Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-23, 19:07
  #145
Medlem
Är det någon som tycker att det verkar finnas likheter mellan Malin Berghagens och Agneta Sjödins respektive personligheter?
Citera
2015-07-23, 19:11
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain
Är det någon som tycker att det verkar finnas likheter mellan Malin Berghagens och Agneta Sjödins respektive personligheter?

Ja, sökande och styrbara.
Citera
2015-07-23, 20:57
  #147
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdiosAmigos111
Ja, sökande och styrbara.

Tai Chi, yoga och sånt där är vad vi i vardagligt tal kallar motion eller träning.
För kroppen är detta samma sak.
Meditation sägs vara bra mot mycket, men vad såna som Berghagen inte förstår är att de där undersökningar inte har en grupp personer som bara "slappnar av en stund" att jämföra med.
Det kallas kontrollgrupp inom forskning, och såna måste finnas för att utvärdera om dina data är tillförlitliga.

Såg nån sida bak i tråden att hon eventuellt tror på medium.
Nu är jag svarslös, eftersom då är hon bara korkad och borde läsa på lite om de grundläggande fysikaliska lagarna.
Citera
2015-07-23, 22:34
  #148
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol

Såg nån sida bak i tråden att hon eventuellt tror på medium.
Nu är jag svarslös, eftersom då är hon bara korkad och borde läsa på lite om de grundläggande fysikaliska lagarna.

"Eventuellt" är det inte fråga om, hon är helt övertygad och även nära vän med mediumet Benny Rosenqvist. Han verkar göda henne full med precis det hon vill höra, dvs främst romantiska fantasier om män som ska uppenbara sig i hennes framtid.

Malin har tidigare även varit programledare för Det okända som handlar om just andar och medium.
Citera
2015-07-23, 22:37
  #149
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain
Är det någon som tycker att det verkar finnas likheter mellan Malin Berghagens och Agneta Sjödins respektive personligheter?

Ja, likheterna är flera. Andligt sökande, kärleks/sexmissbrukare, taskig självkänsla...
Citera
2015-07-23, 23:05
  #150
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
"Eventuellt" är det inte fråga om, hon är helt övertygad och även nära vän med mediumet Benny Rosenqvist. Han verkar göda henne full med precis det hon vill höra, dvs främst romantiska fantasier om män som ska uppenbara sig i hennes framtid.

Malin har tidigare även varit programledare för Det okända som handlar om just andar och medium.

Ah, OK.
skvallret skulle då vara att hon är aningen efterbliven, men att vi nu kan uppgradera detta till en sanning.
Skriv det i trådstarten!
Citera
2015-07-24, 00:02
  #151
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain
Är det någon som tycker att det verkar finnas likheter mellan Malin Berghagens och Agneta Sjödins respektive personligheter?
Verkligen. Snälla, ganska vackra kvinnor med en romantisk ådra, och som kanske inte är den vassaste kniven i besticklådan.

Nu, när deras främsta dagar av kvinnlig skönhet är över så hemfaller dom åt olika typer av flummiga irrläror för att på så vis försöka dämpa sin existensiella ångest runt sitt eget åldrande. Dom har inga direkta klassiskt manliga sidor utan är, som åldrande singlar, helt och hållet offer för sina egna kvinnliga impulser.
Tänker ofta att den här typen av kvinnor är sådana som på allvar skulle må mentalt mycket bättre i en mer gammaldags värld med tydliga könsroller och kärnfamiljsideal.

Kanske bara är ett långsökt sätt för mig att säga att dom "behöver kuk" för att komma ner på jorden, men jag tror att det i det här fallet faktiskt stämmer.
Citera
2015-07-24, 08:38
  #152
Medlem
Gabriel Knights avatar
Är människan helt besatt av sex? Kan det vara ett arv från mamman och hennes eskapader?

Malin Berghagen: Är det bästa ligg jag haft, säger hon i artikeln.

http://www.expressen.se/noje/malin-b...ligg-jag-haft/
__________________
Senast redigerad av Gabriel Knight 2015-07-24 kl. 08:43.
Citera
2015-07-25, 02:29
  #153
Medlem
Kongruensbojds avatar
Nån som minns alla hennes framträdanden i tv-dramor och filmer under 90-talet? Jag tyckte hon var rätt bra i någon tv-serie men kommer inte ihåg vad den hette. Svart Lucia är en klassiker och Malins karaktär är intressant i den (hon spelar mot ett annat kändisbarn, Nicklas Hjulström).
Citera
2015-07-25, 21:14
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Nån som minns alla hennes framträdanden i tv-dramor och filmer under 90-talet? Jag tyckte hon var rätt bra i någon tv-serie men kommer inte ihåg vad den hette. Svart Lucia är en klassiker och Malins karaktär är intressant i den (hon spelar mot ett annat kändisbarn, Nicklas Hjulström).

Jag minns en tv-film från tidigt 90-tal (möjligtvis var det Svart Lucia) där MB utförde utmanande tung- och läpprörelser på en lussekatt. Mycket sexigt.
Citera
2015-07-27, 16:45
  #155
Medlem
Lostworlds avatar
Malin går verkligen från klarhet till klarhet.
I sin eviga fixering vid män och förhållanden så väljer hon nu att hylla Betz från vänsterextrema och grovt kriminella Kartellen. Enligt Malin är han "en hjälte och true alfa".
Men sen har vi dom riktiga männen, de riktiga alfanhanarna som respekterar sin kvinna och stolt visar upp henne. En sån man är Betz i Kartellen. Idag la han upp en hel underbar text till sin kvinna på insta. Blev så rörd!! Thats The way we like it. That is true alfa!! Respekt!!!

Vidare avböjer hon all kritik gällande Kartellen. Endast vackra tankar om Kartellen tillåts:
Och nu vill jag inte höra ngt om vad ni tycker om kartellen eller deras historia eller era tankar om dom. Om de inte är vackra förstås. Håll er till ämnet.

http://blogg.amelia.se/malinberghage...and-true-alfa/
Citera
2015-07-27, 19:14
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Malin går verkligen från klarhet till klarhet.
I sin eviga fixering vid män och förhållanden så väljer hon nu att hylla Betz från vänsterextrema och grovt kriminella Kartellen. Enligt Malin är han "en hjälte och true alfa".
Men sen har vi dom riktiga männen, de riktiga alfanhanarna som respekterar sin kvinna och stolt visar upp henne. En sån man är Betz i Kartellen. Idag la han upp en hel underbar text till sin kvinna på insta. Blev så rörd!! Thats The way we like it. That is true alfa!! Respekt!!!

Vidare avböjer hon all kritik gällande Kartellen. Endast vackra tankar om Kartellen tillåts:
Och nu vill jag inte höra ngt om vad ni tycker om kartellen eller deras historia eller era tankar om dom. Om de inte är vackra förstås. Håll er till ämnet.

http://blogg.amelia.se/malinberghage...and-true-alfa/
Detta att endast vackra tankar tillåts om Kartellen påminner om den som skrev i en IOGT-tidning år 1945 att det var synd att Hitler dött. Det hade ju varit så bra att ha en nykterist i världsledande ställning!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback