2011-08-26, 15:45
Medlem
Sälj allt du har av värde. Sök jobb - överallt.
Citera
2011-08-26, 15:59
Medlem
FuckYouPleases avatar
Gå till soc och förklara ditt läge (nämn INTE svartjobbet) så kanske de kan hjälpa dig just denna månad. Hade en kompis för några år sedan som gick dit en månad för hon var helblack, då betalade de hennes räkningar den månaden samt så fick hon lite pengar till mat. Testa det Lycka till!
Citera
2011-08-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckYouPlease
Gå till soc och förklara ditt läge (nämn INTE svartjobbet) så kanske de kan hjälpa dig just denna månad. Hade en kompis för några år sedan som gick dit en månad för hon var helblack, då betalade de hennes räkningar den månaden samt så fick hon lite pengar till mat. Testa det Lycka till!

Fast man får inte pengar från socialen för alla räkningar. Gäller i princip bara hyran (om man bor i hyresrätt), hemförsäkring, elräkning och sånt. Inte räkningar som går till att betala av lån eller dess ränta, och annat ovettigt.

Annars var det ett bra tips.
Citera
2011-08-26, 16:27
Medlem
FuckYouPleases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baltimora
Fast man får inte pengar från socialen för alla räkningar. Gäller i princip bara hyran (om man bor i hyresrätt), hemförsäkring, elräkning och sånt. Inte räkningar som går till att betala av lån eller dess ränta, och annat ovettigt.

Annars var det ett bra tips.

Aha! Visste jag inte. Då kan du, TS, iaf få hjälp med de viktigaste räkningarna! Ja, om de säger ja då..
Citera
2011-08-26, 16:38
Medlem
hippiehatarns avatar
www.ansoktillLYXFALLAN.se
Sms lån är det dummaste man kan göra.
Citera
2011-08-26, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Okej sätt in 2000 på mitt konto så ska jag spela.. svårt att spela upp från 0-8000

Gjorde av med mina sista pengar på cigg idag så tyvärr. Vi har lika mycket pengar nu med andra ord.
Citera
2011-08-26, 16:45
Medlem
Mord-Siths avatar
Är du kille? Sälj rumpan.
Citera
2011-08-26, 16:56
Medlem
AbsentEmcees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolaps
Gjorde av med mina sista pengar på cigg idag så tyvärr. Vi har lika mycket pengar nu med andra ord.

Hur ska du klara dig innan nästa lön då? Eller får du någon form av bidrag?
Citera
2011-08-26, 17:09
Medlem
BIRDIE13s avatar
Hur fan kan man behöva ta 5 jävla smslån på 1 månad?! Vilket stolpskott! Bara skaffa ett jobb? Onödigt att göra något kriminellt som drabbar andra bara för att man själv satt sig i skiten!
Citera
2011-08-26, 17:17
Medlem
Skaffa ett jobb? Sälj din rumpa.
Citera
2011-08-26, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbsentEmcee
Hur ska du klara dig innan nästa lön då? Eller får du någon form av bidrag?

Finns oändligt många sätt att fiska fram pengar. Går på öppenvård också som jag kan få små summor från också, men det är inga stora summor.
Citera
2011-08-26, 17:50
Medlem
novolettes avatar
SMS:a LÅNA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in