2013-08-25, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodsband
Leverskydd & (pct-nolv som backup) för dbollar 25/50? Onödigt eller nödvändigt?

Vad menar du med pct nolvadex som backup?
Ska du inte utföra en PCT?

Leverskydd är meningslöst
Citera
2013-08-25, 15:13
Medlem
Blodsbands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vad menar du med pct nolvadex som backup?
Ska du inte utföra en PCT?

Leverskydd är meningslöst

Om jag skulle få gyno-känningar. Eftersom det är en sån mild kur så är det väldigt personligt om man får det? Jo sjävklart blir det en pct. Men det är väldigt onödigt att blanda in nolv om man ej har känningar?

Ok, synd, då blir man straffad rejält för oralt då..
Citera
2013-08-25, 15:15
Medlem
Citat:
Om jag skulle få gyno-känningar. Eftersom det är en sån mild kur så är det väldigt personligt om man får det? Jo sjävklart blir det en pct. Men det är väldigt onödigt att blanda in nolv om man ej har känningar?

Ok, synd, då blir man straffad rejält för oralt då..

Levern tål väldigt stora påfrestningar och den återhämtar sig fint efteråt.
Ja, använd inte nolvadex under kuren om du inte får gynekomasti. Använd istället det efteråt som pct.
Citera
2013-08-25, 15:20
Medlem
Blodsbands avatar
Citat:
Levern tål väldigt stora påfrestningar och den återhämtar sig fint efteråt.
Ja, använd inte nolvadex under kuren om du inte får gynekomasti. Använd istället det efteråt som pct.

Använda nolv efter kur om jag inte får känningar, bara som säkerhet? Eller för balansen i kroppen? Tack för svar.
Citera
2013-08-25, 15:25
Medlem
Citat:
Använda nolv efter kur om jag inte får känningar, bara som säkerhet? Eller för balansen i kroppen? Tack för svar.

För att underlätta återhämtningen för hypofysen.
Ingen hypofys ska behöva klara sig utan all hjälp den kan få för att komma tillbaka på rätt bana.
Citera
2013-08-25, 15:31
Medlem
swiftos avatar
Citat:

Förstår inte varför alla vill köra nolva som pct. Clomid är ett mycket bättre alternativ pga clomids påverkan av hypofysen. Sen sänker nolva IGF-1 nivåer vilket verkligen inte är positivt i mina ögon som återhämtning.

Jag skulle rekommendera clomid + peptider som pct. Sen är ju kosten, träningen och sömnen A och O.
Citera
2013-08-25, 15:56
Medlem
KobeTais avatar
SL Winstrol 50mg utgångstid?

Hejsan, har läst en del här om att ju äldre de orala tabletterna blir ju sämre effekt ger de.
Har som rubriken säger 50st SharkLabs Winnar 50mg som legat i en låda i säkert 3 år.
Är det värt att använda dessa?
Citera
2013-08-25, 17:31
Medlem
Blodsbands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Förstår inte varför alla vill köra nolva som pct. Clomid är ett mycket bättre alternativ pga clomids påverkan av hypofysen. Sen sänker nolva IGF-1 nivåer vilket verkligen inte är positivt i mina ögon som återhämtning.

Jag skulle rekommendera clomid + peptider som pct. Sen är ju kosten, träningen och sömnen A och O.

Verkar som att nolv är så jäkla simpelt. Jag vill hålla mig så kort som möjligt, men nu fick du mig på andra tankar. Är de olika pct:na väldigt personliga? Känns som även de med erfarenhet har grovt delade åsikter när det kommer till olika kuranden.
Citera
2013-08-25, 17:46
Medlem
Citat:
Verkar som att nolv är så jäkla simpelt. Jag vill hålla mig så kort som möjligt, men nu fick du mig på andra tankar. Är de olika pct:na väldigt personliga? Känns som även de med erfarenhet har grovt delade åsikter när det kommer till olika kuranden.

Jag tycker att clomid är bättre tillsett PCT perspektiv än nolvadex.
Citera
2013-08-25, 18:01
Bannlyst
Undrar om någon vet hur stor chansen är att man tappar hår av AI ANAPOLON – OXAR,50 mg? om man har gener för håravfall? om man kör en karta(20 st)?

Mvh.
Citera
2013-08-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenArrow
Undrar om någon vet hur stor chansen är att man tappar hår av AI ANAPOLON – OXAR,50 mg? om man har gener för håravfall? om man kör en karta(20 st)?

Mvh.

20st är alldeles för lite.
Svårt att svara på, det kommer garanterat påverka ditt hår men det kan vara i stil med att du kanske börjar tappa hår ett år tidigare.
Citera
2013-08-25, 18:09
Bannlyst
Citat:
20st är alldeles för lite.
Svårt att svara på, det kommer garanterat påverka ditt hår men det kan vara i stil med att du kanske börjar tappa hår ett år tidigare.

Tänkte köra Testo E som bas 500 mg e5d + 40/50 Dbol,sen lägga till Anadrol 20/50 för bästa resultat? vad tycker du? ska jag köra med Anadrol? eller utan och höja Dbol istället?

MVH.
Senast redigerad av MrGreenArrow 2013-08-25 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in