Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Tänkte faktiskt pröva att glida en tid på testo e 250mg och tren e 200mg 5ed för att se hur jag reagerar på tren, sen ska sätta in deca med senare i höst.
okej låter bra.. jag har ju precis dubblat min dos till 500 mg ( 2ml) galenika e4d ska slänga in hemkok dboll runt vecka 46. och äta ett litet större överskott just nu, sen blir det deff med långt underskott efter nyår runt februari tror jag att jag börjar deffen, då blir det underskott plus testo e som bas och sedan tren och ev mast, beror lite på formen,, blir inga orala tex winnar eller ngt för att spara levern ska ju inte bli tävlings hård. sen om allt går bra ska jag fortsätta med trenet och ligga på lågt överskott genom sommaren med testo plus tren..sen cruise bara bara testo ett tag mot hösten ev uppa den till 750mg e4d eller ligga kvar på 500mg. sen slänger jag in npp och kör det ett par månader höst/vintern nästa år. ev dboll eller oxar då som blast. sen får vi se.
man kanske borde försöka få in ngn pct också, är ju inne på första kuren men planen är ju att ligga på året om i flera år..kommer bli en jävla smäll när jag kliver av sen, för ngn gång måste man ju göra det, ge upp sina drömmar och mål och kanske bara köra lågdos testo eller något..om man blir eller ska bli pappa osv så ska inte mina barn behöva hälsa på pappa i sjukhuset eller fängelset. eller växa upp utan pappa, jag ska ge dom en skit bra uppväxt. men detta är ju om bra många år, så just nu kör jag på skyndar långsamt.
vad för labb ska du köra på deccan och tren? samt vad för testo kör du?
mvh