2013-08-29, 22:03
Medlem
Eftersomingen svarar på mina tidigare frågor,om levern är okej,kan jag köra winnar (tidvis tungt jobb) på morgonen och oxar 50mg? på källen inför träningspasset?

Mvh
Citera
2013-08-29, 23:35
Medlem
Bygger 20mg Dbol ed 8v mer massa än 250mg Testo e e5d 12v?

Dbol har värre biverkningar förstår jag.. mycket värre för blodtryck, blodfetter, lever och sånt
Även värre för gyno, acne, vattenbindande?

Snällt om nån vet, tackar
Citera
2013-08-30, 07:43
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
Bygger 20mg Dbol ed 8v mer massa än 250mg Testo e e5d 12v?

Dbol har värre biverkningar förstår jag.. mycket värre för blodtryck, blodfetter, lever och sånt
Även värre för gyno, acne, vattenbindande?

Snällt om nån vet, tackar

Kör testo.
Citera
2013-08-30, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Kör testo.

Frågade vad bygger mest massa. Är ditt svar moralsvar eller svar på topic?
Citera
2013-08-30, 09:15
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Eftersomingen svarar på mina tidigare frågor,om levern är okej,kan jag köra winnar (tidvis tungt jobb) på morgonen och oxar 50mg? på källen inför träningspasset?

Mvh

Klart du KAN, men risken för biverkningar är stor. Som att stoppa in en extra kula när du kör rysk roulette.
Citera
2013-08-30, 09:18
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Det är omöjligt att veta hur du reagerar på drogerna. Själv hade jag mycket hellre kört testo, men jag hade höjt dosen eller satt oftare. Vill du bli svullen så kör det ihop. Jag såg ut som en spärrballong som hade parat sig med en manet på det.
Citera
2013-08-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka

Mvh

Hur stor dos winnar? Vad är tanken med kombon?
Citera
2013-08-30, 13:34
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Både och skulle jag säga.
Citera
2013-08-30, 16:44
Medlem
Tjena folks! tänker själv ge mig på en 20/50 dboll kur uppdelat morgon och 1 timma innan träning tex samt givetvis sköta kost, sömn mm. Kan man räkna ut procentuellt hur många som drabbas av svåra gynokänningar som också resulterar med BT? Hur vanligt är det egentligen?

Tror inte att 20mg ed i 50 stänger ner kroppen så EXTREMT mycket som många säger. Dock så är jag ändå grön men det är så jag förstått det iallafall men som jag nämnde nyss, är grön så kan mycket väl ha fel.

Som jag förstått det hela (inte bara på forum) så räcker det gott o väl med Nolva & Clomid som pct, någon som inte tycker likadant?
Endast seriösa svar som har med inlägget att göra

tack på förhand
mvh
Citera
2013-08-30, 18:50
Medlem
När man går på en dbol kur exempelvis, oralt. Stängs den egna testosteron produktionen/sänks delvis vid första dagen, eller tar det en vecka eller ett par innan kroppen verkligen börjat reagera på det?
Citera
2013-08-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkoz
När man går på en dbol kur exempelvis, oralt. Stängs den egna testosteron produktionen/sänks delvis vid första dagen, eller tar det en vecka eller ett par innan kroppen verkligen börjat reagera på det?

Varför undrar du?
Citera
2013-08-31, 06:48
Medlem
ChuckyOnes avatar
Hmm, intressant att folk verkar tro att man ska ta d-bollar speciella tider för att uppnå någon form av skillnad när det gäller orala. Typ med anledning av blodnivåer och andra påståenden. Ska snart hoppa på lite d-bollar så har pluggat lite forskning..

Se s.13
http://www.umu.se/pharm-neuro/pharma...akokinetik.pdf

Ett läkemedel ges oftast peroralt i bestämda doser och med regelbundna intervall. Inom ett doseringsintervall stiger till att börja medläkemedlets plasmakoncentration, för att sedan sjunka. Om man ger en ny dos innan hela mängden försvunnit ur plasman, kumuleras läkemedlet och dengenomsnittliga plasmakoncentrationen stiger för varje ny dos.Efter ett antal doser har den genomsnittliga plasma-koncentrationen nått en platå, steadystate, vilket innebär att lika mycket läkemedel tillförs per tidsenhet som elimineras, d.v.s. en ny dos får plasma-koncentrationen att stiga lika mycket som den sedan sjunker. Det antal doser av ett läkemedel som behövs för att nå steadystateberor på läkemedlets biologiska halveringstid, på dosintervalletsamt på förhållandet mellan läkemedlets absorption-och eliminationshastighet.Om dosintervallet är lika med halveringstiden och läkemedlet absorberas snabbare än det elimineras uppnås steadystateefter 3-5 doser. Den tid det tar att nå steadystateär oberoende av dosstorleken

Detta måste gäller oljor också? Därmed får Bengtzz tråd om att dubbla dosen första två intagen en relevans. Därför då får kroppen en större dos att bryta ner för att gå under steadystate av den dos man ska gå på sen? Så man når Steadystate lite snabbare? Intressant Ute och cyklar??

Men dock är steadystate oberoende av dos storleken, så det går emot hans teori. Hjälp mig förstå jag är en steroid nörd klarar inte av att inte veta saker ja vill veta. !!!!!!!!!!

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-08-31 kl. 07:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in