Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-01, 02:11
  #1
Avstängd
Var nyligen i Berlin på en tredagars vistelse, man förväntar sig se tyska människor när man besöker Tysklands huvdstad. Istället möts man av enorma horder afrikaner och allmänt svartmusk från olika kontinententer. Jag trodde inte att Tyskland var lika förfallet som England och Frankrike innan, men tyvärr så visade det sig att det är exakt samma visa i alla länder i västereuropa, vare sig man besöker England, Frankrike, Tyskland eller Sverige så ser man numera enbart svartmuskingar i alla större städer. Så jävla trist och förutsägbart.

Så om ni vill åka till Tyskland och förväntar er att stöta på Hans och Greta så får ni nog åka till en by för att göra detta. I de större städerna är det mycket troligare att ni stöter på Mohammed eller Kunta Kinte. Hitler vänder sig troligtvis i graven, hade han inte redan varit död hade han nog dött av en hjärtattack om han såg sin gamla huvudstad idag.

Berlin är ännu värre än Stockholm och Göteborg när det gäller svartmusk, det formligen väller av dessa folk överallt. Jag pratade med några tyskar i staden och de berättade att utlänningarna behandlar tyskar som skit och att de mobbar tyskar och begår brott mot dem, de kallar tyska kvinnor för horor och liknande. Blattarna beter sig likadant i alla länder de bor i alltså!

Värst var turkarna menade dessa tyskar, turkarna hatar alla tyskar och behandlar tyskarna som smuts i deras egna land, lite som blattarna i Sverige beter sig mot svenskarna.

Är alla städer i Tyskland lika dekadent av mångkultur eller är Berlin ett tragiskt undantag? Visste ni om Berlins och Tysklands tragiska utveckling från ett framgångsrikt germanskt land till ett tragiskt förfall genom mångkulturellt kaos?

Någon fler som besökt Tyskland och sett mångkulturen där som kan bekräfta det höga antalet svartmusker i de större städerna?
Citera
2011-09-01, 02:19
  #2
Avstängd
LOKO_MOTIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seifer88

Är alla städer i Tyskland lika dekadent av mångkultur eller är Berlin ett tragiskt undantag?

Det ser ut så i hela Tyskland pretty much.
Även Holland och Belgien har fallit. Där är ursprungsbefolkningen numera andra klassens medborgare.
Hela det civiliserade västeuropa har snart tagits över av aggressiva, kriminella invandrare.
Citera
2011-09-01, 02:27
  #3
Avstängd
Såg förresten också stor rasblandning, och precis som i övriga Europa var det de inhemska ljusa kvinnorna man såg frotera sig med utländska svartslusker. Hjärntvätten har tyvärr nåt alla kvinnor i västeuropa, spelar ingen roll vilket land man besöker.
Citera
2011-09-01, 03:32
  #4
Medlem
Fina Gubbens avatar
Inte konstigt när det bor 4 miljoner turkar (alltså inte räknat med andra invandrare) i hela Tyskland. Berlin brukar kallas för "mini turkiet" har jag för mig.

Inget fel med att dom beblandar sig med varandra.
Citera
2011-09-01, 03:57
  #5
Medlem
synkros avatar
Vad kan man göra mer än att fälla en tår för tyska nationen?
Jag lider med dom och jag lider för dom....
Citera
2011-09-01, 06:01
  #6
Medlem
Staniolrustnings avatar
Gamla Östtyskland är värre utsatt än väst. Pratar man med folk från München verkar det som om landet kommer att delas upp i två bitar igen.
Citera
2011-09-01, 06:59
  #7
Medlem
Läskigs avatar
Ja, t.o.m. Angela Merkel har uppmärksammat detta, och när populistiska politiker gör sådana utspel så vet man att det är riktigt illa ställt,riktigt tråkigt då Berlin i övrigt är en väldigt fascinerande stad.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11559451
Citera
2011-09-01, 08:33
  #8
Medlem
ufomammuts avatar
Precis det du säger är vad jag förväntade mig i Berlin. Istället såg jag inte många invandrare öht. Vart i Berlin var du? I Kreuzberg finns det väl en hel del turkar osv.. Det beror väl helt och hållet på var man befinner sig. Där strosar ju omkring folk i Berlin dygnet runt, och vi gick väldigt ofta långa sträckor sent på nätterna utan att nånsin känna oss obekväma. Jag tycker du överdriver.

Jag skulle nästan våga påstå att drar jag till närmsta ghetto i min hemstad ser jag mer invandrare än vad jag såg TOTALT i centrala Berlin under en hel vecka. Det du.
Citera
2011-09-01, 08:41
  #9
Medlem
Tidsgests avatar
Berlin är helt klart ett centrum för dekadens, promiskuitet, kriminalitet och negrofiering. Den staden är nog den vidrigaste i hela Europa. Ett Babylon. Även många av tyskarna som bor där är äckliga hippievänsteraktivister som knarkar, "rave:ar" och pepprar PK floskler ut ur munnen snabbare än du kan säga "auf wiedersehn." Tacka vet jag södra Tyskland som, förstås också är skadat (vilket europeisk land är inte det?) men som i.a.f. är bättre.
Citera
2011-09-01, 08:49
  #10
Medlem
endloss avatar
Du får det att låta som en nyhet, som att det är något som skett nyligen. Du verkar tyvärr ha missat viktiga skeenden i den tyska historien. Den turkiska arbetskraftsinvandringen (för jag gissar att det är främst turkar du mött) startade ganska tätt inpå kriget och har varit jätteviktig för den tyska industrins uppbyggnad.

Dessutom tycker jag att det är en aning naivt att åka till en världsstad som Berlin och förvänta sig att den ska vara etnisk homogen. Alla städer som på ett eller annat sätt fungerar som ekonomiska nav har internationell befolkning.
__________________
Senast redigerad av endlos 2011-09-01 kl. 09:01.
Citera
2011-09-01, 09:06
  #11
Medlem
SummaSummarums avatar
Här är en video som visar hur det ser ut på vissa skolor i Berlin.

Skolledningen på en skola i Neukölln, där 83% av eleverna är barn till invandrare, säger:

"The attitude in many classrooms is characterized by complete rejection of the teachings and dehumanizing behavior. The repeat offender becomes the role-model. We are helpless. In some classes 50 percent of the pupils are incapable of recieving education. Groups of pupils bring gangcrime and related conflicts into the school. We feel abandoned by the politicians and the judiciary."
http://www.youtube.com/watch?v=csOvTKkMBtM
Citera
2011-09-01, 09:43
  #12
Medlem
Stahlhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endlos
Du får det att låta som en nyhet, som att det är något som skett nyligen. Du verkar tyvärr ha missat viktiga skeenden i den tyska historien. Den turkiska arbetskraftsinvandringen (för jag gissar att det är främst turkar du mött) startade ganska tätt inpå kriget och har varit jätteviktig för den tyska industrins uppbyggnad.



Jätteviktig som i att de tjänat stora pengar?

De har också förlorat enorma summor pengar pga av samma invandring, kvinnor blir våldtagna, folk rånade, ungdomar dödade.

Profit för eventuella företag är inget som rättfärdigar detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback