2013-10-28, 12:12
Medlem
Hade jag haft svaret så hade jag väl inte frågat....
Citera
2013-10-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
Nog fan vet jag att winar inte är bantningsprepp! och att man blir hård av det,
varför jag tänkte wina är att det hjälper att bli hårt för att se mer fitt ut,

ingen AAS är ju direkt bantnings prepp HAHA

Deffa ner dig först! Lägger du upp en bra dietplan och kör på testo p så kommer du bli nöjd!
Det är inte så svårt! Lite vilja bara!
Morgonpromenader tycker jag är gött.
Lycka till!
Mvh
Citera
2013-10-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamatzu8

Nä det är sant. Men kan tycka du borde haft svaret innan du hoppa en kur?!

Mvh
Citera
2013-10-28, 12:25
Medlem
Class1cs avatar
Hej igen, kära tråd.

3 månader sen jag slutade med min 3månaders Testo-E-kur (500 e3-5d). Avslutade med HCG och Nolvadex. Känner mig inte helt "återhämtad" ännu.

Skulle det hjälpa att köra ett paket Nolva nu? 20 ED

MVH
Citera
2013-10-28, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hamatzu8

Bara att kolla andra kurrapporter och vad pct är. När du gjort det och fattar var pct är så förstår du nog hur dum din fråga är.
Citera
2013-10-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Plugga plugga plugga, läser du i 2-4 veckor intensivt här så har du bra grundkunskap. Silverfaten här på F12 är slut sedan länge tillbaka!
Köper det rakt av min enda undran är vad som är det svagaste att ta oralt samt även små biverkningar. Det är ju endå små nybörjar frågor här inne eller hur.
Citera
2013-10-28, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Är så att jag har tränat ett tag men tycker inte att det ger tillräckligt effekt tillräckligt snabbt så har därför tänkt att börja använda någon form av doping

Har kollat runt på följande sidor
http://www.apoteksboden.com/Information1.aspx
http://www.genesis-lab.com
http://sthlmlive.com
http://powerpharma.com.pa/?COLLCC=2701399666&

Vet inte riktigt vad jag ska välja eftersom jag inte kan ett skit om liknande.

Jag söker helt enkelt det svagaste att ta samtidigt det som har minst biverkningar och det ska samtidigt vara oralt.

Hade gärna velat ha lite tips

följdfråga på detta inlägg, är det säkert att man får det man beställt alla gånger?
och någon som vet vilken ot som är bäst just nu?
Citera
2013-10-28, 17:41
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatispojken
följdfråga på detta inlägg, är det säkert att man får det man beställt alla gånger?
och någon som vet vilken ot som är bäst just nu?
18 årsgräns tyvärr
Citera
2013-10-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Köper det rakt av min enda undran är vad som är det svagaste att ta oralt samt även små biverkningar. Det är ju endå små nybörjar frågor här inne eller hur.

Hade du läst trådarna som är klistrade hade du inte behövt detta, och det är fanimej bättre med för mycket än för lite kunskap..

Citat från BengtZz:
4-Chlorodehydromethyltestosterone
Vanliga namn: OT, tboll och oral turinabol

Alla effekter är jämförda som om preparatet var intaget utan andra AAS och doseringarna är antagna för just män, om ingenting annat står markerat.

Medicinskt Namn: 4-Chlorodehydromethyltestosterone
Kemisk struktur (IUPAC): (8R,9S,10R,13S,14S,17S)-4-chloro-17-hydroxy-10,13,17-trimethyl-7,8,9,11,12,14,15,16-octahydro-6H-cyc lopenta[a]phenanthren-3-one
Deff / Bulkmedel: Fungerar bra som både deff och bulkpreparat
Halveringstid: 16 timmar
Vanlig nybörjardosering: 30-60mg om dagen i minst 40 dagar. Rekommenderas för nybörjare.
Acne: Vanligt
Anabol aktivitet: Ja
Vattenbindande: Ja lite
Högt blodtryck: Ja lite
Aromatisering: Nej
Risk för gynekomasti: Låg
Levervärden: Påverkas negativt
Blodfetter: Påverkas negativt
Högandrogen aktivitet: Nej låg
Minskar HPTA funktion: Ja, moderat
Påverkar välmåendet: Aningen negativt för många

Kommentar:
OT är en mycket potent lågandrogen steroid som bygger rätt bra med massa. Den är inte känd för att användaren ökar i styrka eller att man blir väldigt hård. Det är lite av en kombination mellan oxar och dbollar, lite som att den är en all-round oral steroid med ganska lite biverkningar men ändå bra massbygge. Det största problemet med OT är att den är lågandrogen och därmed får många problem med potensen och välmåendet efter ett par veckor inpå kur, då är det fördelaktigt att bruka proviron under tiden för att jämna ut de lågandrogena effekterna. Men även proviron har bieffekter, läs mer under "mesterolone". OT är en bra nybörjarsteroid för att man behöver inte väldigt många olika preparat och eller kunskaper för att kontra eventuella biverkningar, för att mer bli insatt varför den är bra för nybörjare är det bara att läsa på mer helt enkelt så bildar man sig en god uppfattning om hur olika preparat fungerar generellt hos människor.

Kontring av gynekomasti:
Bäst med Nolvadex och Proviron. Dosera 160mg Nolvadex dag ett och fortsätt sedan med 20mg nolvadex hela kuren och PCT igenom. Komplettera med 25-75mg Proviron tills dess att känningarna av gynekomasti försvinner och fortsätt med 25mg proviron resten av kuren och PCT igenom.
Citera
2013-10-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Pct= Post cycle therapy.....kan det bli mer klart?! Bedrövligt att du inte ha svaret själv

Han kanske är inne på att ha nolva som AI (kanske inte det bästa valet) och inte vet om han ska vänta?
Citera
2013-10-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Hej igen, kära tråd.

3 månader sen jag slutade med min 3månaders Testo-E-kur (500 e3-5d). Avslutade med HCG och Nolvadex. Känner mig inte helt "återhämtad" ännu.

Skulle det hjälpa att köra ett paket Nolva nu? 20 ED

MVH

Jag är newbie själv, men mer HCG? Eller clomid?

Kanske ska slänga in DAA?
Citera
2013-10-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Såg en kille som gjort en "plocka-bort-gyno-kurrapport", då med följande upplägg:
Dag 1-3 5mg
Dag 4-14 2,5mg
Dag 15-22 0,625 (dvs 1/4 av en 2,5mg tab)
Dag 23-32 0,25mg (dvs 1/10 av en 2,5mg tab)
Dessutom 20mg Novla ED

Detta är fantastiskt svårt att dosera de sista 2 stegen genom dela tabs, så vill du köra enligt detta upplägg så är nog flytande letro lämpligt.

https://www.flashback.org/t2115911

Killen är nöjd !

Dock kan du räkna med må lite knas under denna tiden, men att välja o "genomlida" 32dagar eller slänga upp 20-50k för en operation så är väl valet klart

Najs, tack!
Ska jag käka mariatistel under tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in