Nu har svaret kommit på min ursprungliga fråga i denna tråd, ifall bägge nakenbrottarna skulle råka få erektion samtidigt någon gång under utställningen på konsthallen. Jag har varit där flertalet dagar men bara korta stunder för att studera rörelsemönstret hos de nakna brottarna, men nästan varannan gång har det varit en något knubbig och hårig man som man inte kunnat se framsidan på, förran vände baken till publiken hela tiden. Men jag hann få en skymt av hanses kuk och den var svart och minimal, så det var kanske därran inte ville visa framsidan.
Men så blev svaret JA på min fråga denna vecka. Två långa och tämligen solbrända "naked wrestlers" vart i farten och en hade ståkuk från och till och så plötsligt hade den andra det också. Jag tror inte dom märkte det sinsmellan då dom har tyg över huvudet och brottas stående med övriga kroppen en bit från den andras. Just då vart jag ensam åskådare.

Så är man ståndaktig och kollar flera gånger så kan faktsikt råka kolla in stånd, jo dubbelstånd!