Citat:
Se studenten från uppsala här över... Ja, uppenbarligen har du ju fel.. Dom har behållit namnet.. Men det man undervisar är huvudsakligen religionspsykologi och sociologi. Inte teologi. Se mitt svar över...
Citat:
Att inte du vill tillstå det i denna debatt för att inte beslås med lögn det fattar alla som läst dina inlägg. Du erkänner ju inte att jorden snurrar kring solen om det blivit så felskrivet ens av misstag. Så att tillstå att teologi lärs ut trots att det står och de själva verkligen undertrycker det på deras portal det är inget som får en att ens lyfta på ögonbrynet.
Se ovan, och knip käft för en gång skull. Denna gången lurar du ingen.
Se ovan, och knip käft för en gång skull. Denna gången lurar du ingen.
Säger personen som endast med grund i institutionens namn, drar slutsatser om vad deras undervisning centrerar runt idag. LOL.. Logiskt! Antar att Feminister i regel inte kämpar för jämställdhet heller? Deras namn säger ju något annat.. Nolla..
JAg erkänner mig alltid fel när det bevisas, finns massa fall här på FB. Sedan jag började skriva här har jag ändrat åsikt om ett flertal saker då jag felbevisats.
Ja exakt, se ovan där en person som faktiskt har studerat inom det programmet skriver.. Men vad svarar MeanMe då? Ne, får man en källa som inte håller med en, då ignorerar du den och säger "nej, namnet måste vara mer centralt".. Du är verkligen en jubelidiot..
Citat:
Så bara för att du inte gillar kritiken så är kritikern okunnig och du omdefinierar frågeställningen? Du har sett för mycket på Carl Bildt och imponerats av hans retorik. Vi andra som är vuxna tycker den är rätt löjlig och den blir inte bättre när du prövar på den.
Jasså då kan du ju sätta in det i en kontext i inlägget då.
Jasså då kan du ju sätta in det i en kontext i inlägget då.
Nej, det är bara att du kritiserar något som inte finns.. Utom i din hjärna..
Vi som är vuxna? Trodde det var vuxna som röstat fram Calle till bland sveriges idag mäktigaste personer?
Fattar inte vad du menar med att sätta det i kontext. Moderna religionsundervisningar centrerar på hur religiösa människor tänker och lever.. Inte VAD dom tror..
Citat:
What?? Klart jag vet vad ett sekulärt samhälle är.. (HAr i övrigt bevisat att jag är lärare nu, kan lägga upp dokumenten igen om du vill se)..
Jag ursäktar dock att min Svenska blev för svår för dig att förstå.. Sverige ÄR inte ett Sekulärt samhälle, vi bara säger det.. Religion påverkar hela tiden, 40% av vår befolkning är religiös, etc. Det är inte sekulärt..
Citat:
Det kan vara sekulärt om inte religion gör en stor påverkan.. KD är ett typiskt icke sekulärt inslag i vårt samhälle tex. I skolan talar man om "Kristen värdegrund"..
USA är ett starkt religiöst samhälle och inte det minsta sekulärt, dvs att stat och religion är skilda. republikanerna är en fundamentalt våldsam kristen grupp.. Låter det sekulärt??
Jävla bajsätande rövtampong..
Citat:
Och Zombievetenskap är samhällets vapen mot zombier...
Joo det låter ju rimligt...
Jag skiter i hur religiösa och hur fanatiska folk är bara de accepterar ett sekulärt samhälle.
Jag reagerar när de passerar den gränsen innan dess ska man bara hålla käften.
Jag står sida vid sida med den mest fanatiska religionsutövaren som finns och försvarar hens rätt att utöva sin religion fritt i samhället bara personen är sekulär. Folk får tro på vad de vill det kallas demokrati och stipuleras i de mänskliga rättigheterna vilka jag bejakar.
Så din logik tar dig så långt att pga att just du inte har användning för det så har ingen annan det heller. Imponerande verkligen imponerande. Du hävdade du var lärare va?
Joo det låter ju rimligt...
Jag skiter i hur religiösa och hur fanatiska folk är bara de accepterar ett sekulärt samhälle.
Jag reagerar när de passerar den gränsen innan dess ska man bara hålla käften.
Jag står sida vid sida med den mest fanatiska religionsutövaren som finns och försvarar hens rätt att utöva sin religion fritt i samhället bara personen är sekulär. Folk får tro på vad de vill det kallas demokrati och stipuleras i de mänskliga rättigheterna vilka jag bejakar.
Så din logik tar dig så långt att pga att just du inte har användning för det så har ingen annan det heller. Imponerande verkligen imponerande. Du hävdade du var lärare va?
Så du tror inte vägen från religion går genom kunskap?? Det är i religionskunskapen religiösa ideal ifrågasätts. Det är där man diskuterar evolutionen i kontrast till folks religioner, etc. Detta vill du sätta i händerna på kyrkan? Lämna det till kyrkan att få människor att ifrågasätta sina religiösa ideal?
Men vi har ju inte ett sekulärt samhälle, det tror man ju bara om man har 0 koll och faktiskt är riktigt jävla korkad..
Nej jag har bevisat att jag är lärare vid detta lag, sen kanske inte du såg bevisen medan jag hade dem uppe, men kan lägga upp dem igen vid intresse.. Och uppenbarligen var logiken bra, men du för korkad.. Det handlar inte om MIG, utan om gemeneman.. Och jag kan säga på rak arm att formeln du la fram inte behärskas av spådär 90% av vår befolkning.. Menar, ditt argument är så fasansfullt korkat från start. Ditt belägg emot att bara en minoritet får användning för gymnasiematte är en formel som berörs i universitetsmatte som jag kan garantera att väldigt få faktiskt har användning för..
Menar, när i ditt vanliga liv använder du den?
Citat:
Nej alla affärer, fraktföretag, industrier, inköpare för stat, landsting och kommun är väl nästan inga att räkna med. Faktum är att med din okunskap om vad det handlar om och din Dunning Kruger attityd visar hur jävla viktigt det är att ha mattekunskaper så man kan förstå sin omvärld och kan tolka den korrekt om den bara ges som en modell.
Jo, dom inräknas i de 10% som behöver gymnasiematte, vad är problemet?
Japp jag behöver dem verkligen.. VErkligen en bra idé att lära sig saker man aldrig någonsin kommer använda! Borde det inte bli obligatoriskt att lära sig gå på händer med?