2011-09-03, 19:55
Medlem
Goldmanns avatar
Det mest pinsamma är väl att han skickar fram sin fru för att ta smällen o säga att han är ledsen. En feg j*vel!
Citera
2011-09-03, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Lyssna på radiointervjun med Malin. Hon verkar inte ha känt till det. Dessutom är storyn bakom hennes bilder väldigt avslöjande.

Ljuga via ett telefonsamtal är tämligen enkelt. Gick ju rätt bra för Terje, eller hur.
Citera
2011-09-03, 19:58
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmann
Det mest pinsamma är väl att han skickar fram sin fru för att ta smällen o säga att han är ledsen. En feg j*vel!

Ja det kan jag hålla med om.... Det är för fan han som ska tala ut om detta... Inte hans kärring
Citera
2011-09-03, 20:00
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krukvaext
Ljuga via ett telefonsamtal är tämligen enkelt. Gick ju rätt bra för Terje, eller hur.
Jo visst är det väl det. Men man hör även i Terjes intervju att han snackar ren dynga, Malin är däremot uppenbart uppriven. Jag tycker att hennes blogginlägg talar till hennes fördel i alla fall.
Citera
2011-09-03, 20:00
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:

Man kan höra att hon är genuint upprörd i radiointervjun. Min uppfattning är att hon verkligen inte vetat något men. Jag skulle då aldrig klara av att fejka den nästan gråtfärdiga skakande rösten, men vad vet jag
Citera
2011-09-03, 20:02
Medlem
Om jag får lov att skryta, så kan jag påpeka att jag var först i tråden med att avslöja att Terje använde bilder han ej tagit själv i sina "montage". 2 bilder på månen som bakgrund i 2 fågelbilder. Bilder som han inte tagit själv och antagligen googlat fram.
Citera
2011-09-03, 20:03
Medlem
linkolas avatar
Jo, man undrar hur Terje mår nu. Förfalskningarna gav ingen uppenbar vinst, inga stora cash eller något som man direkt kan ha någon förståelse för. Hans förlust efter avslöjandet/erkännandet är däremot enorm. Han har stämplat sig själv som riktigt moralsvag, hederslös och opålitlig.

Vad tror ni oddsen är för självmord eller "tyck synd om mig"-självmordsförsök?
Citera
2011-09-03, 20:04
Medlem
Citat:

Visst, men med tanke på hur hon berättat om lodjurs tillfällena och i kombination med att hon har en majoritet av nakenbilder på sig själv på sin blogg så verkar det konstigt (konstigare) om hon skulle ha känt till det, ja menar den är ganska utlämnande. Vad skulle hon vinna på det?

Givetvis så skulle det stärka terjes trovärdighet men för hennes del?
Citera
2011-09-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkola
Jo, man undrar hur Terje mår nu. Förfalskningarna gav ingen uppenbar vinst, inga stora cash eller något som man direkt kan ha någon förståelse för. Hans förlust efter avslöjandet/erkännandet är däremot enorm. Han har stämplat sig själv som riktigt moralsvag, hederslös och opålitlig.

Vad tror ni oddsen är för självmord eller "tyck synd om mig"-självmordsförsök?

Förfalskningarna var väl till att börja med det som gav han priset som Sveriges naturfotograf 2010? Något som antagligen bör ha stärkt hans roll som yrkesfotograf, mer uppdrag, mer förtroenden, yada yada.
Citera
2011-09-03, 20:06
Medlem
-Wildfire-s avatar
Det var bra att han tillslut gick ut och erkände bluffen.
Vi får hoppas att han rycker upp sig nu och fortsätter fota. Fast utan påhittade djur i framtiden.
Citera
2011-09-03, 20:07
Medlem
mickepickepös avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yazid21
Vilka bilder finns kvar att "jobba med", så att säga?

Blir en kväll inne för mig...

"Häger och måne" är den busted?

Tror faktiskt inte att den där tranan (inte en häger) är verklig, förmodligen en tecknad siluett. Finns många såna på nätet, men jag har inte hittat just den formen.
Citera
2011-09-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Visst, men med tanke på hur hon berättat om lodjurs tillfällena och i kombination med att hon har en majoritet av nakenbilder på sig själv på sin blogg så verkar det konstigt (konstigare) om hon skulle ha känt till det, ja menar den är ganska utlämnande. Vad skulle hon vinna på det?

Givetvis så skulle det stärka terjes trovärdighet men för hennes del?

Tja, om det enbart var Terje som tog på sig skulden så skulle det ju inte bli någon vidare problematik för henne, yrkesmässigt sett, i framtiden. Om du kollar på hellesö-arnas gemensamma hemsida så lär du se att hon gör annat än tar nakenbilder på sig själv på diverse buskage.

Hon kanske ville vara en del av lodjurs-hypen med Terje, inte fan vet jag. Det hela är så oerhört tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in