Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-11-26, 23:00
  #1
Medlem
jag har råkat äta mitt min flickvänssambos Stilnoc 5mg...
eller råkat o råkat...Men idiot som jag är... finns det några sockerpiller som är lika ??..nån som vet...PMa mig är ni snälla..hittelön =))
Citera
2004-11-26, 23:18
  #2
Banned
Slaktmasks avatar
Din flickväns sambos?
Citera
2004-11-26, 23:18
  #3
Medlem
Nemesis1s avatar
Sorry att jag inte skickade svar till ditt PM om det där... Nåväl, testa med allergipillrena Zyrtec, de ser otroligt lika ut...
Citera
2004-11-26, 23:31
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
Din flickväns sambos?


ja det är en tjej alltså

Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Sorry att jag inte skickade svar till ditt PM om det där... Nåväl, testa med allergipillrena Zyrtec, de ser otroligt lika ut..


mmm, nåt måste jag hitta på för dom 10mg som jag har kommer jag inte kunna lura henne med =/

jag är så dum i huvudet när jag är pillervarm
Citera
2004-11-27, 00:30
  #5
Medlem
andreas ns avatar
Kan du inte bara säga som det e o ge henne 10mg?
Citera
2004-11-27, 01:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreas n
Kan du inte bara säga som det e o ge henne 10mg?


det är det ärligaste och bästa, men hon kommer döda mig,, för det första hatar hon det jag håller på med, och för det andra för att jag har rotat egenom hennes saker..så om det går att jag får tag på rätt innan dom komer hem från thailand (onsdag den 1a dec) så kommer jag byta ut dom och ingen får reda nångong på vad som har hänt
Citera
2004-11-27, 01:24
  #7
Medlem
Unbalanceds avatar
Tror du inte hon kommer märka en makaber skillnad om du byter ut hennes medicin mot någon annan ?

Mitt tips är att vara ärlig, eller skyller du på att du hade fest & någon helt enkelt klippte pillrena .
Citera
2004-11-27, 01:27
  #8
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Dymo
det är det ärligaste och bästa, men hon kommer döda mig,, för det första hatar hon det jag håller på med, och för det andra för att jag har rotat egenom hennes saker..så om det går att jag får tag på rätt innan dom komer hem från thailand (onsdag den 1a dec) så kommer jag byta ut dom och ingen får reda nångong på vad som har hänt

Ärlighet å fruntimmer går inte ihop.

Kvinnor gillar män som bestämmer.
Citera
2004-11-27, 01:30
  #9
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Ärlighet å fruntimmer går inte ihop.

Kvinnor gillar män som bestämmer.

Med andra ord " män som ljuger " ?
Citera
2004-11-27, 01:33
  #10
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Med andra ord " män som ljuger " ?



Japp, kvinnor lever i en fantasivärld större än männens
Citera
2004-11-27, 02:23
  #11
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymo
jag har råkat äta mitt min flickvänssambos Stilnoc 5mg...
eller råkat o råkat...Men idiot som jag är... finns det några sockerpiller som är lika ??..nån som vet...PMa mig är ni snälla..hittelön =))

Klant. Hon LÄR märka skillnad på sockerpiller och noccar..


... om inte har du nåt att berätta för Älskamig!
Citera
2004-11-27, 02:31
  #12
Medlem
Nemesis1s avatar
Då jag ännu bodde hemma så bytte jag ut ett par av min modirs stilnoct mot allergipiller och hon märkte nog inget... (de ser likadana ut, men allergipiller har ingen lugnande effekt) Tror nog inte att hon märkte men lät bli att skylla på mig, för hon brukade alltid bli sur då jag tagit hennes piller (blev fast för det ett par gånger)...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback