Vet inte om det kommit upp tidigare ber om ursäkt i så fall. Terje skriver på Malins blogg idag:
Citat:
Terje permalänk
september 4, 2011 9:06 f m
Malin visste inte! Snälla alla, det är jag som gjort detta, inte Malin!
En Dorthe Hellesö har skrivit följande:
Citat:
Dorthe Hellesø permalänk
september 4, 2011 1:55 e m
Jeg forstår ikke dette hatet dere publiserer. Husk at de begge er mennesker som dere. Hva vil dere oppnå med denne skit kastingen? Drive begge to utfor stupet? Alle vil få vite hva som har skjedd dersom dere kan la de være i fred en stund, dersom dere fortsetter kan det ende riktig galt. Når jeg skriver ”hva som har skjedd”, mener jeg selvsagt hvorfor det er gjort. Hva som drev han til å utføre dette. Det er vel det dere alle vil ha svar på? Terje er allerede innlagt på sykehus, vil dere at Malin skal ende der også? Vær snill og la de være i fred, vis hensyn, vis medmenneskelighet. Nok er nok, det er grenser for hvor mye et menneske kan klare psykisk.
Det får räcka nu för fan.. Vi pratar om en naturfotograf inte om Ghaddafi...