2013-12-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
DP, helt klart. Dock fel tråd att ta upp detta i.

p.g.a nya formulan, eller för att du vet att det är bra grejer?
Har ju så klart hört mycket mer positivt om DP än de andra..

Jo, lite svårt att hitta bara hehe
Samt visste jag inte exakt vart jag skulle fråga på f12
Citera
2013-12-29, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashacash
p.g.a nya formulan, eller för att du vet att det är bra grejer?
Har ju så klart hört mycket mer positivt om DP än de andra..

Jo, lite svårt att hitta bara hehe
Samt visste jag inte exakt vart jag skulle fråga på f12

Personliga erfarenheter. Körde DP senaste vändan, och det var riktigt bra grejer.
Citera
2013-12-29, 01:53
Medlem
alltså nu har jag satt 4stick, första gick bra, stack - aspirerade - drog ut - inte en droppe blod.

men mina 3 senaste har det runnit ut blod varje gång, dessutom fick jag ett litet blåmärke nu, bara runt just "stickhålet" det är runt och max 1,5cm
aspirerat alla gånger och det har varit lugnt.

sätter glutt. satt på samma ställe typ alla stick, sätter e5d. vafan är felet?! eller lyckas jag pricka ett blodkärl varje jävla gång? bara otur? sätter ganska högt.

blodet är mörkrött och ser tjockt ut ser inte ut att va nått testo i, gissar på att det blir ljusare då, mer lätt flytande? någon med erfarenhet om det?
Citera
2013-12-29, 09:37
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
alltså nu har jag satt 4stick, första gick bra, stack - aspirerade - drog ut - inte en droppe blod.

men mina 3 senaste har det runnit ut blod varje gång, dessutom fick jag ett litet blåmärke nu, bara runt just "stickhålet" det är runt och max 1,5cm

sätter glutt. satt på samma ställe typ alla stick, sätter e5d. vafan är felet?! eller lyckas jag pricka ett blodkärl varje jävla gång? bara otur? sätter ganska högt.

blodet är mörkrött och ser tjockt ut ser inte ut att va nått testo i, gissar på att det blir ljusare då, mer lätt flytande? någon med erfarenhet om det?

Mer lättflytande o ljusrött om det är testo i blodet? Är du Seriös?
Du har stuckit igenom ett kärl. Ingen fara. Flytta stickplats en centimeter nästa gång

Mörktrött blod är syrefattigtblod. Ljusrött är syrerikt blod
Citera
2013-12-29, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb

Med tanke på hur många blodkärl det finns inuti dig så är det mer regel än undantag att det kommer ut lite blod efteråt. Men för att minimera detta och få oljan att sprida ut sig och inte försöka trycka mot hålet så använd en tunnare kanyl och/eller sätt en bit papper mot stället där du injicerat, lägg på handflatan och applicera tryck samtidigt som du masserar runt på stället så att oljan fördelas ut i muskeln.
Citera
2013-12-29, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkblaster
Hmm... Rätt länge varit inne på att köra en oral only anavar-kur för att få lite extra styrka och pump.
Men nu börjat kika på OT+Proviron och eventuella upplägg.
Icke aromatiserande så mindre risker för gyno, och om de väl kommer så kör jag letro + nolva och proviron.
OT känns även bra eftersom jag lärt att det bygger även lite massa i motsats till anavar.

Kurar för första gången så tänkte mig 50/50. Lagom dos för en färsking? Även ligga på 50 ed proviron kuren igenom för välmåendet och måhända minska risken för gyno.
Kör en pct på nolva, front på 60mg och därefter 20 mg ed i 30 dagar.
Kör leverskydd en månad innan kur och samma efter, sen kuruppehåll i minst 90 dagar.

Spontana tankar, hur toxic är OT mot levern? Värre än dboll eller mildare?

Kör OT! DBollar är old-school skit, inte att detta alltid är sämre men OT är mildare mot levern och du får ändå bra med ökningar.
Citera
2013-12-29, 10:25
Medlem
Någon som har några synpunkter just på dosering?
Typ...

50/50 OT dag 1-50
Proviron dag 7-50
Nolvadex dag 50-80.
Citera
2013-12-29, 10:32
Medlem
Xamples avatar
Jag sätter ed och brukar hålla mig till låren, men började halta smått efter ett stick. Så har varierat lite nu. Problemet är att jag har sjukt svårt att nå min glut, och provade nyss att sticka, jag tror den gick in, kände 'knastret' när nålen går in i faschian och inte bara fettet. Men saknar "trycket" i muskeln som jag brukar få när jag sätter i låret. Kan jag ha missat? kom varken en droppe blod eller annat ut.
Citera
2013-12-29, 10:49
Medlem
Ibland blir det så när både jag eller sköterskan sätter i glutten. Inget att oroa sig för mao
Citera
2013-12-29, 11:21
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Ibland blir det så när både jag eller sköterskan sätter i glutten. Inget att oroa sig för mao
Tack, det lugnar mig lite.

Vanligast är ju att sticka i stora muskelgrupper. Men med orangenål borde det väl inte vara några problem att sticka i vaden/pecs/biceps etc?
Vet inte varför jag har fått för mig att det inte är att rekommendera.
Citera
2013-12-29, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkblaster
Någon som har några synpunkter just på dosering?
Typ...

50/50 OT dag 1-50
Proviron dag 7-50
Nolvadex dag 50-80.

Sounds good, kör hårt!
Citera
2013-12-29, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Tack, det lugnar mig lite.

Vanligast är ju att sticka i stora muskelgrupper. Men med orangenål borde det väl inte vara några problem att sticka i vaden/pecs/biceps etc?
Vet inte varför jag har fått för mig att det inte är att rekommendera.

Du har många stora ådror både utanpå och längre in på vaden/biceps. Det är inget att rekommendera. Lättare att träffa nerver där har jag även för mig. Back in the Days satte jag i biceps ett par gånger. Dels hade mängden olja svårt att få plats i muskeln vilket resulterade i ett tryck som gjorde det nästan omöjligt att träna samt en del värk.

Om du nu prompt ska sätta där (fattar egentligen inte varför, du kan lika gärna varva mellan låren/arslet)
så kör väldigt sakta in nålen. Om du börjar få en ilande/isande känsla så närmar du dig en nerv = byt vinkel.

EDIT: Man har stora ådror överallt såklart, vad jag menar är att dessa går genom mindre yta så att träffa fel blir lättare.
Senast redigerad av Mindfcuk 2013-12-29 kl. 11:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in