2013-12-14, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
inte långt ifrån? 30-70testo i veckan är normalt.sätter du enan250 ew
har du ca 165 i veckan extra.de är bra mkt mer....
max 250e5d.att reka 375 e5d är bara korkat.

less is more

Jag fattar ingenting
Citera
2013-12-14, 10:30
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiegraf
Jag fattar ingenting

Pm svarat
Citera
2013-12-14, 12:56
Medlem
kort fråga om PCT

Jag vet att nolvadex som PCT ska bidra med att på en snabbare väg återställa egenproduktionen samt bidra med de anti-östrogena effekterna. Men många beskriver det ju också som att PCT (nolva i detta fall) ska hjälpa till att behålla resultat, hur funkar det? Eller är det bara så att i o m att egenproduktionen kommer igång snabbare så kan man fortsätta jobba hårt istället för en längre downperiod om man hade skippat PCT? Vad i PCT'n är det som gör att man bibehåller mycket utav styrkan och massan man uppnått under kur?
Citera
2013-12-14, 14:40
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiegraf
Jag tycker Rich har ett rätt mysig kropp, jag anar synthol is triceps men annars ser allt bra ut :P

Olja? ;D förklara gärna vidare ;D haha jag sitter här som ett frågetecken :P

Han har nog en hel del synthol i biceps också.

Olja = Flytande anabola
Citera
2013-12-14, 15:01
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Han har nog en hel del synthol i biceps också.

Olja = Flytande anabola

VANLIGTVIS injicerbar steroid.
Citera
2013-12-14, 16:46
Medlem
Jag funderar lite på vad som är att föredra.

Dianabol under Deff vs Leanbulk
30/50

Jag har legat på en minideff nu i en månad(-500kcal) och skall hålla på till 1 feb enligt nuvarande viktnedgång.
Detta är för att tona till mig lite innan jag börjar en sakta och stabil viktuppgång igen.

Jag har Dianabol liggandes hemma, bör jag köra kuren nu under "deff" för att förlora så lite muskelmassa som möjligt fram tills 1 feb, vattnet rinner ju av under/efter pctn ändå. Eller bör jag använda Dbollarna när jag sedan lägger mig på 200-300kcal överskott efter 1 feb?

Känns lite som att det blir en säkrare deff med mindre förlorad muskelmassa?
Citera
2013-12-14, 17:14
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Jag funderar lite på vad som är att föredra.

Dianabol under Deff vs Leanbulk
30/50

Jag har legat på en minideff nu i en månad(-500kcal) och skall hålla på till 1 feb enligt nuvarande viktnedgång.
Detta är för att tona till mig lite innan jag börjar en sakta och stabil viktuppgång igen.

Jag har Dianabol liggandes hemma, bör jag köra kuren nu under "deff" för att förlora så lite muskelmassa som möjligt fram tills 1 feb, vattnet rinner ju av under/efter pctn ändå. Eller bör jag använda Dbollarna när jag sedan lägger mig på 200-300kcal överskott efter 1 feb?

Känns lite som att det blir en säkrare deff med mindre förlorad muskelmassa?

Klart du kan deffa på det, kör på du.
Citera
2013-12-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Klart du kan deffa på det, kör på du.
Tänkte mer på vad sånär att föredra ur dom två alternativen jag uppgav.

Kanske behåller jag mer/lättare muskelmassa under min kcal underskottperiod med dboll.
Eller så kanske jag tjänar mer på att använda mig utav dboll i början av min leanbulk.
Citera
2013-12-14, 18:15
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:

Kanske behåller jag mer/lättare muskelmassa under min kcal underskottperiod med dboll.
Eller så kanske jag tjänar mer på att använda mig utav dboll i början av min leanbulk.

Hur ska vi veta om du ska minimera muskelförlust under deff med dbol eller istället maximera ökningarna efteråt? Beror ju helt på målen.
Det du blir störst av i längden är det senare alternativet. Förutsatt att allt görs på rätt sätt osv. Men åter igen, beror på vad man prioriterar.
Citera
2013-12-14, 20:08
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:

Alltså varför lägger du dig bara inte på lite testosteron genom båda faserna istället och frontar med dbollarna?

Är du rädd för att tappa muskelmassa under dieten så är dbollar klart en hjälp mot det, men sen vill du väl gaina mer också och då är det till fördel med dbollarna.

Sen, varför dra ner på fettet lite nu under vintern överhuvudtaget?

Precis som bombardini säger, så är det din egen prioritering, inte våran.
Jag personligen hade lagt mig på testo och frontat med dbollarna.
Citera
2013-12-15, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Alltså varför lägger du dig bara inte på lite testosteron genom båda faserna istället och frontar med dbollarna?

Är du rädd för att tappa muskelmassa under dieten så är dbollar klart en hjälp mot det, men sen vill du väl gaina mer också och då är det till fördel med dbollarna.

Sen, varför dra ner på fettet lite nu under vintern överhuvudtaget?

Precis som bombardini säger, så är det din egen prioritering, inte våran.
Jag personligen hade lagt mig på testo och frontat med dbollarna.

Jag vill pröva testo E så småningom, anledningen till att jag inte gör det än är för att jag känner mig för osäker med att hantera nålar och allt runtomkring. Uppfatta mig inte fel jag är inte nålrädd utan bara för dåligt påläst ang det just nu känner jag.

Jag har blivit lite väl rund på sistonde, legat på för stort överskott helt enkelt därav drar jag ner lite på det under en kortare period. Försöker hålla mitt bf någorlunda åretrunt, sist så blev det en stressdeff på våren som resulterade i allt för stor muskelförlust istället.
Citera
2013-12-15, 00:33
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Jag vill pröva testo E så småningom, anledningen till att jag inte gör det än är för att jag känner mig för osäker med att hantera nålar och allt runtomkring. Uppfatta mig inte fel jag är inte nålrädd utan bara för dåligt påläst ang det just nu känner jag.

Jag har blivit lite väl rund på sistonde, legat på för stort överskott helt enkelt därav drar jag ner lite på det under en kortare period. Försöker hålla mitt bf någorlunda åretrunt, sist så blev det en stressdeff på våren som resulterade i allt för stor muskelförlust istället.

Det är inte raketforskning, läser du tråden om IM-injicering så har du kommit en bra bit på vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in