Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-11-29, 13:53
  #1
Medlem
http://www.expressen.se/index.jsp?a=212402

Väntat eller? Ska vi gissa att han har varit o doppat i lite yngre kött?
Citera
2004-11-29, 14:11
  #2
Medlem
magpies avatar
Inte med den skjortan inte! Det är nog snarare damen som insett att hr Lacktaste får ställa sig åt sidan för lite ungdomlig uthållighet med god smak.
Citera
2004-11-29, 14:17
  #3
Medlem
jobes avatar
Tråkigt, men hon tröttnade väl på att ha kronkalle rännandes hemma hos dem.
Citera
2004-11-29, 14:31
  #4
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Tråkigt, men hon tröttnade väl på att ha kronkalle rännandes hemma hos dem.
Säkerligen, och som sagt, karls klädsamk får tom undertecknad att rysa av olust.....
Citera
2004-11-29, 14:33
  #5
Medlem
magpies avatar
Aha, "eftersom vi är gifta är allt vi äger....nu borta....?" Något av rädda det som räddas kan. Håller för övrigt med om att meddelandet är av tråkig natur. En sak som förbryllar mig är varför paret skickar ut ett pressmeddelande. Till vem skickar de och har de några realistiska förväntningar på att detsamma skall läsas, någonsin av någon (vilket det iof har gjorts, men ändå)?
Citera
2004-11-29, 14:39
  #6
Medlem
damienthorns avatar
har ni sett hennes urdåliga program om andar på tv? bruden verkar ju helt blåst... jag tror han har tröttnat
Citera
2004-11-29, 15:02
  #7
Medlem
Dom skickar alltså ut ett jävla pressmeddelande för att tala om att dom "går skilda vägar"? Låter som nåt BB-Linda skulle kunna göra...
Citera
2004-11-29, 15:03
  #8
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Tråkigt, men hon tröttnade väl på att ha kronkalle rännandes hemma hos dem.

Vad är en kronkalle för något?
Citera
2004-11-29, 15:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Vad är en kronkalle för något?
Kronofogden, Tommy har väl massa p-böter hos dom?
Citera
2004-11-29, 15:05
  #10
Medlem
magpies avatar
Fiscus/lagens förlängda arm, till vardags även kallad kronofogden.
Citera
2004-11-29, 15:08
  #11
Medlem
magpies avatar
Kanske fel forum, men ändå hänförlig till rätt person; vad livnär sig Tommy sammetsröst av nuförtiden? Kan inte minnas att jag sett honom i något program/produktion med mätbart antal tittare. Är han förpassad till de lukrativa Disney-dubbningarna (där Anna Book regerar)? Turné på Ålandsbåtarna? Gästbartender på Varberg - Grenå?
Citera
2004-11-29, 15:12
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Kanske fel forum, men ändå hänförlig till rätt person; vad livnär sig Tommy sammetsröst av nuförtiden? Kan inte minnas att jag sett honom i något program/produktion med mätbart antal tittare. Är han förpassad till de lukrativa Disney-dubbningarna (där Anna Book regerar)? Turné på Ålandsbåtarna? Gästbartender på Varberg - Grenå?
Han jobbar som fågelskr...... http://www.aftonbladet.se/noje/0005/18/tommy.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback