2013-11-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Tjena grabbar! Har under en tid provat ett flertal pwo, allt frön lagliga Till olagliga utan att få någon effekt överhuvud taget även fast jag kryddat med doserna.

Läst lite om stackers på HB, nåt ni rekommenderar och anvönder er av?
Pwo's min mening är bara skit, käka en banan och en näve algrensbilar och ladda på med grym musik före passet istället så ska du få se på tryck!
Senast redigerad av pelleaxelsson 2013-11-07 kl. 21:35. Anledning: stavfel of doom
Citera
2013-11-07, 22:53
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
2veckor efter sista sticket. Om du nu syftar på nolva

Vet du vad han kör på? Han kanske ha Deca med. Propp only...
Citera
2013-11-07, 22:56
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Vet du vad han kör på? Han kanske ha Deca med. Propp only...
Ja han kör på testo, Om man kollar på hans tidigare inlägg så skriver han det
Citera
2013-11-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Ja han kör på testo, Om man kollar på hans tidigare inlägg så skriver han det

Ja sorry guys, har postat så många gånger här i noobietråden att jag inte ens tänkte mig för.
Testo E 250 e5d i 4 månader har det varit & PCTn består av nolva!
Citera
2013-11-08, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Tjena grabbar! Har under en tid provat ett flertal pwo, allt frön lagliga Till olagliga utan att få någon effekt överhuvud taget även fast jag kryddat med doserna.

Läst lite om stackers på HB, nåt ni rekommenderar och anvönder er av?

Hg efedrin är att rekommendera men det är svårt att få tag på.
Dmaa som finns på hb är det bra tryck i också.
Citera
2013-11-08, 22:10
Medlem
Lt-Swedes avatar
När tror ni att konditionsträning blir för hårt under en kur av clenbuterol?
Clen belastar ju hjärt- och kärlsystemet rätt bra men jag har hört att kondition ska vara okej under kuren i alla fall men någonstans borde det ju bli för mycket för hjärtat.

Spontant känns det som att man vill hålla igen på högintensiv konditionsträning och kanske köra 1-2 långdistanspass i veckan.

Är det någon som har bättre koll?
Citera
2013-11-09, 00:02
Medlem
har kört T-boll, Testo, testo-tren-mast och kommit fram till att steroider som stänger ner mig är inte min grej. Mår riktigt skit under pct och får behålla minimallt trots bra pct och kost pga att jag har mycket svårt att återhämta mig efter kur.

Min fråga är följande, är peptider något som ger "synliga" resultat och som går att ligga på året runt (byta prepp i perioder såklart Ghrp-2 mm)?
Eller finns det något annat prepp som är "effektivt" muskelbyggande som inte stänger ner mig?
Citera
2013-11-09, 02:23
Medlem
Är det någon här som har någon bra info eller erfarenhet utav Testo only under löpning?

Ligger i mitten utav en pct nu, kommer eventuellt kliva på en Testo250 kur
i slutet på februari - början på mars. Men som tradition har jag sprungit Göteborgsvarvet varje år och kommer även göra detta året också.

Skillnaden nu detta året är att jag har dragit ned på löpningen, sänkt ribban och tänkte inte dra igång långpassen 1.0 - 1,6 mil 3-5ggr veckan förrän i februari strax innan jag går på Testo E/P

Vågar jag springa dessa sträckor under ca 3 månader med Testo i kroppen?
Tänker på hjärtat, blodtryck etc.
Är det någon risk att få något likt "DbollPump" så det faktiskt inte går att springa utan att det spränger i benen?
Citera
2013-11-09, 10:30
Medlem
walle2343s avatar
Jag körde en kur på winstrol 20/12 (avbröt kuren) för dess biverkningar. Kuren skulle igentligen vara 20/50. I somras så körde jag en kur på winstrol också fast 50/14. Jag vill inte köra winstrol mer men
Jag avslutade kuren för ca 6-7 dagar sedan. Jag vill hoppa på en Dbol kur men undrar bara när jag kan göra det igen? pågrund av levern... Hur länge ska jag vänta ps jag har inte känt något i min lever.
Citera
2013-11-09, 11:23
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walle2343
Jag körde en kur på winstrol 20/12 (avbröt kuren) för dess biverkningar. Kuren skulle igentligen vara 20/50. I somras så körde jag en kur på winstrol också fast 50/14. Jag vill inte köra winstrol mer men
Jag avslutade kuren för ca 6-7 dagar sedan. Jag vill hoppa på en Dbol kur men undrar bara när jag kan göra det igen? pågrund av levern... Hur länge ska jag vänta ps jag har inte känt något i min lever.

Vad trodde du att 14 dagar på winstrol skulle ge dig? Och varför skulle DBoll ge mindre biverkningar, det är, enligt mig, ett av de styggare preppen som finns för både kropp och själ.

Kan man inte härda ut sidesen så ska man nog undvika prepp helt. Finns inga som inte kommer fucka dig på ett sätt eller annat tyvärr

Vilka biverkningar var det som fick dig att hoppa av winstrol?
Citera
2013-11-09, 12:52
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Vad trodde du att 14 dagar på winstrol skulle ge dig? Och varför skulle DBoll ge mindre biverkningar, det är, enligt mig, ett av de styggare preppen som finns för både kropp och själ.

Kan man inte härda ut sidesen så ska man nog undvika prepp helt. Finns inga som inte kommer fucka dig på ett sätt eller annat tyvärr

Vilka biverkningar var det som fick dig att hoppa av winstrol?

win är betydligt tuffare än d-boll grabben.. lite testo fuckar inte nån heller
Citera
2013-11-09, 20:46
Bannlyst
Någon som vet vad skillnaden är mellan Testo E,C och P? finns det nån tråd här på flashback som beskriver vad skillanden är mellan dessa?

MVH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in