2011-07-10, 21:34
Medlem
Malin-brudens avatar
Finns det fler som jag där ute?

Jag är en normal Svensk tjej som ser bra ut och har det lätt i livet ,men jag har en lätt störd fetisch!!

Jag vill börja med att säga att jag inte pratar om den äckliga mögelost doften före mens, utan den kåta varma doften av typ... "fisk" som uppstår ibland när man är kåt.

Mitt intresse för doften mellan benen börja redan i lågstadiet.
Efter gympan brukade jag smyga in på toa och stoppa in ett finger mellan mina blygdläppar och sen lukta på fingret, jag blev inte direkt kåt av det men det var en pirrande och spännande känsla.

På senare år har jag utvecklat detta till en fetisch. Och gillar när killar och tjejer känner min fisk doft från fittan.
(Doften från mina blygdläppar påminner väldigt mycket om ansjovis och tonfisk)

Jag fick ett het tips på nätet om att det skulle vara en upphöjd känsla av att masturbera medan man kissa så jag prova det.
Det blir en alldeles perfekt doft av fisk blandat med gammalt kiss, om jag inte tvättar mig mellan benen efteråt..
Jag kan ibland gå flera dagar utan att tvätta mig mellan benen, duschar med trosorna på för att behålla doften.
Jag är renliga av mig och är alltid rakad där nere, luktar gott i håret och på kroppen.
Det är bara där nere som jag gillar att vara otvättad och sur.

Det är inte många som pratar om det och inte heller några speciella klubbar om ämnet på nätet ?

Det är en dominant känsla jag får när jag går omkring och är sur som fisk mellan blygdläpparna.

Jag utvecklade ett stört beteende i tonåren genom att mosa insekter och grodor under mina skor , jag satt på huk utan trosor över dom ,så mina offer skulle känna min sura fisk doft och känna sig hjälplös.
Jag blev kåt av att se hur plågsamt det var för Insekterna och grodorna.
Ibland när de var halvt mosade bruka jag kissa på dom.. det var en dominant känsla att veta att undertiden jag var elak var min fitta sur som fisk och de kunde inget göra!
Jag slutade med det efter jag fyllt 22 men kan ibland få tanken att jag måste göra det bara för spänningen skull.

Jag har berätta allt om min mörka sida för min kille, han var väldigt förstående men tyckte jag skulle söka hjälp så det inte utvecklades i något värre?
Min kille gillar när jag doftar som fisk och tycker att sexlivet blir mer spännande!

För ett tag sen så träffa vi ett annat par för sex. När jag skulle gå ner på tjejen så lukta hon rejält med fisk... som tonfisk.. Jag blev skit kåt av det och låg länge och bara lukta på hennes doft.
Jag våga aldrig fråga efteråt om hon tände på det?

Finns det någon tjej där ute som har samma fetisch som jag?
Tacksam för alla seriösa svar

Malin-bruden

.
Citera
2011-07-10, 21:38
Medlem
soouthsiides avatar
fyfan vad allt lät vidrigt
Citera
2011-07-10, 21:39
Medlem
Ja!s avatar
Vad äcklig du är. Tur för dig att din pojkvän gillar det.
Citera
2011-07-10, 21:40
Medlem
Men dra åt helvete vad skanky. Nej, det ska vara fräscht, inte surt och äckligt.
Citera
2011-07-10, 21:42
Medlem
Fridah-ss avatar
det lät ju inte alls....sjukt..
Citera
2011-07-10, 21:42
Medlem
sajjahs avatar
usch, usch, usch och åter usch. Det där är ju bara vidrigt
Citera
2011-07-10, 21:46
Medlem
alroberts avatar
Fyfan! Skulle spy om min flickvän skulle lukta fisk :S
Citera
2011-07-10, 21:53
Medlem
swedetraders avatar
Då får jag väl bli först med att säga att jag verkligen diggar tjejer som luktar gammal fisk och ibland även tillagad fisk med lite citron och hollandaisesås...NOT!

Sök inte hjälp för det finns ingen hjälp att ge dig, gör istället så att du sätter dig i kissar din kille i ansiktet ute på gatan så kan du bli inlagd så finns det ingen risk att man stöter på dig på krogen iaf...
Citera
2011-07-10, 22:20
Medlem
Malin-brudens avatar
Det här är inget påhitt eller fejk!
Och jag vet att det är lite perverst/sjukt men det är kanske därför ingen pratar om det?
Det är 100% seriöst skrivet av mig.. och JA jag är en tjej och ingen pervers kille som sitter och fantiserar ihop något.
Varför slösa tid om man inte är seriös och vill ha svar?
Citera
2011-07-10, 22:36
Medlem
Malin-brudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Fyfan! Skulle spy om min flickvän skulle lukta fisk :S

Ja men ni killar luktar fläns! så varför är det så tabu att vi tjejer luktar som fisk?
Citera
2011-07-10, 22:43
Medlem
Prodiguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malin-bruden
Det här är inget påhitt eller fejk!
Och jag vet att det är lite perverst/sjukt men det är kanske därför ingen pratar om det?
Det är 100% seriöst skrivet av mig.. och JA jag är en tjej och ingen pervers kille som sitter och fantiserar ihop något.
Varför slösa tid om man inte är seriös och vill ha svar?
Jag är kille och anser inte att det e något fel alls att tycka som du gör, man kan ju för hvete tycka vad man vill och i princip göra vad man vill ( även om den delen med döda grodor va lite uppseendeväckande), kan det finnas någon koppling till att du tänder på äckel känslor eller är det bara enbart doften som "gör" det, ja menar om du öppnar en burk tonfisk blir du kåt då?
Absolut inget konstigt.. Du pratar också om dominans att du vill då dominera din repektive med illa lukt eller? är det detta som gör dig upphetsad?
Personligen inte nåt som finns i mina fantasier men om en tjej skulle fråga så va fan man kan ju alltid testa (om man inte dör av det dvs ).
Fiska på
Senast redigerad av Prodigus 2011-07-10 kl. 22:45.
Citera
2011-07-10, 22:49
Medlem
amen fyfan.. det vidrigaste jag någonsin läst om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här