2011-08-22, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMEKK
Det luktar varken gott eller äckligt, det luktar snopp. Egna fisar däremot, det är njutning på hög nivå.
kan faktiskt hålla med där! själv så brukar jag fisa under täcket för att sedan viffta upp den i näsan för att sedan avnjuta aromen av mina ädelgaser.
Citera
2011-08-22, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
kan faktiskt hålla med där! själv så brukar jag fisa under täcket för att sedan viffta upp den i näsan för att sedan avnjuta aromen av mina ädelgaser.

Jag brukar försöka behålla lukten så länge som möjligt. Liksom smyger ner näsan undet täcket och puffar till det lite så aromerna smyger upp i näsan. Kan lukta väldigt länge på det viset. Men ibland blir man sugen på att få allt på en gång och då viftar man täcket ordentligt.

Fan va primitiv man är ändå.
Citera
2011-08-22, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMEKK
Fan va primitiv man är ändå.
Patetiskt! Det finns inget hopp för mänskligheten längre, jag förlorar all respekt för livet när jag läser denna stinkande tråd, men givetvis är jag ungefär likadan själv...
Citera
2011-08-22, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Hur luktar man på sitt ollon? Man kan ju inte böja sig ända ner? :S

Du är väl byggd som oss alla andra?
Använd din arm och för den sedan mot ditt ollon,
använd valfritt finger och rör om lite.

tadaaaaa
Citera
2011-08-22, 16:36
Medlem
Vill minnas att jag brukade roa mig med detta förr i tiden.
Tack för påminnelsen, måste genast återuppta denna ljuva aktivitet.

kram
Citera
2011-08-22, 16:41
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Hur luktar man på sitt ollon? Man kan ju inte böja sig ända ner? :S

IDIOT!

Jag har själv efter en runk eller så kliat mig på näsan/läppen och känt lukten. Det luktar inte gott. Någon som dock luktar gott är viol, bensin och bröst!
Citera
2011-08-22, 16:50
Medlem
bizzks avatar
Jupp, det händer att man gör det. Har gjort det sedan 10-års åldern och det luktar fortfarande gott. Även pungsvett ibland. Tjejens fitta är också underbar, hon är dock väldigt hygienisk av sig så det är sällan man får den riktiga fittdoften!
Citera
2011-08-22, 17:06
Avslutad
Vad kul att det är fler som gillar det!

Gjorde en liknande tråd i Februari https://www.flashback.org/t1466984 , den blev inte så uppskattad.

Men jag förstår vad du menar, jag har hållit på med det här i många år, det luktar fantastiskt äckelgott.

Prova även på att dra ut ollonet och skaka, tillslut så kommer du känna hur lukten sprider sig upp till dina näsborrar.

Mumma <3
Citera
2011-08-22, 17:07
Medlem
Som svar på topic så gillar jag min egna lukt från down there, fisar osv

Och för dom som säger åt alla att sluta äckla sig och liknande: Synd för er att ni inte hittat er själv, eller att ni inte känner er säkra i eran egna kropp. Måste vara hemskt att tycka sin egna kuk luktar illa :/
Citera
2011-08-22, 17:15
Medlem
cueballs avatar
Doften av sitt egna ollon är minsann riktigt rogivande.
Jag gillar!
Citera
2011-08-22, 17:34
Medlem
HemmaRambos avatar
Jag gillar också lukten av mitt ollon. Pungsvetten luktar godast efter man har runkat.
Citera
2011-08-22, 17:37
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Jag gillar också lukten av mitt ollon. Pungsvetten luktar godast efter man har runkat.

Om du gillar pungsvett kan jag tipsa om suspensoar. Låt den ligga och torka efter ett träningspass, sedan sätter du igång.

Eller varför inte dra ett finger genom stjärtskåran? Det luktar varken svett eller bajs, lukten är unik!

Edit: Luktar som godast på morgonkvisten, perfekt att vakna till.
Senast redigerad av Blaska 2011-08-22 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in