2013-06-17, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nalle21
Går snart av mig kur som pågått i ca 4 månader.. och har en liten fundering..

Jag har alltid kört en 3 split dom senaste 3 åren

Bröst axlar triceps

Rygg baksida axlar

Ben mage vader

7 dagar i veckan

men nu när jag sliter igång min pct tycker ni att jag borde kasta in lite vilodagar? tills jag börjar känna mig bättre? eller ska jag kasta om schemat helt och köra 1 muskelgrupp i veckan?? förra pct så köttade jag på med högre reps tappade ju styrkan jag hade gainat från kuren..men dock inte musklerna, eller mycket iallfall märkte ingen skillnad varken jag eller mina vänner

Blev inte den jävligt konstig? Tar du biceps vecka 1, triceps vecka 2 osv ?

Men du kmr förmodligen känna ganska snart efter du gått av att orkar inte komemr finnas där. Oavsett vad vi säger här så lär du behöva gå ner i träningsdos..
Citera
2013-06-17, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Blev inte den jävligt konstig? Tar du biceps vecka 1, triceps vecka 2 osv ?

Men du kmr förmodligen känna ganska snart efter du gått av att orkar inte komemr finnas där. Oavsett vad vi säger här så lär du behöva gå ner i träningsdos..
okej tack för svar, kan man inte bara sänka setten? Så man kanske kör 6 tunga bröst övningar 5 axlar 3 triceps etc? Då bara tunga lyft, gillar verkligen att gymma varje dag, får mig att tänka på annat, och under en pct måste det ju vara bra 40 min träning varje dag på överskott
Citera
2013-06-17, 13:00
Medlem
Har gått fyra veckor sedan jag satte första sticket på min första kur. (Testo e 250 mg e5d) Vill kasta in något mot bloat nu vad bör jag köra på har både arimidex och proviron liggandes hemma. Vill köra proviron pga att den inte är levertoxisk och jag vill inte hålla på och käka arimidex i ett halvår vilket kuren är så funkar proviron mot bloat? Eller går det att köra arimidex i ett halvår?
Citera
2013-06-17, 13:01
Medlem
Gymmes avatar
Clen/T3 under PCT är inget att rekommendera eller? Känns som man kommer förlora ganska mycket.
I samband med deff såklart.
Senast redigerad av Gymme 2013-06-17 kl. 13:44.
Citera
2013-06-17, 19:25
Medlem
Är det värt att inta kreatin under kuren för maximal styke- och viktökning, eller är det strategiskt smartare att vänta till PCT eftersom det kan underlätta vikt, styrke och massförlusten gemene man brukar råka ut för under pct?
Citera
2013-06-17, 22:35
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid123
Är det värt att inta kreatin under kuren för maximal styke- och viktökning, eller är det strategiskt smartare att vänta till PCT eftersom det kan underlätta vikt, styrke och massförlusten gemene man brukar råka ut för under pct?

bättre under pct

Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Clen/T3 under PCT är inget att rekommendera eller? Känns som man kommer förlora ganska mycket.
I samband med deff såklart.

Att deffa öht under pct är idioti. Räkna med ännu större förlust med clen/t3 inblandat..
Citera
2013-06-18, 03:47
Bannlyst
Tips på Nolva kur?

Tja! blev precis klar med min första OT kur 50/50 från sthlm****. Är 22 år gammal!

jag undrar hur ska jag ta Nolva?
Rekommenderar ni att jag frontar på 160 Mg första dagen sen 20 varje dag i 2 veckor?
eller är det bättre att köra 40 mg/dag i en vecka sen 20 mg/dagen i en vecka?
eller räcker det kanske med 40 mg/dag i 3 dagar sen 20 mg om dagen i 11 dagar?

(btw kuren har gått åt helvete,gaina inget,tränade knappt något var sjuk 2 gånger under kuren så var tvungen o stoppa sen fortsätta efter en vecka...

BIEFFEKTER: (synliga)
-tappa jag SJUKT MYCKET FUCKING HÅR!!!! hur fan är de möjligt att man tappar så mycket hår av OT?!??!? skulle de inte vara de säkraste för håret? jag tappa varje dag runt 30-70 st hårstrån!!! och tappar fortfarande!

-EXTREM stark huvudvärk första dagarna...sen gick de bort...men fick lite då och då!

Kuren kosta mig runt 6000+ inklusive pct,leverskydd o massa kosttillskott för kuren.

Helt misslyckad kur helt enkelt!

Tänkte börja med en Dbol kur 50/50 nästa kur om 1-2 månader. tycker ni det är för tidigt? eller hur länge ska man vänta mellan kurerna?

MVH.
Citera
2013-06-18, 10:02
Medlem
fan ska man göra asså...

precis träffat en tjej. Har haft en fet torka och inte varit med en tjej på typ 3 år :P kul o så men jag hade tänkt att hoppa av nu i slutet av månaden. Ja har inte lust o tappa all sexlust o tryck o sånt. Hon kommer ju inte tycka det är så kul precis och mitt självförtroende kommer ju gå i botten.. känns som om min träning/pct kommer gå sämre nu när hon e med i bilden.. detta är min första kur och jag har väl varit på i nästan 15 veckor. va ska man göra :P ?? kommer min pct vara betydligt hårdare att klara om jag väntar att gå av några veckor till?

mvh
Citera
2013-06-18, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyss
fan ska man göra asså...

precis träffat en tjej. Har haft en fet torka och inte varit med en tjej på typ 3 år :P kul o så men jag hade tänkt att hoppa av nu i slutet av månaden. Ja har inte lust o tappa all sexlust o tryck o sånt. Hon kommer ju inte tycka det är så kul precis och mitt självförtroende kommer ju gå i botten.. känns som om min träning/pct kommer gå sämre nu när hon e med i bilden.. detta är min första kur och jag har väl varit på i nästan 15 veckor. va ska man göra :P ?? kommer min pct vara betydligt hårdare att klara om jag väntar att gå av några veckor till?

mvh

Du ska dumpa sliddjuter och fokusera på det viktiga här i livet, träning.

Eller så kan du förlänga, imo är det likadant att hoppa av efter några månader som ett år.

mvh
Citera
2013-06-18, 10:41
Medlem
sedans avatar
Citat:
fan ska man göra asså...

mvh
BP skrev ett bra svar precis ovan. Känner du att det är viktigt så kliv inte av än. Nackdelen då är att du kanske skjuter på ett jävla tag och bygger upp någon enorm oro inför PCT.

För att vara ärlig är det mesta mentalt (för mig i alla fall). Se det som att du nu har någonting roligt som kan förgylla din vardag under PCTn.
Citera
2013-06-18, 11:11
Medlem
Citat:
fan ska man göra asså...

mvh

Träning är viktigare än brudar, your choice.
Citera
2013-06-18, 13:51
Medlem
NirvanAs avatar
Glömt bort siffrorna men vad är spårtiderna för Winstrol och Halo? (och nolva om man ens kollar efter det?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in