2013-04-07, 13:07
Medlem
Din kost kommer avgöra väldigt mycet.
Citera
2013-04-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Din kost kommer avgöra väldigt mycet.

Personen åt väldigt strikt under kuren. kcal i princip plus-minus-noll eller lite lite överskott. Samma görs nu efteråt
Citera
2013-04-07, 14:07
Medlem
Omentharths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virtual12
Personen åt väldigt strikt under kuren. kcal i princip plus-minus-noll eller lite lite överskott. Samma görs nu efteråt
"Personen" ja jo visst.....

Men men inte bara kcal som räknas, hur såg/ser kosten ute protein/kolhydrater/fett ?
Citera
2013-04-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omentharth
"Personen" ja jo visst.....

Men men inte bara kcal som räknas, hur såg/ser kosten ute protein/kolhydrater/fett ?

Haha jaa vad ska man göra... Dieten ser likadan ut som innan- och under kuren så jag trodde någon hade något enkelt svar som "vätskan är ur kroppen 2 veckor efter avslutad kur" typ. Bestämde mig hur som helst att inte grisbulka eller något just för att kunna se den exakta skillnaden från före- och efter kuren.
Men 8 kilo upp på 7 veckor.. säg att ett kilo är fett, X är ny muskelmassa och Y är vätska man bundit men nu kommer tappa?
Citera
2013-04-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virtual12
Säg att en person tagit dbol 40/50 och gått upp 8 kg. Finns mycket info i forumet om att det mesta är vätska osv och det är jag med på, men jag kan inte hitta något om hur lång tid efter kuren det tar att släppa vätskan man bundit upp?

Personen kan ju va lite nyfiken på att se hur mycket av dessa 8 kg som försvinner efter avslutad kur Så man kan se hur många kvalitativa muskler man faktiskt ökade under kuren. Har nolva PCT något att göra med huruvida vätskan släpper?

Väldigt individuellt gubben... att ha i tankarna är prepp med kortare halveringstid återgår kroppen snabbare till normala nivån och prestandan. 8kg upp förmodligen 5-6kg ner inom 2månader. Sedan alltid bra att ligga mer plus i kcal ist för lite lite plus. :-)
Ät mer träna mer och vänta 2-3månader till nästa kur.... oj förlåt menade den där personen:-)

Haha lycka till
Citera
2013-04-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsomi
Väldigt individuellt gubben... att ha i tankarna är prepp med kortare halveringstid återgår kroppen snabbare till normala nivån och prestandan. 8kg upp förmodligen 5-6kg ner inom 2månader. Sedan alltid bra att ligga mer plus i kcal ist för lite lite plus. :-)
Ät mer träna mer och vänta 2-3månader till nästa kur.... oj förlåt menade den där personen:-)

Haha lycka till

Tack för ett uppriktigt och välformulerat svar Somsomi! Okej det kan alltså ta hela 7 veckor för all vätska att försvinna? Då räknar jag med att styrkan avtar i samma takt, om den nu avtar ..
Blir dock ingen kur till, detta var en engångsföreteelse för att testa om det verkligen är så bra som alla säger (plus-minus ev. bieffekter)
Citera
2013-04-07, 15:14
Medlem
tjena

tänkte börja med trenbolone acetate hur bör jag ta nolvan ??
Citera
2013-04-07, 15:17
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb458
tjena

Rektalt brukar rekommenderas.
Citera
2013-04-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Rektalt brukar rekommenderas.

Varför?
Citera
2013-04-07, 15:48
Medlem
Första kur, tren? Ålder, längd och vikt på dig, tack.
Citera
2013-04-07, 15:48
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb458
tjena

Förlåt, men kanske skulle det finnas en tråd för riktigt dumma frågor med
Citera
2013-04-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Första kur, tren? Ålder, längd och vikt på dig, tack.

Ålder: 20

Längd: 186

Vikt: 82
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in