2013-11-29, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Hur tänker ni?

Om ni nu har genomfört en kur och allt gick någorlunda bra med få bieffekter o.s.v. vad gör ni härnäst? Tar ni en till kur? Fortsätter så tills ni dör? Eller tog ni kuren bara för att pröva på? Finns det någonting som en kur för att få en kortare "skjuts" i sin träning?

Man förlorar ju ändå allting man har lagt på sig efter kur.

lol
Citera
2013-11-29, 15:18
Medlem
svennerubinsfans avatar
Man förlorar definitivt inte allt man lagt på sig på en kur.
Citera
2013-11-29, 17:15
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Hur tänker ni?

Om ni nu har genomfört en kur och allt gick någorlunda bra med få bieffekter o.s.v. vad gör ni härnäst? Tar ni en till kur? Fortsätter så tills ni dör? Eller tog ni kuren bara för att pröva på? Finns det någonting som en kur för att få en kortare "skjuts" i sin träning?

Man förlorar ju ändå allting man har lagt på sig efter kur.

Sålänge du inte går över ditt naturliga max kommer du behålla det mesta. Sen om du går över ditt naturliga max så utökas det lite pga av muskelminne etc.

Så man tjänar alltid på att kura.
Citera
2013-11-29, 18:27
Medlem
Värt att hoppa på nolva om kuren ej gett något? Har inte fått några bieffekter eller andra effekter alls av min 40/50 OT. Ingen acne, fetare hy, eller att humöret ändrats.
Citera
2013-11-29, 18:35
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CreatineIsASteriod
Värt att hoppa på nolva om kuren ej gett något? Har inte fått några bieffekter eller andra effekter alls av min 40/50 OT. Ingen acne, fetare hy, eller att humöret ändrats.

Inga positiva effekter heller?
Citera
2013-11-29, 21:16
Medlem
När kan man förvänta sig att märka effekter av en 40 mg TA kur?
Citera
2013-11-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Inga positiva effekter heller?

Nope, har dock ökat till 80kg från 75, men det är jag som har legat i rejält i kosten faktiskt. Fick ingen pump alls i underarmar, nedre rygg osv som de flesta brukar få på OT. Har inte ökat rejält i muskelmassa heller, mestadels fett och vattensamling under viktuppgången.
Citera
2013-11-29, 22:51
Medlem
Hur skiljer man på riktig gyno och inbillad sådan?

Jag mår bokstavligt talat skitilla just nu. Spyfärdig och yr och håller på och svimmar av just nu när jag skriver om det. Tog min första dos av TA för 12 timmar sedan, 40 mg, detta är min första erfarenhet av det. Sedan dess har jag klämt mig på brösten så de ömmar för att jag har letat efter ärtor och andra symptom, nu tror jag att ömheten är ett tecken på gyno.

Jag har också sedan vanligt ett oerhört stort fobi för bröstvårtor och speciellt då mina egna, de är inte känsliga men alltså beröringen av dem får mig att gå i taket eller till och med börja gråta om jag någon skulle tvinga mig. Ah sjukt fobi...

Så nu har det spätts på ytterligare för att jag tar något som potentiellt kan utveckla gyno.

Hjälp uppskattas som sagt för jag håller bokstavligt på att svimma av bara av att skriva om det.
Senast redigerad av cooler85 2013-11-29 kl. 23:13.
Citera
2013-11-30, 00:05
Medlem
Är nu på min 9v på testo e 500mg e4d. Idag satte jag bara 250mg och så kommer jag fortsätta framöver nu i ca 5-6v till.

Tänkte lägga in winstrol nu med start på måndag. Kommer ligga på 40 eller 50mg ed i 6-8v beroende på hur det känns.

Har nu en fråga. Snart är det ju nyår och på nyår brukar det slinka ner endel alkohol. Hur pass farligt är detta för levern tillsammans med winstrol? Vilka mängder är acceptabla? Försår givetvis att detta är inviduellt men på ett ungefär?

Tacksam för svar!
Citera
2013-11-30, 00:30
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liviinloud
Är nu på min 9v på testo e 500mg e4d. Idag satte jag bara 250mg och så kommer jag fortsätta framöver nu i ca 5-6v till.

Tänkte lägga in winstrol nu med start på måndag. Kommer ligga på 40 eller 50mg ed i 6-8v beroende på hur det känns.

Har nu en fråga. Snart är det ju nyår och på nyår brukar det slinka ner endel alkohol. Hur pass farligt är detta för levern tillsammans med winstrol? Vilka mängder är acceptabla? Försår givetvis att detta är inviduellt men på ett ungefär?

Tacksam för svar!

Max 69cl starksprit, 673cl öl och 124cl vin
Citera
2013-11-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
God morgon!

Nybörjarfråga, säkra före det osäkra.

Ska för första gången i vår använda mej av två oljor samtidigt, tren a/ testo p, inga problem att ta i samma pump antar jag?

Btw: Ska ligga på "bara" 200mg testo e e5d från och med idag och 25 dagar framåt för att kroppen inte ska "vänja" sej. Har OT hemma som va tanken att använda om en månad då jag ska höja igen, är dock sugen på att börja nu. Hur hade ni gjort? Lugnat ner er hela månaden eller börjat trycka i sej lite orala?

Tack på förhand.
Bump
Citera
2013-11-30, 00:53
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Hur skiljer man på riktig gyno och inbillad sådan?

Jag mår bokstavligt talat skitilla just nu. Spyfärdig och yr och håller på och svimmar av just nu när jag skriver om det. Tog min första dos av TA för 12 timmar sedan, 40 mg, detta är min första erfarenhet av det. Sedan dess har jag klämt mig på brösten så de ömmar för att jag har letat efter ärtor och andra symptom, nu tror jag att ömheten är ett tecken på gyno.

Jag har också sedan vanligt ett oerhört stort fobi för bröstvårtor och speciellt då mina egna, de är inte känsliga men alltså beröringen av dem får mig att gå i taket eller till och med börja gråta om jag någon skulle tvinga mig. Ah sjukt fobi...

Så nu har det spätts på ytterligare för att jag tar något som potentiellt kan utveckla gyno.

Hjälp uppskattas som sagt för jag håller bokstavligt på att svimma av bara av att skriva om det.

Förstår inte varför du nu började om du är så fobin mot dina bröstvårtor och hypokondrisk. Mitt tips... gå av direkt och börja inte förrän du är mogen... om alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in