Förstod inte riktigt det första du pratade om. Men på båda dina frågor skulle i alla fall jag svara ja på.
Om jag snusar mycket någon dag kan det svida lite mot slutet av dagen, har också varit med om att jag fått små sår. Men bara när jag snusat extremt mycket. Tror inte det är farligt i alla fall. Jag har i alla fall inte fått några negativa konsekvenser av det.
Jag blev rädd ett tag när jag kolla i spegeln hehe.
De är precis vitt ovanför tänderna också. Är de vanligt?
yes blir så när du snusat intensivt, eller aggressivt som jag kallar det men skulle du te.x inte snusa på hela dagen imorgon så minskar det och tillslut försvinner de, men så länge du snusar har man de där mer eller mindre
Jag har snusat i 4-5 år och har haft vitt tandkött, sprickor i läppen och whatnot..
Sprickorna svider i ett par dagar beroende på hur du behandlar dem, men de försvinner sen..
Det där att det svider när du snusat mycket försvinner med tiden. Jag har snus inne i princip alla vakna timmar av dygnet
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!