nejnej ingen fyllesamtal har tänkt på det länge, så fick tag på en flaska trenbolone acetate
Tren A har en kort halveringstid och du bör helst sätta en spruta varje dag max varannan dag. Sen ska kuren va minst 6-8 veckor i mitt tycke. Du har en flaska som kommer räcka 20 dagar på sin höjd?
Tren A har en kort halveringstid och du bör helst sätta en spruta varje dag max varannan dag. Sen ska kuren va minst 6-8 veckor i mitt tycke. Du har en flaska som kommer räcka 20 dagar på sin höjd?
Lycka till nu
Men efter kur eller om man få gyno känningar då hur blir det med nolvan hur mkt bör man ta?
V. 1-2 500 mg testo e5d (frontning på 2 första sticken)
V. 3-12 250 mg testo e5d
V. 13-16 250 mg testo e5d och 200 mg masteron e e5d.
Pct startar 2 veckor efter sista sticket med en frontning på 40 mg nolva första 2-3 veckorna och sedan 20 mg tills jag känner mig återställd. Kommer även ha letro hemma mot gyno och inta vitamin b5 varje dag för huden samt ha olika acnemedel.
Mål: 12 veckors bulk där jag vill lägga på mig så mycket muskelmassa som möjligt och en 4 veckors deff.
Tre saker jag funderar på är om jag behöver hcg under en så "mild" kur och om jag ska köra mast ihop med testo dem sista 4 veckorna eller köra den ensam? Vill i slutet bli så hård och "rippad" som möjligt. Sen undrar jag om mastdosen är för låg och tiden för kort?
Senast redigerad av jarrelka 2013-04-07 kl. 17:40.