2013-05-22, 13:46
Medlem
swiftos avatar
Trist, hoppas du kommer undan:

Ett par olagliga/lagliga:

No Shotgun
Craze
Jack3d
Ultimate Orange
Napalm
No Xplode original

Prova att nämna flera olika testboosters, aldrig fel att försöka.
Lycka till
Citera
2013-05-22, 14:00
Medlem
ecoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ajajaj, lider med dig. Hoppas det löser sig och uppdatera gärna hur det går för dig senare!

Universals "Animal Test" som också blev förbjuden, runt 2010 tror jag det var. Jungle Warfare blev väl den produkten som tog över senare.

Sedan fanns ju alla DMAA PWO produkterna, jack3d, jacked-xx. Dessutom gick det att köpa rent DMAA lagligt för bara något år sedan.

Mvh
Något år sedan? Haha det var lagligt förra året..
Citera
2013-05-22, 14:01
Medlem
ecoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Köp 100 till. Nu har jag inte kört winnar själv men som jag förstått det är det inte lönt att köra så lågt som 20mg ed på dem.
Är du knäpp? Vart fan har du förstått det? 20mg gör visst skillnad din jävla pajas. Har kört 20mg med bra resultat..
Citera
2013-05-22, 14:03
Medlem
Lakejjs avatar
frågan är också hur jag ska göra om det visas positivt och jag inte kommer undan, har ju 1 års kontrakt, kommer testas regelbundet,,, bara skippa decan och testot och sticka upp de 20ml tren ja har kvar i röven ED och sen hcg var 3e dag sedan kliva på nolva?? högdos 2 veckor? blir totalt 34 dagar on då med pct och allt sen helt ren.

testo nivåerna kommer fortf sjunka på deras jävla tester?
Citera
2013-05-22, 14:10
Medlem
Lakejjs avatar
ska jag sätta 1-2ml tren ED sedan hcg som fan så är det slut på 10 dagar, sedan nolva en vecka för att klara deras "uppföljningstester" eller vad säger ni?

säljer ju decan o teston jag har hemma isf. eller ska jag sätta en sista idag med? 1ml av varje.
Citera
2013-05-22, 14:13
Medlem
Harry-Browns avatar
Är det värt att kura om man vill se ut typ såhär?
Får för mig att de som kurar är de som vill bli stora som hus men så kanske inte är fallet?
Förutom det kroppsliga så är jag nyfiken på att testa det bara för att få lite erfarenhet. Kanske låter dumt men för mig är det en sak jag vill erfara helt enkelt.

Just nu ligger jag på ~85kg (rätt mycket fett) och lyfter (träningsvikter):

3*5*95kg frontböj
3*5*82.5kg bänkpress
1*5*135kg marklyft

Ska under sommaren flytta hem, pluggar på annan ort just nu, och tänkte gymma rätt hårt under tiden.
Siktar på att när terminen börjar igen, kring mitten av augusti, så ska jag lyfta(minst) (träningsvikter):

3*5*110kg frontböj
3*5*87.5kg bänkpress
1*5*150kg marklyft.

Om jag nu bestämmer mig för att kura så hade jag tänkt mig att göra det efter sommaren.
Frågan är väl nu om det är värt att testa, kanske bara en enklare, kur eller om bieffekterna (lever, testiklar, hår, hjärta, blodtryck etc.) helt enkelt är för stora om ens mål inte är att bli så jättestor.

Tack på förhand!
Citera
2013-05-22, 14:36
Medlem
rawr-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakejj
frågan är också hur jag ska göra om det visas positivt och jag inte kommer undan, har ju 1 års kontrakt, kommer testas regelbundet,,, bara skippa decan och testot och sticka upp de 20ml tren ja har kvar i röven ED och sen hcg var 3e dag sedan kliva på nolva?? högdos 2 veckor? blir totalt 34 dagar on då med pct och allt sen helt ren.

testo nivåerna kommer fortf sjunka på deras jävla tester?

Låt mig se om jag förstår dig rätt...
Du kommer med största sannolikhet bli avslöjad med alla möjliga preparat för de tagit prov på dig?

Har du kollat upp företagets policy kring just droger. Är ganska säker på att rehab vid narkotikaklassat preparat inte är någon rättighet och att du således kan sägas upp på grund utav personliga skäl.

Så nu till min fråga, du vill alltså fortsätta ta dina steorider, xanor etc. om de nu är snälla nog att låta dig stanna kvar?

Tror att du bör leta efter en ny arbetsplats... Många större seriösa företag drogtestar nuförtiden.
Citera
2013-05-22, 14:48
Medlem
Lakejjs avatar
har recept på allt utom bolan, frågan är bara vad jag ska göra med bolan för att få en vettig pct och kunna kliva av, antar dom testar 1g i veckan ,satte precis 2ml testo 2ml deca 2ml tren A... kan ju trappa ned och lura deras tester, sen har jag en schysst läkare som förmodligen kan skriva ut PCT.. annars finns det hyfsat bra lagliga PCT grejer??

mvh
Citera
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecoo
Är du knäpp? Vart fan har du förstått det? 20mg gör visst skillnad din jävla pajas. Har kört 20mg med bra resultat..

här skulle man ju kunna skriva.är du knäpp? hur är det möjligt? 20mg gör ingen större skillnad jävla pajas.

har kört 20mg med dåliga resultat. fan va tröttsamt att läsa din kommentar

visst kan 20ge dej lite men det är i lägsta laget. eftersom det inte är ts första kur tycker jag nog 40mg i en ca 50dagar.

så som nån skrev till dej ts: köp på dej 10till
Citera
Medlem
Även gamla oxy elite pro innehöll 1,3 dimethylamine sen är det ju de klassiska Jack3d och craze
Citera
2013-05-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry-Brown
Är det värt att kura om man vill se ut typ såhär?
Får för mig att de som kurar är de som vill bli stora som hus men så kanske inte är fallet?
Förutom det kroppsliga så är jag nyfiken på att testa det bara för att få lite erfarenhet. Kanske låter dumt men för mig är det en sak jag vill erfara helt enkelt.

Just nu ligger jag på ~85kg (rätt mycket fett) och lyfter (träningsvikter):

3*5*95kg frontböj
3*5*82.5kg bänkpress
1*5*135kg marklyft

Ska under sommaren flytta hem, pluggar på annan ort just nu, och tänkte gymma rätt hårt under tiden.
Siktar på att när terminen börjar igen, kring mitten av augusti, så ska jag lyfta(minst) (träningsvikter):

3*5*110kg frontböj
3*5*87.5kg bänkpress
1*5*150kg marklyft.

Om jag nu bestämmer mig för att kura så hade jag tänkt mig att göra det efter sommaren.
Frågan är väl nu om det är värt att testa, kanske bara en enklare, kur eller om bieffekterna (lever, testiklar, hår, hjärta, blodtryck etc.) helt enkelt är för stora om ens mål inte är att bli så jättestor.

Tack på förhand!
Nej du ska inte kura ennu, din vikt säger inget om vi inte vet längd. Med dedär statsen har du jävligt mycket att hämta ren ennu. Om du någon gång i framtiden kommer att kura råder jag dig att tappa fettet före. Fysiken på bilden går att fixa ren, bara att äta träna och sova rätt.

Mvh
Citera
2013-05-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawr-
Låt mig se om jag förstår dig rätt...
Du kommer med största sannolikhet bli avslöjad med alla möjliga preparat för de tagit prov på dig?

Har du kollat upp företagets policy kring just droger. Är ganska säker på att rehab vid narkotikaklassat preparat inte är någon rättighet och att du således kan sägas upp på grund utav personliga skäl.

Så nu till min fråga, du vill alltså fortsätta ta dina steorider, xanor etc. om de nu är snälla nog att låta dig stanna kvar?

Tror att du bör leta efter en ny arbetsplats... Många större seriösa företag drogtestar nuförtiden.

Det här sammanfattar mina tankar rätt bra. Du förtjänar nästan att få sparken om du tänker fortsätta som förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in