2012-07-16, 15:43
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Bör jag köra tren då

glida på testo e och tren e som bas, sen blastar du med tren a

mvh
Citera
2012-07-16, 15:53
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Ja! Och hellst högdos tren E

Japp verka vara en bra ide helst när jag inte ens testat tren
Citera
2012-07-16, 16:04
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
glida på testo e och tren e som bas, sen blastar du med tren a

mvh

Tänkte faktiskt pröva att glida en tid på testo e 250mg och tren e 200mg 5ed för att se hur jag reagerar på tren, sen ska sätta in deca med senare i höst.
Citera
2012-07-16, 16:10
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Tänkte faktiskt pröva att glida en tid på testo e 250mg och tren e 200mg 5ed för att se hur jag reagerar på tren, sen ska sätta in deca med senare i höst.

okej låter bra.. jag har ju precis dubblat min dos till 500 mg ( 2ml) galenika e4d ska slänga in hemkok dboll runt vecka 46. och äta ett litet större överskott just nu, sen blir det deff med långt underskott efter nyår runt februari tror jag att jag börjar deffen, då blir det underskott plus testo e som bas och sedan tren och ev mast, beror lite på formen,, blir inga orala tex winnar eller ngt för att spara levern ska ju inte bli tävlings hård. sen om allt går bra ska jag fortsätta med trenet och ligga på lågt överskott genom sommaren med testo plus tren..sen cruise bara bara testo ett tag mot hösten ev uppa den till 750mg e4d eller ligga kvar på 500mg. sen slänger jag in npp och kör det ett par månader höst/vintern nästa år. ev dboll eller oxar då som blast. sen får vi se.

man kanske borde försöka få in ngn pct också, är ju inne på första kuren men planen är ju att ligga på året om i flera år..kommer bli en jävla smäll när jag kliver av sen, för ngn gång måste man ju göra det, ge upp sina drömmar och mål och kanske bara köra lågdos testo eller något..om man blir eller ska bli pappa osv så ska inte mina barn behöva hälsa på pappa i sjukhuset eller fängelset. eller växa upp utan pappa, jag ska ge dom en skit bra uppväxt. men detta är ju om bra många år, så just nu kör jag på skyndar långsamt.

vad för labb ska du köra på deccan och tren? samt vad för testo kör du?

mvh
Citera
2012-07-16, 17:16
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
okej låter bra.. jag har ju precis dubblat min dos till 500 mg ( 2ml) galenika e4d ska slänga in hemkok dboll runt vecka 46. och äta ett litet större överskott just nu, sen blir det deff med långt underskott efter nyår runt februari tror jag att jag börjar deffen, då blir det underskott plus testo e som bas och sedan tren och ev mast, beror lite på formen,, blir inga orala tex winnar eller ngt för att spara levern ska ju inte bli tävlings hård. sen om allt går bra ska jag fortsätta med trenet och ligga på lågt överskott genom sommaren med testo plus tren..sen cruise bara bara testo ett tag mot hösten ev uppa den till 750mg e4d eller ligga kvar på 500mg. sen slänger jag in npp och kör det ett par månader höst/vintern nästa år. ev dboll eller oxar då som blast. sen får vi se.

man kanske borde försöka få in ngn pct också, är ju inne på första kuren men planen är ju att ligga på året om i flera år..kommer bli en jävla smäll när jag kliver av sen, för ngn gång måste man ju göra det, ge upp sina drömmar och mål och kanske bara köra lågdos testo eller något..om man blir eller ska bli pappa osv så ska inte mina barn behöva hälsa på pappa i sjukhuset eller fängelset. eller växa upp utan pappa, jag ska ge dom en skit bra uppväxt. men detta är ju om bra många år, så just nu kör jag på skyndar långsamt.

vad för labb ska du köra på deccan och tren? samt vad för testo kör du?

mvh

Själv drar jag på mig så jävla mycket vätska på testo e har jag märkt, bättre att trycka deca så blir man inte så uppblåst.
Inget kul att springa omkring och likna en badboll huvudet, får nog bli lite letro eller armidex om jag ska gå på högre doser av testo.
Tja jag funderade på LL eller Seritexx tren e samt LL eller PR Deca finns några andra med som kan vara intressanta, testot blir Galenika som jag brukar....
Citera
2012-07-16, 17:28
Medlem
bigknigts avatar
Tja grabbar! Jag har en chans att köpa Primobolan extremt billigt för byggaren har slutat träna
Vad är en effektiv dos för deffande , inte muskelökande.

Mvh
Citera
2012-07-16, 17:34
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Själv drar jag på mig så jävla mycket vätska på testo e har jag märkt, bättre att trycka deca så blir man inte så uppblåst.
Inget kul att springa omkring och likna en badboll huvudet, får nog bli lite letro eller armidex om jag ska gå på högre doser av testo.
Tja jag funderade på LL eller Seritexx tren e samt LL eller PR Deca finns några andra med som kan vara intressanta, testot blir Galenika som jag brukar....

aha okej åhfan. jag själv har bara fått lite mera vätska på tricepsen..inte mycket mera annars. får se vad som händer med uppad dos plus lite större överskott.. men aa isf är det nog bara köra lågdos letro tex om man är tvungen..eller som du säger stacka med andra prepp.. aha okej du har inte funderat på att köra pr på allt? eller inshapes npp? men ll är ju bra med seritexx vet jag inte dock. aldrig hört ngt dåligt om dom..

mvh
Citera
2012-07-16, 17:39
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Tja grabbar! Jag har en chans att köpa Primobolan extremt billigt för byggaren har slutat träna
Vad är en effektiv dos för deffande , inte muskelökande.

Mvh

primo brukar väl oftast inte användas som direkt muskelökande..men alla prepp med bra kost och hårdträning är ju "muskelökande" men ja det är väl lite som anavar vad jag förstått om man ska jämnföra med ngn annan steroid. men runt 400mg? 400-600mg beror väl på vilken "nivå" man är på, hur mycket man är villig att satsa osv osv... men inte under 400mg och inte över 5-600 skulle väl kunna vara något?

borde väl gå att läsa i BengtZz stora tråd om aas annars..

mvh
Citera
2012-07-16, 18:22
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Testo, Deca och Masteron ska vara en väldigt fint combo. Kan tänka mig det också, hålla bloaten nere en del få styrka av mast och möjligt andra egenskaper jag inte kommer på.

Kan tänka mig själv köra denna i framtid
testo 125mg e4d
deca 600mg e4d
mast 300mg e4d

tex.

mvh
Citera
2012-07-16, 19:52
Bannlyst
Vad rekommenderas?
30/33 eller 25/40?
Citera
2012-07-16, 20:05
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Vad rekommenderas?
30/33 eller 25/40?

23/87 blir nog bra!

Kan du vara lite mer tydlig?
Citera
2012-07-16, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
23/87 blir nog bra!

Kan du vara lite mer tydlig?
Dianabol. 25mg i 40 dagar eller 30mg i 33 dagar?
Tillräckligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in