2013-08-28, 21:25
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Har du kurat förr eller? Isf vet du väll vad du gör o behöver inte ens fråga det. Ligger man på100mg dboll så lär man kurat ett tag!

Förr i tiden så räckte det gott med 30mg dboll och man hade tryck som fan. Inte som skiten som finns nu.
Citera
2013-08-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Har du kurat förr eller? Isf vet du väll vad du gör o behöver inte ens fråga det. Ligger man på100mg dboll så lär man kurat ett tag!

Förr i tiden så räckte det gott med 30mg dboll och man hade tryck som fan. Inte som skiten som finns nu.

har tre kurer i bagaget
två korta och en riktigt lång.

har legat på 50mg dbol 2 gånger, fick totalt sockerpiller sista gången tyvärr, men TDP va det ett jävla skjut i.
Citera
2013-08-28, 22:00
Medlem
manhofs avatar
Kolla levern innan, är den ok så kör på alt 1 och hoppas magen håller.

Är levern ok sen innan så behöver du intw oroa dig.

Mvh
Citera
2013-08-28, 22:32
Medlem
proteinftws avatar
Folk har en larvig attityd och svarar inte på frågeställningen i de flesta trådar utan rekommenderar något mer "light" eller säger t.ex. "du är för ung" och lämnar det så.

Han frågar vad som bygger mest massa, 100mg dbol kommer bygga vansinnigt mycket massa (förutsätter att han sköter andra faktorer bra), och definitivt mer än testo på en 8-veckors period.

Kruxet blir att behålla massan men lyckas du med det så kommer du bli stor som ett hus

"Hälso"-alternativet är alternativ 2. 100mg dbol medför sina biverkningar. Ligger på 62,5 nu och kroppen känns inte helt reko, kommer bli skönt att hoppa av dom snart, blir "för mycket".

Mvh
Citera
2013-08-28, 23:10
Medlem
Hej, jag hoppas få hjälp av någon vänlig själ pga att jag inte är den mest kunniga inom området.

Kort om mig, jag anser mig själv ha goda kunskaper inom både träning och kost. Gäller allt från löpning, kampsporter, styrketräning eller lagsporter.
Längd, vikt osv är egentligen ovesäntligt.
Ålder, 20-30.

Jag har aldrig varit intresserad av doping öht, dock sneglat lite mot de på senare tid.

För ett X antal år sedan var jag med om en olycka vilket resulterade i förlamning i ena armen. Idag kan jag använda i princip alla muskler i armen (om än extremt lite, men signalerna finns där).

Jag har rådfrågat läkare om hormontillskott, ifall det kan ge mig positiva effekter både funktionsmässigt men även volymmässigt (symmetri mellan båda sidorna är det jag eftersträvar).
Väldigt känsligt ämne trots att dom sa att det skulle hjälpa väldigt mycket på alla sätt.
Jag frågade självklart om jag kunde få det ordinerat av läkare men tyvärr. De dom däremot gjorde var att rekommendera att jag skulle göra det trots att det är olagligt ( Sas inte med exakt dom orden men de var de dom menade)

För mig är det här en djungel, har dock läst så mycket jag bara kan men för en som aldrig haft något med doping att göra är det inte så lätt.
Jag har kommit fram till att jag vill testa: Testosteron Enanthate/Cypionate. Förstår att detta ska kompletteras med Nolvadex (ej läst vad komplementet är än, eller varför det är bra).

Finns det möjlighet att någon kunnig skickar PM till mig, behöver ett bollplank gällande det mesta. Ni får också ställla hur mycket frågor ni vill men svarar endast på PM, vill ej bli outad.....
Citera
2013-08-28, 23:23
Medlem
svennerubinsfans avatar
Jag antar att det är hulk dbol proteinftw? Iom att de ligger på 62,5.

Men 100dbol och 100testop är mycket mer potent än 50dbol 200testop iaf.
Citera
2013-08-28, 23:27
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Tänkte sätta såhär: http://spotinjections.com/index3.htm
var det så du gjorde?
Vad använde du för nål?
Kom inte upp någon direktlänk till bilden, men så här gjorde jag: http://spotinjections.com/images/thigha.jpg

Använde mig av en blå 0,6 nål, 23G för att injicera i mig.
Citera
2013-08-28, 23:30
Medlem
tackar stort för era svar grabbar!

kuren blir av i slutet av dec

kör hårt!
Citera
2013-08-29, 02:18
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Jag antar att det är hulk dbol proteinftw? Iom att de ligger på 62,5.

Men 100dbol och 100testop är mycket mer potent än 50dbol 200testop iaf.
beror på hur ofta de 200 sätts!
Citera
2013-08-29, 02:45
Medlem
MaxOn123s avatar
Nu när kuren närmar sig så blir man bara mer förvirrad över hur kuren skall se ut... Mitt problem är nu att jag väger 96kg och har 15-16%bf mätt med kaliper. Hur som helst så vill jag ligga på 6-8%bf men efter en bulkkur så skall kaloriintaget ligga högt för att inte förlora gains osv vilket gör att jag absolut inte kommer uppnå detta bf... Så jag tänkte göra på detta viset?

V.1-10 Deca 450mg/v
V.1-12 Testo e 850mg/v
V.12-20 Testo e 450-600mg/v
Därefter hoppar jag på pct...

Planen är att bulka v.1-12 och därefter deffa i 8v på testot. På så sätt hinner decan lämna kroppen lite mer när man väl går av...

Vill som sagt bort med fettet och bygga en del.. för att efter kuren lär jag inte deffa på ett taaag.

Vad tycks?
Citera
2013-08-29, 09:21
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Nu när kuren närmar sig så blir man bara mer förvirrad över hur kuren skall se ut... Mitt problem är nu att jag väger 96kg och har 15-16%bf mätt med kaliper. Hur som helst så vill jag ligga på 6-8%bf men efter en bulkkur så skall kaloriintaget ligga högt för att inte förlora gains osv vilket gör att jag absolut inte kommer uppnå detta bf... Så jag tänkte göra på detta viset?

V.1-10 Deca 450mg/v
V.1-12 Testo e 850mg/v
V.12-20 Testo e 450-600mg/v
Därefter hoppar jag på pct...

Planen är att bulka v.1-12 och därefter deffa i 8v på testot. På så sätt hinner decan lämna kroppen lite mer när man väl går av...

Vill som sagt bort med fettet och bygga en del.. för att efter kuren lär jag inte deffa på ett taaag.

Vad tycks?

Planen är alltså att trappa ner på slutet och deffa? Får jag då rekommendera att du lägger in mast, win eller primo som ett tredje prepp på slutet, de sista 8 när du drar väck deca ? Man får alltid bättre kick av att byta prepp när man ligger på länge.
Citera
2013-08-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
jaja, det är ju klart massan rinner av om man missköter kosten.
två pass i veckan mja lite klent men tre är perfekt när man är off..i alla fall för mig.

Det jag undrar är att i mitt fal, 85kg ca 10% fett more or less, Säg att man kurar tills man når 95kg, kanske tar 2år? Om man då är känner sig nöjd och lägger av med steroiderna men äter och tränar lika dant kommer man ändå tappa det mesta i slutändan?
Med tanka på att testonivåerna aldrig kommer vara lika bra som innan. Jag är 28 år så testotoppen är ju borta sen några år..

Jag hittar inga bra svar på denna fråga, har en injectkur i bagaget men måste överväga noga om det är värt det i slut ändan? Tränar hellre rent i 5år till bara man får behålla muskelmassan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in