2011-08-23, 09:24
Medlem
ballings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocotar
Jag tycker inte om doften av gammal pungsvett eller ollonlukt, och att jag är bland de få här inne som känner så är lite obehagligt.

Jag tycker om dofter som luktar gott, som nybryggd kaffe t.ex.
Inte som pungsvett, och det gör inte ni heller hoppas jag.
Det luktar inte gott, men jag kan tänka mig att man inte blir äcklad eftersom lukten kommer från en själv, men det luktar absolut inte gott!

Jag är helt på ditt spår crocotar. Hur man kan finna tillfredställelse i sån här sjuk skit är för mig helt obegripligt.
Citera
2011-08-23, 09:25
Medlem
Brukar lukta på min hunds ollon när vi är ute i skogen o går.
Luktar godast att lukta precis efter han kissat får då har förhuden åkt fram så man kan lukta på hela hans ollon.
Citera
2011-08-23, 09:30
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reltiHflodA
Brukar lukta på min hunds ollon när vi är ute i skogen o går.
Luktar godast att lukta precis efter han kissat får då har förhuden åkt fram så man kan lukta på hela hans ollon.

Dude, du har tagit det hela ett steg längre. Föreslår att du backar lite.

Kan inte påstå att jag luktar på mitt ollon särskilt ofta, när man väl känner nån lukt därifrån är det mer en signal att man kanske skulle ta en dusch.
Citera
2011-08-23, 10:41
Medlem
Irrblossas avatar
Uppenbarligen har du själv väldigt dålig kemisk sammansättning i kroppen som har gjort att du blivit över hygiensik och så fort du möter "naturliga" människor slår din försvårs mekanism in och blir då äcklad. Skulle vilja påsta att det är ytterst ovanlig bland alla slags livsformer att inte lukta på sig själva, är ett sätt för oss att kolla om vi mår bra, är vi sjuka tex så tycker man att man luktar skumt och hjärnan reagerar, är man frisk och kroppen är nöjd så doftar tex ens ollon i ens egna ögon gott. Har träffat tjejjer som tycker allt är äckligt och det visar sig att det är dom själva som är äckligast. Jag menar du kan ju inte njuta av att nån går ner på dig om du ser din mutta som en bakteriehärd(som den förmodligen är pga div kemi).

All doft som kommer från mig tycker jag har sin charm och kan få mig att känna lugn eller lätt tillfredställande, inte alltid för att det luktar gott, utan för att det luktar mig.! Tycker även att en frisk vacker kvinnas doft kan vara ljuvlig!

Jag håller med dom flesta här att ens personliga dofter och nått mystiskt äckel gott i registret

Allvarligt talat...du är verkligen SJUK. Du borde söka hjälp, ledsen att säga det men så är det.
Du smyger säkert omkring hemma hos dina vänner och stjäl skitiga underkläder för att ligga och gotta dig i...

Och som jag sa, rent och naturligt luktar inte illa. Det är när bakterierna får gro i dagar som lukten upptår. (I vissa fall tidigare hos vissa individer) Det är varken läckert eller upphetsande. Till och med i vissa överlevnadshandböcker finns instruktioner om hur man tvättar kuken för att det inte ska grotta igen, så det finns nog en viss mening med att kroppen mår bra av att få bort överskottsbakterier... du vet, det kommer ju snart dit nya.

Usch igen.
Citera
2011-08-23, 14:55
Bannlyst
Det finns vetenskapliga bevis för att sexlustan triggas igång av könslukt,men som det är med allt så är lagom bäst,personligen har jag förmodligen gått över gränsen och blivit ollonluktmissbrukare efter som jag känner ett behov av att sniffa doften från mitt ollon och gör det ca 40 gånger om dagen och det tar den mesta tiden av min vardag, jag kan helt enkelt inte sluta, är det någon som vet om det finns någon form av behandlingsform för detta 12- stegsprogram behandlingshem eller dyligt!
Senast redigerad av yvert 2011-08-23 kl. 15:00.
Citera
2011-08-23, 20:47
Medlem
Talltopps avatar
Dagen efter ett bra knull så är doften riktigt tilltalande. Men då luktar det mer fitta iofs.
Annars så har jag inte funderat på det.

Jag som har mustasch har en annan approach till dofter.
Efter en omgång med slickning kvällen före så luktar det underbart när man sniffar i muschen dagen efter.
Citera
2011-08-24, 04:29
Bannlyst
ot: varför har TS en bild på Hitler med inklippt ansikte?
ont: du måste vara vig för lukta då ditt ollon, du är även en sjuk människa dels ditt inlägg och din avatar
Citera
2011-08-24, 12:56
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppsmurfen
ot: varför har TS en bild på Hitler med inklippt ansikte?
ont: du måste vara vig för lukta då ditt ollon, du är även en sjuk människa dels ditt inlägg och din avatar

Man kan ju lukta på fingrarna som varit och pillat på ollonet, det krävs det knappast ett geni för att förstå.

Ang. min avatar - Fuck, har glömt bort vem det är igen! Jag återkommer.
Citera
2011-08-24, 13:11
Bannlyst
är det någon som vet om detta är lika vanligt bland tjejer? det verkar ju som så att alla killar gör det! personligen tycker jag att detta är årets scoop! ett så tabubelagd beteende som visar sig att alla gör och njuter utav har avslöjats!! funderar skarpt på att kontakta någon tidning! några förslag??
Senast redigerad av yvert 2011-08-24 kl. 13:17.
Citera
2011-08-24, 22:47
Medlem
80talistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Kan även hända att ibland när jag åker bil (ensam), halar jag fram kuken, drar ner förhuden, för att sedan vifta runt lite. Lukten sprider sig i hela bilen och lyckan är gjord.

var länge sen ja fick ett sånt här gott skratt.
Citera
2011-08-26, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten
var länge sen ja fick ett sånt här gott skratt.
ja det är bättre en wounder baum!
Citera
2011-08-27, 02:14
Medlem
TheBadAsss avatar
Men ens egen kuk och ollondoft är väl helt ljuvlig. Så skönt att ligga och talla på kuken, föra fingrarna till näsan och bara dra in- allra godast luktar det när man runkat och gnidit in ollonet i sperma, låtit det torka in några dagar - lukten gör att man blir skitkåt och känner längtan efter att lukta på andras spermaintorkade kukar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in