Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-31, 09:26
Medlem
Iloveludas avatar
Tycker tvärt om.
Samtliga inlägg skulle bli raderade för trams och of topic.
Vilket det just är i den första tolkningen av denna regel nämligen trams.
Citera
2015-01-04, 17:31
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Om moderators- och administratörskollegiet eventuellt står bakom dig är irrelevant, eftersom det här inte bara är informationstrådar där Flashbacks ledning informerar om beslut utan också samtidigt diskutionstrådar där deras beslut kan diskuteras.

Om du personligen tar åt dig kan jag bara beklaga, i sårandet finns inget egenvärde, men sådana är offentliga gemenskaper likt denna att friheten till metadiskussioner om forumet och i forumet existerande beteenden trumfar enskilda medlemmars önskan att inte uppleva sig kränkta.
Ja?

Vad moderatorerna tycker är i högsta grad relevant, eftersom det är dessa personer som äger forumet. Ska vi säga så? Hej Basalorum! Om du går tillbaka i tråden så får du se att de allra flesta moderatorerna står bakom mitt sätt att skriva och därigenom göra mina artiklar mer lättlästa och strukturerade för gemene man. Håller du inte med om det? Jolly Bob från Aberdeen.

Ja! Hej Basalorum!

Om dina sårande och hatiska artiklar riktade mot min person kan jag bara säga: Fy! Eller hur? Du kan inte ens nudda tangentbordet utan att vräka ditt hat och din avsky mot mig och min person. Du borde se dig själv i spegeln och fråga dig vad du är för person egentligen. Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.

Ja! Hej Basalorum!
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lite nyskapande är väl aldrig fel?
Tycker det är uppfriskande med nya grepp, även om det kan bli lite tjatigt om man är fantasilös vilket inte den anklagade är.
Han/hon klämmer in ett "Hej Basalorum där man minst anar det, vilket i mina ögon är både uppfriskande och kreativt.
Om varje stycke skulle avslutats med ovanstående fras hade det blivit tjatigt och tråkigt, men charmen med det hela är att man aldrig riktigt vet när det bevingade uttrycket skall komma och man läser med spänning.
Undrande, "när kommer det?" Och när det äntligen kommer leviterar jag av lycka.

MVH/Gnomegirl
Ja!

Jag tycker att ni båda ska pröva själva att skriva en artikel med basalorier. Pröva att skriva en artikel själva där ni strukturerar artikeln med basalorier och styckeindelar med "Ja". Hej Basalorum! Då kommer ni att få se att det inte är så enkelt som det kanske verkar, och att det gör både skrivandet och läsandet av artikeln mer angenämt och lättillgängligt. Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.

Ja!
Citera
2015-01-04, 17:33
Medlem
gato12s avatar
Blir tvärtom på gott humör när jag läser Bukfetmas alster men jag skulle nog inte vara lika positiv om alla användare på forumet tog efter.
Citera
2015-01-04, 19:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Blir tvärtom på gott humör när jag läser Bukfetmas alster men jag skulle nog inte vara lika positiv om alla användare på forumet tog efter.
Jag håller med du. Bukfetma skriver fyndigt trots sina tics och det duger gott så, tycker jag. Han är en provokatör med sin stil men seglar ensam så det får funka.

Jag har inga problem med att utläsa essensen av det han vill ha sagt i sina artiklar...

Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2015-01-04 kl. 19:10.
Citera
2015-01-04, 19:43
Medlem
Zeimines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag håller med du. Bukfetma skriver fyndigt trots sina tics och det duger gott så, tycker jag. Han är en provokatör med sin stil men seglar ensam så det får funka.

Jag har inga problem med att utläsa essensen av det han vill ha sagt i sina artiklar...

jo men om alla skulle ta efter det beteendet skulle det förstöra alla tendenser till diskussion. Du är tvungen att plöja förbi 2 rader trams innan du kommer till den relevanta texten.

Dessutom undrar jag varför han inte tramsar till sin signatur med sitt "ja?" och "hej basalorum". Eftersom har skriver det överallt...

Sålunda är det inga tics utan bara tramserier.
Citera
2015-01-04, 20:05
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Jag personligen tycker att han är en tramsare av rang. En typisk person som det kittlar i kalsongen när denna får uppmärksamhet.
Citera
2015-01-04, 20:13
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag personligen tycker att han är en tramsare av rang. En typisk person som det kittlar i kalsongen när denna får uppmärksamhet.
Ja?

Du vågade inte angripa din moderatorkollega intermittentexpulsions mot mig välvilliga artikel, utan valde i stället att uttrycka din avsky mot mig genom att citera en vanlig användares artikel? Är det inte dags att du ser dig själv i spegeln? Ska vi säga så? Hej Basalorum!

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2015-01-04, 20:17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukfetma
Ja?

Du vågade inte angripa din moderatorkollega intermittentexpulsions mot mig välvilliga artikel, utan valde i stället att uttrycka din avsky mot mig genom att citera en vanlig användares artikel? Är det inte dags att du ser dig själv i spegeln? Ska vi säga så? Hej Basalorum!

Ja! Hej Basalorum!

Jag skiter i om det är en kollega, vi kan fortfarande ha skilda åsikter.

Du är en tramsare som njuter av uppmärksamhet.
Citera
2015-01-04, 20:18
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:

Exakt. Som jag tolkar regel 0.03 så är detta beteende utan tvekan varningsvärt; om samtliga användare började bruka diverse tics vore detta snart inget diskussionsforum utan ett dårhus. Ser jag något liknande i de forum jag modererar blir det varning.
Citera
2015-01-04, 20:18
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeimine
Dessutom undrar jag varför han inte tramsar till sin signatur med sitt "ja?" och "hej basalorum". Eftersom har skriver det överallt...

Sålunda är det inga tics utan bara tramserier.
Ja?

Skulle det få dig att må bättre om jag skrev "Hej Basalorum!" i min signatur? I så fall kan jag göra det. Jag kan också skriva "Jolly Bob från Aberdeen" om du vill. Håller du inte med om det? Annars tycker jag att signaturen speglar en viktig fråga som vi inte tar på allvar längre. Hej Basalorum! Göran Greider är en av de få som fortfarande tycker att frågan är viktig. Dessutom innehåller signaturen (Hej Basalorum!) inga stycken, så att styckeindela signaturen med "Ja!" ter sig för mig fullständigt onödigt. Ska vi säga så?

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2015-01-04, 20:23
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Jag skiter i om det är en kollega, vi kan fortfarande ha skilda åsikter.

Du är en tramsare som njuter av uppmärksamhet.
Ja?

Oj då, jag trampade visst på en öm tå... Hej Basalorum!

Ja!

Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Exakt. Som jag tolkar regel 0.03 så är detta beteende utan tvekan varningsvärt; om samtliga användare började bruka diverse tics vore detta snart inget diskussionsforum utan ett dårhus. Ser jag något liknande i de forum jag modererar blir det varning.
Ja?

Då får jag väl hålla mig till de forum där moderatorerna inte har någonting emot att man som användare har utformat ett eget system för att hålla artiklarna lättlästa och systematiserade. Frågor på det? Jolly Bob från Aberdeen.

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2015-01-04, 20:24
Medlem
Wildsomes avatar
Haha, jag älskar "ska vi säga så?"! Nej, det här tycker jag är fantastiskt! Fortsätt med ticsen ol'man!

Peace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in