtidigt diskutionstrådar där deras beslut kan diskuteras.
Om du personligen tar åt dig kan jag bara beklaga, i sårandet finns inget egenvärde, men sådana är offentliga gemenskaper likt denna att friheten till metadiskussioner om forumet och i forumet existerande beteenden trumfar enskilda medlemmars önskan att inte uppleva sig kränkta.
Ja?
Vad moderatorerna tycker är i högsta grad relevant, eftersom det är dessa personer som äger forumet. Ska vi säga så? Hej Basalorum! Om du går tillbaka i tråden så får du se att de allra flesta moderatorerna står bakom mitt sätt att skriva och därigenom göra mina artiklar mer lättlästa och strukturerade för gemene man. Håller du inte med om det? Jolly Bob från Aberdeen.
Ja! Hej Basalorum!
Om dina sårande och hatiska artiklar riktade mot min person kan jag bara säga: Fy! Eller hur? Du kan inte ens nudda tangentbordet utan att vräka ditt hat och din avsky mot mig och min person. Du borde se dig själv i spegeln och fråga dig vad du är för person egentligen. Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.
Ja! Hej Basalorum!
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Lite nyskapande är väl aldrig fel?
Tycker det är uppfriskande med nya grepp, även om det kan bli lite tjatigt om man är fantasilös vilket inte den anklagade är.
Han/hon klämmer in ett "Hej Basalorum där man minst anar det, vilket i mina ögon är både uppfriskande och kreativt.
Om varje stycke skulle avslutats med ovanstående fras hade det blivit tjatigt och tråkigt, men charmen med det hela är att man aldrig riktigt vet när det bevingade uttrycket skall komma och man läser med spänning.
Undrande, "när kommer det?" Och när det äntligen kommer leviterar jag av lycka.
MVH/Gnomegirl
Ja!
Jag tycker att ni båda ska pröva själva att skriva en artikel med basalorier. Pröva att skriva en artikel själva där ni strukturerar artikeln med basalorier och styckeindelar med "Ja". Hej Basalorum! Då kommer ni att få se att det inte är så enkelt som det kanske verkar, och att det gör både skrivandet och läsandet av artikeln mer angenämt och lättillgängligt. Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.
Ja!