2014-02-14, 17:11
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testotester
Hade tänkt att köpa 2mg tabletter, är det inte bättre att köra lite högre för att vara på den säkra sidan?

Kör högt i början o droppa efter hand.

Dag 1:4 mg
Dag 2-4: 2 mg
Dag 5-10: 1 mg
Här borde det kännas bra. Fortsätt då med en lågdos typ 0.5 eod o känn om det håller sej borta
Citera
2014-02-14, 17:13
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monster11
Legat på testo E i 6 veckor och gått upp en del men nu till frågan. Kan jag höja dosen från 250mg e5d till 500 e5d eller rentav bara fortsätta några extra veckor med 250mg e5d?

Om du har några veckor kvar bara så tycker jag det är onödigt. Även om du bumpar upp till 500mg så kommer det ta ett tag för hormonerna att komma upp till den nivån som det gjorde när du var natty och började med 250.
Citera
2014-02-14, 18:37
Medlem
Citat:
Hade tänkt att köpa 2mg tabletter, är det inte bättre att köra lite högre för att vara på den säkra sidan?

Haha testa du smäll på med letro i högre doser innan du lägger den frågan. Så kommer den ofta av sig själv. De flestar mår riktigt riktigt dåligt av plocka ner östron till 0. Så va vaksam.

Citat:
Ursprungligen postat av Monster11
Legat på testo E i 6 veckor och gått upp en del men nu till frågan. Kan jag höja dosen från 250mg e5d till 500 e5d eller rentav bara fortsätta några extra veckor med 250mg e5d?

Ser ingen anledning om du inte känner att det stagnerat riktigt (läs mer än 1-2 veckor). Dessutom är det någon av dina första kurer hade jag inte ökat ändå. kliv av som tänkt, på med PCT sen utvärdera en månad senare.
Citera
2014-02-14, 20:03
Medlem
Citat:
Har tänkt att köra en letro kur i hopp om att bli av med min tonårsgyno, har ingen knöl bakom mina bröstvårtor bara puffynipples som sticker ut väldigt mycket. Har lågt bf så kom inte med någon kommentar att jag ska deffa bort det. När det är kallt eller när jag badar så blir dom styva och då är dom helt normala. Funderar på att köpa 30st 2mg letro tabs.

Ser detta ut som ett bra upplägg?
Dag 1-5 - 2mg ed
Dag 6-15 - 4mg ed
Dag 16-20 - 2mg ed

Tacksam för svar! MVH

överdrivet högt. jag fick problem me snasen på 0.5 ed.

är du på kur?
och letron lär bara hjälpa så länge du äter den.
har inga puffy när jag äter letro, men jag äter inte ens en 1/4 av vad du tänkt börja med å jag har gyno å den blir mindre uppsväld direkt.

4mg ed? testa de du, hade börja lågt iaf.
Citera
2014-02-14, 23:32
Medlem
civilpolisens avatar
"längre estrar är mer aktivt i fettvävnad, därmed aromtiserar tex Test-E mer än Test-P, men Test-E bygger också mer massa än Test-P" Bengtzz
(FB) Tråden om Letrozole och Arimidex

Kan någon förklara det påståendet? Varför längre estrar är mer aktivt i fettvävnad och varför det gör enan till en bättre massbyggare än prop.
Citera
2014-02-15, 07:29
Medlem
MaxOn123s avatar
Ska operera bägge axlarna... Först en därefter den andra 2-4 månader efter. Finns det något bevisat som påskyndar återhämtningen av axlar vid användande av AAS. Det han ska göra är att "fixa" den så att den inte hoppar ur led längre vid bakåtrörelser.

Samt vilka prepp hade ni tagit och när isf? Efter första eller andra operation?

Mvh
Citera
2014-02-15, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Ska operera bägge axlarna... Först en därefter den andra 2-4 månader efter. Finns det något bevisat som påskyndar återhämtningen av axlar vid användande av AAS. Det han ska göra är att "fixa" den så att den inte hoppar ur led längre vid bakåtrörelser.

Mvh

Tänker direkt på deca, men det kanske inte passar pga spårtiden. Jag lägger min röst på efter den 2:a operationen, bara för att undvika tjafs kommer säkert någon kommentar med erfarenheter om just detta

/ Mvh
Citera
2014-02-15, 12:59
Medlem
Testo Blennd (testoplex) innehåll?

Har sökt massa men hittar inget vettigt svar för testo blend (testoplex) så behöver svar på den frågan?
Inga idiot förklaringar då jag endast ställer en fråga!!

Testoplex från ProLab innehåller testo Cyp 50mg, testo E 50mg, Propionate 150 mg / 1ml.

testo e och c är i princip samma så fattar inte varför de ska blanda de med propionate? P är väll snabba ester? och ska heslt stickas varannan eller max var tredje dag? och e och c va fjärd/femte dag? Varför har de gjort en blandning mellan dessa?
Hur bör man sticka testoplex då när det är en sån blandning?
Citera
2014-02-15, 13:56
Medlem
Stick alltid efter kortaste estern.
Citera
2014-02-15, 14:34
Medlem
Stor-Franks avatar
Helst eod, annars e3d.
Citera
2014-02-15, 16:44
Medlem
OT kur, HCG?

Hej,

Funderar på att ta en kur OT (Oral Turinabol)

Jag är snart 40år och behöver en boost för att utvecklas mer.

OT kur 40/50

För att kontra gynekomasti har jag tänkt mig 20mg nolvadex genom hela kuren samt efter 20/30 plus Proviron (25mg) under PCT. Får jag tag på Letrozole så tar jag det istället då jag läst att det är bättre istället för Nolva och Proviron.

För lederna är det tänkt att inta glukosamin.

För att skydda levern blir det silymarin.

Efter att ha läst så finns HCG endast som inject. Är det så?
Finns det något alternativ så att man får behålla testiklarna? Läst att merparten har fått ont i bollarna och att de krympt ganska snabbt, redan efter en vecka.
Tänkte slänga in kost tillskottet Tribulus eftersom det sägs ha en liten men än dock en effekt som liknar HCG.

Varför inte inject?
Känner mig inte bekväm med det även efter att jag sett intruktions videos. Sen läste jag här på forumet att någon avlidit efter att ha satt en inject fel.
Finns säkert ett mörkertal. Risken är säkert inte stor att man gör fel, risken finns och för mig går inject bort.

Hoppas jag inte blandat ihop ovan, läst i massor av timmar och detta är en sann vetenskap med alla prepp och olika blandningar men även åsikter som går isär.

Mvh
Citera
2014-02-15, 17:34
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123

Mvh

Kan inte IGF vara ett bra alternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in