2011-08-22, 23:39
Bannlyst
Tycker ollonet luktar riktigt gott. Men smaka gärna lite på pungen när den är svettig. Mmmmm salt.
Senast redigerad av Fonk 2011-08-22 kl. 23:43.
Citera
2011-08-22, 23:48
Medlem
Irrblossas avatar
Ni killar som gör så och gillar det...:
Jag skulle aldrig, aldrig någonsin ta i någon av er med tång ens!

Jag fullkomligt HATAR ohygieniska människor och en av dom värsta lukter jag vet är otvättad kuk/fitta. Enda gångerna jag luktar på min egen är att försäkra mig om att den luktar rent.

Jag har backat killar i sänghalmen om dom inte varit tillräckligt rena och kommer att fortsätta med det hela livet. Förutom att stanken tar död på ALL lust, så är det väldigt dumt att stoppa in en bakterie-härd till prinskorv i en slida. Det är som att be om urinvägsinfektioner, äggledarinflammation och diverse annat vidrigt.
Anledningen till att det luktar är just BAKTERIETILLVÄXT och det är inte den goda typen av bakterier.

Håll er fetich för er själva och njut så mycket ni vill... men när ni hoppas på att få doppa: JÄVLA ÄCKELPELLAR!
Citera
2011-08-22, 23:59
Medlem
micaeles avatar
Vem luktar inte pa sitt egna konsorgan? Det ar ju i princip den basta lukten som finns i varlden, eftersom det handlar om en sjalv!
Citera
2011-08-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmellkungen
Alltså, ni måste ha skitiga kukar?
Jag brukar iaf inte ha nån speciell doft mer än neutral.

Du förstår, när man är så gammal så att man börjat ha sex alt. onanerat så börjar ens kön lukta annorlunda.
Det kommet du nog märka själv om ett par år...

Jag ställer mig i ledet tillsammans med er andra fingerluktare, guu va gött de e.
Citera
2011-08-23, 00:33
Medlem
Fictionals avatar
Undrar hur många % av de killar som läst tråden som har stuckit ner handen i byxan och dragit sig en skön sniff
Citera
2011-08-23, 00:36
Medlem
GlennGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyBabbit
Hahaha. Vad jag känner igen det där, kan dock inte njuta av det längre, är numera avskuren. Kanske var lika bra ifs

Avskuren? Transvestit?

OnT: Det skrämmande är att majoriteten här sysslar med detta. Drar ni på allvar handen på kuken, luktar på handen och sedan njuter av det? Låter ju ganska sjukt faktiskt. Det mest störda var väl snubben i tråden som brukade dra helikoptern i bilen för att sprida kuk-lukt. Come on guys?
Citera
2011-08-23, 00:57
Medlem
daggeulricHs avatar
Måste ju medge att det är något man gör då och då men luktar ju inte direkt "underbart". Luktar mer för att det är kul och inte för att det doftar ljuvligt!

Kram.
Citera
2011-08-23, 01:19
Medlem
GSE_s avatar
Inte en chans att jag sitter och sniffar på min kuklukt(som iofs alltid är ren och fräsch). Kan lika gärna sniffa på en tvålflaska för fan. Dock har jag en vana hemma att sitta med hand i brallan, Al Bundy style. Exet klagade på det en del kommer jag ihåg.

Dessutom fattar jag inte hur ni kan ha illaluktande kön, håll skiten ren för fan. Man vet aldrig när man träffar på en hona man vill idka lite samlag med.
Citera
2011-08-23, 02:40
Medlem
Since1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irrblossa
Ni killar som gör så och gillar det...:
Jag skulle aldrig, aldrig någonsin ta i någon av er med tång ens!

Jag fullkomligt HATAR ohygieniska människor och en av dom värsta lukter jag vet är otvättad kuk/fitta. Enda gångerna jag luktar på min egen är att försäkra mig om att den luktar rent.

Jag har backat killar i sänghalmen om dom inte varit tillräckligt rena och kommer att fortsätta med det hela livet. Förutom att stanken tar död på ALL lust, så är det väldigt dumt att stoppa in en bakterie-härd till prinskorv i en slida. Det är som att be om urinvägsinfektioner, äggledarinflammation och diverse annat vidrigt.
Anledningen till att det luktar är just BAKTERIETILLVÄXT och det är inte den goda typen av bakterier.

Håll er fetich för er själva och njut så mycket ni vill... men när ni hoppas på att få doppa: JÄVLA ÄCKELPELLAR!

Uppenbarligen har du själv väldigt dålig kemisk sammansättning i kroppen som har gjort att du blivit över hygiensik och så fort du möter "naturliga" människor slår din försvårs mekanism in och blir då äcklad. Skulle vilja påsta att det är ytterst ovanlig bland alla slags livsformer att inte lukta på sig själva, är ett sätt för oss att kolla om vi mår bra, är vi sjuka tex så tycker man att man luktar skumt och hjärnan reagerar, är man frisk och kroppen är nöjd så doftar tex ens ollon i ens egna ögon gott. Har träffat tjejjer som tycker allt är äckligt och det visar sig att det är dom själva som är äckligast. Jag menar du kan ju inte njuta av att nån går ner på dig om du ser din mutta som en bakteriehärd(som den förmodligen är pga div kemi).

All doft som kommer från mig tycker jag har sin charm och kan få mig att känna lugn eller lätt tillfredställande, inte alltid för att det luktar gott, utan för att det luktar mig.! Tycker även att en frisk vacker kvinnas doft kan vara ljuvlig!

Jag håller med dom flesta här att ens personliga dofter och nått mystiskt äckel gott i registret
Senast redigerad av Since1987 2011-08-23 kl. 02:43.
Citera
2011-08-23, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Inte en chans att jag sitter och sniffar på min kuklukt(som iofs alltid är ren och fräsch). Kan lika gärna sniffa på en tvålflaska för fan. Dock har jag en vana hemma att sitta med hand i brallan, Al Bundy style. Exet klagade på det en del kommer jag ihåg.

Dessutom fattar jag inte hur ni kan ha illaluktande kön, håll skiten ren för fan. Man vet aldrig när man träffar på en hona man vill idka lite samlag med.
kuk ska lukta kuk och inget annat!! har precis vaknat och dragit mitt första sniff för dagen,mmmm underbart!! drog en runk sent igårkväll,naturligtvis tvättade jag inte ollonet, härlig arom av kättja och erotik så här på förmiddagen ,härligt!!
Senast redigerad av yvert 2011-08-23 kl. 08:48.
Citera
2011-08-23, 09:10
Medlem
Jodå, visst doftar det ljuvligt minsann.
Citera
2011-08-23, 09:14
Medlem
Windowssjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Avskuren? Transvestit?

OnT: Det skrämmande är att majoriteten här sysslar med detta. Drar ni på allvar handen på kuken, luktar på handen och sedan njuter av det? Låter ju ganska sjukt faktiskt. Det mest störda var väl snubben i tråden som brukade dra helikoptern i bilen för att sprida kuk-lukt. Come on guys?

OJoj detta var grymt!" jag skrattade faktiskt !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in