• 1
  • 2
2011-08-31, 21:45
Medlem
Kan man snusa så man tappar tänderna?

Hur lång tid tar de?
Citera
2011-09-01, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Groven85
Hej,

Jag har snart snusat i 1 år.

Jag vet de dära med skrynkliga läppen som är vit under eller va man kallar de är vanligt har jag läst.

Men nu såg jag att jag hade en pytteliten spricka där uppe. Är de vanligt?

Ibland när jag snusar rätt mycket om dagarna så blir de och svida. Är de vanligt?
Ja det är vanligt att det svider mer om du snusar mycket säger väl sig själv egentligen?, nej det är inte farligt du kan vara lugn
Citera
2011-09-01, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Groven85
Kan man snusa så man tappar tänderna?

Hur lång tid tar de?
Aldrig hört att nån har tappat sina tänder pga att de snusar, men så klart sen finns det ju dalmasen gutta med två hörn tänder pga att idioten aldrig borstar dem...
Citera
2011-09-01, 14:57
Medlem
Kallar du mig idiot?
Citera
2011-09-04, 20:48
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktttus
Väääldans oattraktivt...
Ratar killar omg spm ser ut att ha en prilla under näbben.. sååå sluuuta oavsett!
Tig.

Ja det är nog vanligt hos alla snusare, så har det varit för mig tidigare.
Citera
2011-09-04, 20:49
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gimle
Aldrig hört att nån har tappat sina tänder pga att de snusar, men så klart sen finns det ju dalmasen gutta med två hörn tänder pga att idioten aldrig borstar dem...
läste en tråd där ts snusat loss framgaddarna, fast de hade ju inte bara lossnat utan tagits bort med hjälp av tandläkare.
Citera
2011-09-04, 22:23
Medlem
linjalvaxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski
läste en tråd där ts snusat loss framgaddarna, fast de hade ju inte bara lossnat utan tagits bort med hjälp av tandläkare.

Läste också det för inte så länge sedan om jag inte minns fel. Han hade väl otur med sin snusning händer nog inte alla. Min far har snusat i många år och han har inte det minsta fel med sina tänder, hoppas att jag har ärvt hans tandkött bara
Citera
2011-09-04, 23:05
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski

Man har ju sett bilder på fall där just tänderna, inklusive framtänderna har lossnat på grund av snusning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in