2012-12-02, 21:48
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Vad ska man säga i kassan? Hur mycket kostar det? Inte att pengar är ett problem, bara undrar.

//jeff

100 kr tog dem på min VC för ett läkarbesök + blodprov osv.
Citera
2012-12-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
100 kr tog dem på min VC för ett läkarbesök + blodprov osv.

Ljuger du? Det kostar 200 för ett normalt besök.

//Jeff
Citera
2012-12-02, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bola-San
Jag skulle välja att köra 4 1/2 månad och win de sista 50 dagarna. Men de betor på hur länge du själv känner dig manad att vara on. Eftersom de är en långsam Ester och tar mig cirkus 1 månad innan jag är uppe på motorvägsfart så väljer jag längre tid.

Men de spelar inte så super stor roll!

Lyck till!

Okej, tror ändå 14 veckor får räcka som första testo kur och sen stoppar jag i mej winnar i slutet på kuren och fortsätter på det i 50 dagar vill gärna pröva på winnar, intressant att se hur kroppen reagerar på det!
Citera
2012-12-02, 22:08
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ljuger du? Det kostar 200 för ett normalt besök.

//Jeff

Jag var där för att få utskrivet Propecia mot håravfall till min kommande kur. Och då ville han ta blodprov också osv. Och dem tog bara en 100lapp!
Citera
2012-12-03, 00:34
Medlem
chebmamis avatar
Hur ser ni på frontning?
TESTO-E only kur 250mg e5d i 14 veckor
Ska jag fronta med 500mg första 2 sticken?
Hört att det ska vara bra vid kortare kurer men då förlorar jag ju 2 stick i slutet.

MVh
Citera
2012-12-03, 02:03
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Hur ser ni på frontning?
Hört att det ska vara bra vid kortare kurer men då förlorar jag ju 2 stick i slutet.

MVh

Har precis hoppat på min första kur själv och jag valde att köra utan front, dels av den anledningen att jag inte har planerat på att hoppa av inom ngn snar framtid och dels för att jag har fått den uppfattningen att det inte har ngn jättestor betydelse för resultatet i slutändan ändå.
Ingen kan ju säga att du ska fronta utan läs runt lite och bilda en uppfattning sen kör på det som känns rätt
Citera
2012-12-03, 02:20
Medlem
Citat:
Hur ser ni på frontning?

MVh

Kör frontning, 12 veckor räcker gott och väl, det är mellan vecka 9 & 12 som du troligtvis kommer märka de mesta resultaten, och det blir ju det är ju kvar i kroppen ca 2 veckor till. Kör hårt!

mvh
Citera
2012-12-03, 13:48
Bannlyst
Åkt på rediga känningar en tid efter kuravslut nu,kört letro m nolva nu men verkar inte bli nämnvärt bättre,håller ner ömmheten lite men kommer tillbaks lika fort om det ej doseras.
slut på letr nu och ja,allmänt surig

Tips/ideer? kommer ömmheten vara tills dess att man eventuellt bestämmer sig för en operation,eller lägger det sig per automatik med tiden?
Citera
2012-12-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
Åkt på rediga känningar en tid efter kuravslut nu,kört letro m nolva nu men verkar inte bli nämnvärt bättre,håller ner ömmheten lite men kommer tillbaks lika fort om det ej doseras.

Tips/ideer? kommer ömmheten vara tills dess att man eventuellt bestämmer sig för en operation,eller lägger det sig per automatik med tiden?

Det ska lägga sig om du inte kurar tycker man. Kör på letrot en stund till om du pallar och se efter, eller byt över till adex så slipper du må lika dåligt, om du nu gör det av letro.
Citera
2012-12-03, 16:06
Medlem
Brottom på inject. jag tror jag har fått fel blå nålar, dessa var en aning kortare. Kan jag använda dessa för intramuskulär injekt?

http://tinypic.com/view.php?pic=152oxtz&s=6

//Jeff
Citera
2012-12-03, 16:12
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Brottom på inject. jag tror jag har fått fel blå nålar, dessa var en aning kortare. Kan jag använda dessa för intramuskulär injekt?

http://tinypic.com/view.php?pic=152oxtz&s=6

//Jeff
kom in i matchen nu!! är du inte skitfet funkar 25mm perfekt för lår, axlar
Citera
2012-12-03, 16:14
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster

du kan behöva ligga på letro flera månader. ge det tid bara. hur har du doserat? dosera högt till det släpper. sen fortsätt med en lågdos så du känner att de inte känns nåt. fortsätt sen så i 2-3mån

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in