2013-04-24, 21:03
Medlem
Lakejjs avatar
legat på testo+deca nästan hela tiden i olika doser sedan 1 juli 2011, även varvat med dbol+winstrol.

skadan i axeln och brutet finger gör att jag inte kan träna spec tungt just nu, försöker dock behålla massan och halvdeffa med massa cardio inför trenstart, tänkte bli hård som ett as tills semestern i juli, så har 20ml tren A att använda i combon med testot och decan som jag känner inte ger så mkt längre. (dags att kliva av eller byta prepp efter slutförd deff på tren a? tips på preppbyte annars? Vill ligga på länge, primo?)

nuvarande prepp: 1ml testo E, 1ml deca E5D
vikt: ca 96kg morgonvikt
BF: max 15% tror dock det är mkt vätska som får mig att se fetare ut
ålder: 20-24
längd: 179,5cm

bänk: 150kg för ca 6 mån sen (axelskada sen dess)
böj: 220kg mars 2013
mark: 230kg, mars 2013

Tänkte starta 1ml tren A EOD i maj någon gång, väntar på att HCG:t ska komma hem, kommer nog även köra 2,5mg diazepam under kuren så jag kan köra till failure utan att känna den extrema smärtan och sova bättre på nätterna, beror på hur jag reagerar på tren. Även hcg kommer användas flitigt, och testo+deca som vanligt. Efter dessa 40ml tren ska jag droppa till 1ml testo only, och så småningom kliva av, eller byta till något kroppen inte är så van vid för att växa men ändå försöka behålla formen i fortsättningen..

kommer bilder och skit lite närmare starten, sen får väll denna tråden ha ett avslut som inte de andra haft eftersom jag aldrig klev av

MVH
Citera
2013-04-24, 21:11
Bannlyst
Ska du köra 20ml som det står eller blir det 40 som du skriver att du har?

Det kommer du ju ingenvart med om du sticker 1ml eod. Sen får du deffa ett bra tag innan det ska vara värt att slänga in tren, du är är ute efter att bli hård. 15% bf är mycket.

Sen undrar jag vad du har tänkt att få ut utav 2.5mg valium.... allvarligt talat så liten dos ger inte ens ångestlindring och verkligen inte bättre sömn. Lägg till 20-30mg så får du en bra natts sömn.

mvh
Citera
2013-04-25, 15:53
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big.bad.wolf
Ska du köra 20ml som det står eller blir det 40 som du skriver att du har?

Det kommer du ju ingenvart med om du sticker 1ml eod. Sen får du deffa ett bra tag innan det ska vara värt att slänga in tren, du är är ute efter att bli hård. 15% bf är mycket.

Sen undrar jag vad du har tänkt att få ut utav 2.5mg valium.... allvarligt talat så liten dos ger inte ens ångestlindring och verkligen inte bättre sömn. Lägg till 20-30mg så får du en bra natts sömn.

mvh

kör 1ml EOD i 40 dagar, märker jag att jag pallar och gillar tren blir det nog 10ml till iaf, har inte ekonomi till 20-30mg valium, skiten är ju fan dyrare än bolan här omkring.

efter tren hoppar jag decan och kör 1ml testo only ett bra tag, kanske tom kliver av en stund för att exprimentera med nya prepp efter, sugen på att testa högdos primo och anavar av någon anledning
Citera
2013-05-07, 20:46
Medlem
Lakejjs avatar
idag blev det 1ml tren, 1ml deca, 1ml testo.

40mg stesolid, 20mg cipralex och 2 starköl nu på kvällskvisten

ska lägga va med högdos stess och bärsen så fort psyket stabiliserat sig efter cipralex, helt jävla konstig medicin det där.. har ju panik ångest.

vikt just nu ca 96kg.
Citera
2013-05-07, 20:49
Medlem
Trolltråd?
Citera
2013-05-07, 22:05
Medlem
Djyrizs avatar
Du har ju missbruksproblem.. snälla gör oss en tjänst och kliv av.
Citera
2013-05-07, 23:47
Medlem
Lakejjs avatar
trollar verkligen inte, har bara problem med panikångest och mycket familjeproblem nu, decan o teston är lugnt med.. frågan är hur tren kommer påverka cipralexsvajningarna,, men har ju benzo som lugnar...

detta är sista racet för mig gubbar, ska bli hård på 90 pannor sen trappar jag till 1ml testo massa hcg och kliver av..

blev en imovane och baileys+vodka+mjölk och en cigg nu innan läggdags, imorgon är en ny dag utan alkohol, för mkt stess eller imovane eftersom helgdagar funkar fint, bara arbetsdagar och sociala situationer jag ballar ur... tjejen kommer ju imorgon och är ledig tors-fre då blir det drogfritt och massa träning.... dock 30mg benzo om dagen men vfan.. tror jag överlever.

MVH
Citera
2013-05-08, 13:02
Medlem
connykrigaren123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakejj
trollar verkligen inte, har bara problem med panikångest och mycket familjeproblem nu, decan o teston är lugnt med.. frågan är hur tren kommer påverka cipralexsvajningarna,, men har ju benzo som lugnar...

detta är sista racet för mig gubbar, ska bli hård på 90 pannor sen trappar jag till 1ml testo massa hcg och kliver av..

blev en imovane och baileys+vodka+mjölk och en cigg nu innan läggdags, imorgon är en ny dag utan alkohol, för mkt stess eller imovane eftersom helgdagar funkar fint, bara arbetsdagar och sociala situationer jag ballar ur... tjejen kommer ju imorgon och är ledig tors-fre då blir det drogfritt och massa träning.... dock 30mg benzo om dagen men vfan.. tror jag överlever.

MVH
Who needs protein shakes
Citera
2013-05-08, 18:48
Medlem
Lakejjs avatar
jobbade förmiddag idag, helt slut när jag kom hem så tog en nap på 2h...

drar i mig en kvarg och en ost/skink macka med senap nu inför ett pass, tänkte köra antingen bas (bänk om axeln pallar, mark, böj, chins, dips om axeln pallar) utav helvete eller mosa ryggen totalt sen fortsätta med mitt rullande schema igen.

bröst/bic
ben/mage
cardio
axlar/tri
rygg
cardio
repeat.

känner dock för tung bas nu över ledigheten och en omstart när trenet kickat igång i nästa vecka.
vad tycker ni?

Lev livet, dö ung

MVH

btw, sätter 1ml tren i andra benet idag med så det kickar ännu snabbare, sen går jag ned på 1ml EOD igen. ALL IN

tog 1ml deca o testo också.. lika bra o tömma 2mls flarrorna.
Senast redigerad av Lakejj 2013-05-08 kl. 19:04.
Citera
2013-05-09, 02:00
Medlem
Lakejjs avatar
blev ett tungt ryggpass med mark till 200, dropset.
tunga roddar, latsdrag och lite ryggresningar.

sedan ett lightweight set till failure på resterande muskelgrupper förutom bröst/biceps som körs imorgon ev övermorgon.

inga sleep pills ikv, ingen mer tobak, ingen mer sprit, droppar till 30mg stess/ed och kör på det så länge det känns bra.

mvh

formbild just nu: http://oi39.tinypic.com/34nmds4.jpg

ca 96kg
Senast redigerad av Lakejj 2013-05-09 kl. 02:03.
Citera
2013-05-11, 18:30
Medlem
Lakejjs avatar
ett brutalt bröstpass igår, nog om det.

idag satte jag en trenpanna i röven, kändes underbart, vem tackar nej till det liksom

börjar redan bli hårdare, satt tren 1ml +test/dec1ml tis-ons. och tren fredag morses och 1ml även idag..

så nu sätter jag 1 ml varannan dag som planerat i fortsättningen...

styrkan kommer redan, eller så är det axeln som blivit bättre för pressarna går upp i 50kgs 8or utan problem nu (incline)

idag blev det ett BRUTALT benpass, dock bara upp till 150kg, men EXTREMT djupa och perfekta, sedan dropset och även warmupsets innan.. lite hamstrings, vadpressar, utfall osv.. mage o skit ni hajjar..

nu blir det inga mer droger förutom cipralexen och 2,5mg stes om dagen i forts och stenhård diet.

MVH bolabröder.
Citera
2013-05-12, 13:43
Medlem
de var ju ingen vidare form du låg inne med.
Med tanke på hur länge du varit on
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in