2011-08-22, 20:11
Moderator
evilhoneys avatar
Trams och annan OT och svar på sådant är nu raderat!
//mod
Citera
2011-08-22, 20:20
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocotar
Jag tycker inte om doften av gammal pungsvett eller ollonlukt, och att jag är bland de få här inne som känner så är lite obehagligt.

Jag tycker om dofter som luktar gott, som nybryggd kaffe t.ex.
Inte som pungsvett, och det gör inte ni heller hoppas jag.
Det luktar inte gott, men jag kan tänka mig att man inte blir äcklad eftersom lukten kommer från en själv, men det luktar absolut inte gott!

Det låter extremt onormalt att inte gilla sin egen odör. Hur kan kaffe ens mäta sig med himmelriket ditt ollon doftar? Pungsvett är en klass för sig, man kan förfina och förändra lukten på en mängd sätt. Kanske låta sina kalsonger ligga och dra lite extra länge i väskan efter ett träningspass?
Ja, helt enkelt strunta i att tvätta de nedre regionerna. Eller varför inte dra på festival, knulla, för att sedan inte byta underkläder på ett par veckor?

Som du ser är möjligheterna oändliga, fantasin sätter gränserna, the sky is the limit.

Lycka till med upptäckandet av din egen kropp och dess möjligheter!
Citera
2011-08-22, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cueball
Doften av sitt egna ollon är minsann riktigt rogivande.
Jag gillar!

Håller med.

Luktar gammal ost, med en hint av sperma. Gotta love it!
Citera
2011-08-22, 20:45
Medlem
Jag brukade njuta av detta, men den tiden är förbi

Sen jag började ha sex med min nuvarande flickvän har kuken börjat lukta äckligt istället. Spelar ingen roll om jag tvättar noga, någon minut senare luktar det illa ändå. Har använt kondom nästan hela tiden och vet inte vad det är.

Någon som vill hjälpa mig att åter njuta av doften från mitt ollon?
Citera
2011-08-22, 20:46
Medlem
Dckheads avatar
Jag brukar runka i kallingarna till en p-tidning eller rulle, så att jag verkligen får riktigt mycket utlösning. Sen brukar jag låta det torka i 2-3 timmar. Jag kissar också alltid efter runkandet men torkar inte av kuken, istället river jag av papper och trycker innanför förhuden. Sen när det har gått några timmar så för jag ner handen i kallingarna och smeker sperman.
Därefter så för jag back förhuden och gnider med nageln i urinröret så att flensosten skär sig mot ollonets röda färg.
Därefter så plockar jag bort pappersbitarna ur ollonet och ligger dem i min rena handflata. Därefter luktar jag på den himmelska doften samtidigt som jag kör upp ett pekfinger i mitt anus och börjar stöna lite grann. När jag har luktat färdigt så lägger jag flensbitarna i en glasburk så att de torkar över natten.
Jag har väl sisådär 10 gram flensost i en burk som står i skafferiet.
På morgonen så meckar jag en holk bestående av majja och flens, lukten är som bränt kattanus med stänk av lite kanel. Jag meckar så klart ren majja och blir ordentligt stenad.

Känner någon som jag eller gör som jag?
Citera
2011-08-22, 21:29
Medlem
Hahaha vafan... Tycker ni att det luktar exotiskt eller vad? Undra hur många som på allvar skulle kunna berätta om något sånt här utanför ett forum.
Citera
2011-08-22, 21:37
Medlem
Karmellkungens avatar
Alltså, ni måste ha skitiga kukar?
Jag brukar iaf inte ha nån speciell doft mer än neutral.
Citera
2011-08-22, 21:46
Medlem
Subways avatar
Jag skulle absolut inte kalla det för upphetsande, för min del. Men visst får jag hålla med om att det inte är otrevligt. Det är snarare mer åt det "mysiga" hållet, men även det är inte helt korrekt titel.
Kan känna lite liknande när det gäller ens egna fisar. Dom luktar aldrig äckligt direkt, utan snarare infinner sig någon sorts nyfikenhet.

En teori jag har är att man drars till att lukta på sina egna kök och fisar är för att man ska kunna ha koll på hur det bör lukta vanligtvis och genom att lära sig denna doft upptäcker man lättare om något problem uppstår!? Men det är bara min egna teori...
Citera
2011-08-22, 22:48
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subway
Jag skulle absolut inte kalla det för upphetsande, för min del. Men visst får jag hålla med om att det inte är otrevligt. Det är snarare mer åt det "mysiga" hållet, men även det är inte helt korrekt titel.
Kan känna lite liknande när det gäller ens egna fisar. Dom luktar aldrig äckligt direkt, utan snarare infinner sig någon sorts nyfikenhet.

En teori jag har är att man drars till att lukta på sina egna kök och fisar är för att man ska kunna ha koll på hur det bör lukta vanligtvis och genom att lära sig denna doft upptäcker man lättare om något problem uppstår!? Men det är bara min egna teori...

Håller med på fisdelen, men smutsigt ollon luktar för jävligt
Citera
2011-08-22, 22:55
Medlem
luckystrikers avatar
Som jag brukar göra framåt kvällen så spände jag upp byxan, förde ner pekfingret för att börja samla upp den egenproducerade aromen samtidigt som jag ströläser heta ämnen i hopp om någon kul tråd.

Vilket sammanträffande!
Citera
2011-08-22, 22:58
Medlem
Men det är väl jättenaturligt att lukta på det kroppen ger ifrån sig?
(Kolla bara på djuren hur de luktar på sin skit, på andras rövhål etc)
Det är ett sätt att kolla av att allting är ok. Precis som man kollar i toan/på pappret när man är klar på dasset, eller under armen/på en hand som kliat under armen.
Det sker automatiskt... en instinkt kanske.

Sen att man tycker det luktar härligt är nog inte (uppenbarligen) så ovanligt. Så länge man är frisk och någorlunda fräsch luktar det ju inte äckligt precis.

Så inget konstigt enligt mig! Pilla på
Citera
2011-08-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmellkungen
Alltså, ni måste ha skitiga kukar?
Jag brukar iaf inte ha nån speciell doft mer än neutral.

Dra fingrarna under förhuden, sätt sen dina fingrar under någons näsa, och fråga om offret anser doften vara neutral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in