Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-22, 14:04
  #1
Medlem
Von.Larssons avatar
2010-01-18, 19:58 så skapade jag en tråd med namnet - "Lukta på sitt eget ollon - Helt underbart!".

Efter att ha funnit likasinnade låstes den med motivationen trams, vilket jag motställde mig.

Hade lite pm kontakt med den berörda moderatorn evilhoney och här följer ett utdrag ur det sista meddelandet:

"Vill du jämföra upplevelser, ge tips, få råd, diskutera kring företeelsen eller bara bjuda på en konstig böjelse? Du ger liksom inte tråden någon inriktning.
Du är mer än välkommen att efter att du tänkt igenom det hela posta på nytt men lite mer uppstyrt. Då kan vi som moderatorer också stödja diskussionen i tråden och hålla borta trams och OT vilket är betydligt svårare när TS inte varit klar i sina intentioner med tråden."


På ett år har jag hunnit mer än väl att tänka ut hur jag ska styra upp detta.

Jag börjar med att posta mitt inlägg i den tidigare tråden:

"För handen innanför kalsongerna, ta två fingrar (tex pek&lång fingret) innanför förhuden, gnid omkring lite och för sedan dessa fingrar emot näsborrarna och dra in den himmelska lukten ifrån ditt egna himmelska könsorgan. Detta fungerar säkerligen för er tjejer också men då blir det nog smeka kring blygdläpparna, eller stoppa in i "hålet".

Detta är helt underbart! Desto skitigare kuken är, desto ljuvligare luktar det! Om du knullat och sedan låtit det gått någon dag, lukta på det! Det är någonting som är himmelskt! Av denna lukt kommer du nå en annan sinnesnärvaro, du kommer förstå den sanna glädjen att tillhandla en sådan sak som ditt egna könsorgan. Du kommer bli genomborrad utav ett spjut bestående 100% av endorfiner som börjar utifrån din tå spets och vandrar genom din kropp och bokstavligt-talat fullständigt våldtar dina millimeter stora hårstrån!

Detta gäller min kuk och ingen annans, men har känslan av att ni kommer få samma njutning som mej med era gemene kön!

Sätt igång och prova!"


Och nu går vi vidare till min frågeställning. Jag finner detta upphetsande av och till. Börjar kittla lite i magen/kuken och jag blir nästan lite illamående, ni vet på det där upphetsande sättet.

Finns det flera som kan känna igen sig i detta?

Vad kan lukten bero på? Den måste ju lukta i stort sett likadant för oss alla, då vi är alla människor.

Och framför allt - Hur kan det komma sig att så många (utgår från att jag inte är själv om detta) finner denna lukt så behaglig, tillfredsställande?

Citera
2011-08-22, 14:24
  #2
Avstängd
yverts avatar
Jag började smyglukta på mitt ollon redan i 10 års åldern,och visst infinner sig någon form av lustkänslor av det hela,jag har som vana att alltid dra fingret över ollonet och lukta på det när jag drar tillbaka förhuden för att urinera ,och ibland så kommer det en liten pikant doft av sig själv upp i näsborrarna om man viftar lite med pillesnoppen med förhuden tillbakadragen.
__________________
Senast redigerad av yvert 2011-08-22 kl. 14:28.
Citera
2011-08-22, 14:28
  #3
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
Jag började smyglukta på mitt ollon redan i 10 års åldern,och visst infinner sig någon form av lustkänslor av det hela,jag har som vana att alltid dra fingret över ollonet och lukta på det när jag drar tillbaka förhuden för att urinera.


Härligt! Jag har även lite svårt att låta bli detta ute i "public" vilket givetvis kan ställa till diverse problem om man inte är smidig.


Känner du igen dig?
Citera
2011-08-22, 14:32
  #4
Avstängd
yverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Härligt! Jag har även lite svårt att låta bli detta ute i "public" vilket givetvis kan ställa till diverse problem om man inte är smidig.


Känner du igen dig?
oja! man får vara lite diskret,jag har ett litet hål i framfickan på nästan alla mina byxor där man kan smyga in ett finger och pilla runt lite, för att sedan föra upp fingret diskret under näsan och lukta,oerhört effektivt!
Citera
2011-08-22, 15:06
  #5
Medlem
DannyButtermans avatar
Min förre flickvän gjorde detta, vet inte riktigt vilken del av hennes könsorgan hon gned fingret på. Hon trodde att hon dolde det väl, men jag fattade...
Citera
2011-08-22, 15:15
  #6
Medlem
Blaskas avatar
Håller med till 100%, tar varje given chans att lukta på mitt ollon. Kan även hända att ibland när jag åker bil (ensam), halar jag fram kuken, drar ner förhuden, för att sedan vifta runt lite. Lukten sprider sig i hela bilen och lyckan är gjord. Brukar även ibland utföra den ritualen när jag sitter och bajsar.

Varför det luktar gott är en bra fråga, kanske ligger det på genetisk nivå. Om jag t ex kliar mig i röven, förs alltid min hand instinktivt upp mot näsan. Detta gäller även vid beröring av sår eller liknande. Kanske är detta kroppens sätt att säga, allting är bra, det luktar normalt. Om man t ex luktar på ett inflamerat sår, sticker det nästan i näsan, följt av en känsla av obehag som sprider sig i kroppen.
Citera
2011-08-22, 15:35
  #7
Medlem
kukflashbacks avatar
Det är lite som att lukta på sin fis. Ibland är dom så ruggit äckliga att det blir gott. Samma sak gäller pung och rövsvett
Citera
2011-08-22, 15:35
  #8
Avstängd
DreanieBluumbachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Vad kan lukten bero på? Den måste ju lukta i stort sett likadant för oss alla, då vi är alla människor.

Och framför allt - Hur kan det komma sig att så många (utgår från att jag inte är själv om detta) finner denna lukt så behaglig, tillfredsställande?
Om det nu är så att alla luktar ungefär likadant, så skulle man ju kunna bilda en liten "studiecirkel" där man sniffar på varandra? Gemenskap och väldoft på en och samma gång, eller är detta att styra kuksniffarpassionen i fel riktning?
Citera
2011-08-22, 15:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
Verkar så.

http://www.funlol.com/12143/Girl_cau...g_herself.html

Det där fick mig att må lite illa av någon anledning. Hon var inte diskret heller.

Kan inte påstå att jag brukar eller gillar att dofta mitt eget ollon. Men när jag känt/känner doften av det tycker jag inte att det luktar illa.

Däremot kommer jag på mig ibland att jag luktar på ovansidan av min hand då och då.
__________________
Senast redigerad av Hockeytrunken 2011-08-22 kl. 15:39.
Citera
2011-08-22, 15:38
  #10
Avstängd
yverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Här din kvinnliga motsvarighet: https://www.flashback.org/t1595181
luktsinnet är människans känsligaste sinne, så det är inte så konstigt alls med hela den här tråden.
Citera
2011-08-22, 15:42
  #11
Avstängd
Det luktar varken gott eller äckligt, det luktar snopp. Egna fisar däremot, det är njutning på hög nivå.
Citera
2011-08-22, 15:44
  #12
Medlem
Cowells avatar
Hur luktar man på sitt ollon? Man kan ju inte böja sig ända ner? :S
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback