Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-26, 02:04
  #1
Medlem
Vet att de är lite tidigt... Rättare sagt riktigt tidigt, men ja bärjar fundera..
Vad ska man ta med dej? Hur mycket pengar?
Hur fraktar ja datorn in i lokalen?
Vad ska ja köpa med mej?
Hur stor chans är det att man får plats med 4st polare vid samma bord?
Får man snusa öppet inne i lokalen? ( Dum fråga, men ändå )
Andra saker.. hur är ventilationen där?
Förstår att de blir mycket varmt, men vad brukar värmen ligga på ett ungefär?
Citera
2011-08-26, 02:31
  #2
Medlem
Klart som korvspad att du får snusa, är du 13 bast eller?
ta med dig alla dina pengar såklart, plastkort ftw.
Citera
2011-08-26, 03:20
  #3
Medlem
bullbys avatar
Har varit på dreamhack ett antal gånger nu så kan nog svara på dina frågor =)!
1. Beroende på hur du vill sova så kan du antigen ta med dig en sovsäck och liggunderlag + kudde. Själv så sover jag direkt på tangentbordet använder självklart kudde! Om du inte finner tangentbordet inbjudande så finns det sovsallar, då behöver du ovanstående saker!
2. Precis som Mr.dee sa ta med dig plastkort! SEB har satt upp en ut tagnings automat i Elmia för dreamhack!
3. Frakt är alltid besvärligt! Själv så köpte jag en dator väska från maxfps som funkade fint för mig!
Tror dock det smidigaste sättet är om man han en riktigt stor reseväska som man kan dra!
4. Du behöver egentligen inte köpa med dig något! Finns mat som du kan köpa inne på Elmia och så finns det ett willys i närheten. Ifall du skulle glömma något tekniskt typ internetsladd så har de en affär inne på Elmia där du kan köpa sånt!
5. Finns stor chans, jag har som mest varit 15 i rad. Boka bara så snart som möjligt.
6.Klart du får snusa!
7. Det blir inte så varmt som man kan tänka sig, men sitter man i D-hallen som är den största hallen så blir det ganska varmt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback