2011-08-22, 17:43
  #25
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Om du gillar pungsvett kan jag tipsa om suspensoar. Låt den ligga och torka efter ett träningspass, sedan sätter du igång.

Eller varför inte dra ett finger genom stjärtskåran? Det luktar varken svett eller bajs, lukten är unik!

Edit: Luktar som godast på morgonkvisten, perfekt att vakna till.

Känns inte som någon bra idé att utveckla denna ovana då nästa steg då blir trossniffande.
Citera
2011-08-22, 17:45
  #26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Känns inte som någon bra idé att utveckla denna ovana då nästa steg då blir trossniffande.
nästa steg?? jag började sniffa på mammas när jag var 3 år,sedan upptäckte jag mitt ollon vid 9-10års åldern, sen dess är jag fast i ollonsniffningens grepp!
Citera
2011-08-22, 18:10
  #27
Medlem
Bandoliers avatar
Om jag kliat mig i örat och lyckats pilla ut lite vax så kan jag inte låta bli att lukta på fingrarna efteråt. Jag diggar verkligen inte den lukten, men kan ändå inte låta bli....
Citera
2011-08-22, 18:10
  #28
Medlem
HARDCORE1s avatar
Jag håller till viss del med, men undrar bara hur du kan veta att endast din kuk luktar gott och inte andras, brukar du lukta på andras ollon?
Citera
2011-08-22, 18:24
  #29
Bannlyst
jag kan rekommendera om ni har tjej och mustash vilket doften gjärna fastnar i att inte sniffa olla för mycket utan att tvätta mustashen regelbundet, har nästan blivit avslöjad vid ett par tillfällen av att tjejen tycker att det luktar snopp när vi pussas!
__________________
Senast redigerad av yvert 2011-08-22 kl. 18:26.
Citera
2011-08-22, 19:00
  #30
Medlem
sussistapeters avatar
ja fyfan. Alltid undrat vaför ALLA män/killar gör det. Undra om jag skulle tycka att andra kukar luktade gott också?
Citera
2011-08-22, 19:01
  #31
Medlem
Zickan_s avatar
Jag är helt med. Det är så mysigt, skönt, gött att ha handen innanför kalsongen för att föra upp den & sniffa lite på. Samma som att fisa under täcket, vänta en stund och sedan dyka ner.
Citera
2011-08-22, 19:07
  #32
Medlem
kaaalis avatar
I början trodde jag det var fel på TS, men efter att ha läst alla kommentarer inser jag att jag är den onormale Jag går alltid och luktar på fingrarna efter att jag tallat på tjejen däremot, gudomlig doft.
Citera
2011-08-22, 19:14
  #33
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaaali
I början trodde jag det var fel på TS, men efter att ha läst alla kommentarer inser jag att jag är den onormale Jag går alltid och luktar på fingrarna efter att jag tallat på tjejen däremot, gudomlig doft.

Luktar du på fingrarna efter att du tallat på tjejen? Fyfan, du är helt ute och cyklar...
Citera
2011-08-22, 19:19
  #34
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Oförglömliga ögonblick indeed.

Fungerar ollonlukt som vin? Ädlare och en mer distingerad lukt/smak?
/// En i väldoftens tecken undrande broder.


Absolut! Ollonet ska hållas varmt och instängd. Mm en årgång 1700 skulle inte sitta fel att ta ett redigt sniff av!


Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Jag håller till viss del med, men undrar bara hur du kan veta att endast din kuk luktar gott och inte andras, brukar du lukta på andras ollon?


Inget jag praktiserar. Dock har dom flesta liksom jag endel "vidriga" kompisar som tycker om att dela med sig av sina dofter.


Citat:
Ursprungligen postat av yvert
jag kan rekommendera om ni har tjej och mustash vilket doften gjärna fastnar i att inte sniffa olla för mycket utan att tvätta mustashen regelbundet, har nästan blivit avslöjad vid ett par tillfällen av att tjejen tycker att det luktar snopp när vi pussas!


Ack detta har hänt. Dock ingen mustach, men varit farligt nära att bli påkommen flera gånger. Värst är det på fyllan då man inte är lika smidig som vanligt.

Tack för tipset, en riktigt godhjärtat gentleman!


Citat:
Ursprungligen postat av kaaali
I början trodde jag det var fel på TS, men efter att ha läst alla kommentarer inser jag att jag är den onormale Jag går alltid och luktar på fingrarna efter att jag tallat på tjejen däremot, gudomlig doft.


Usch och fy. Är du inte riktigt frisk människa?


Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Det där var ju riktigt vidrigt.


Citera
2011-08-22, 19:39
  #35
Bannlyst
När jag läser det här så tänker jag bara, fy fan vad det finns äckliga och sjuka människor i världen, ja eller rättare sagt egoistiskt sinnessjuka djur för det är ju djur vi alla är, hoppas vi snart blir utrotade för dom oskyldiga djurens skull som inte förstör vår värld.
Citera
2011-08-22, 20:04
  #36
Medlem
crocotars avatar
Jag tycker inte om doften av gammal pungsvett eller ollonlukt, och att jag är bland de få här inne som känner så är lite obehagligt.

Jag tycker om dofter som luktar gott, som nybryggd kaffe t.ex.
Inte som pungsvett, och det gör inte ni heller hoppas jag.
Det luktar inte gott, men jag kan tänka mig att man inte blir äcklad eftersom lukten kommer från en själv, men det luktar absolut inte gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in