2013-02-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malay.Tiger
Vilken färg är det man ska ha på uppsugsnål respektive injektionsnål? Ska nämligen beställa min första inject-kur inom kort så jag behöver veta.

Förslagsvis grön som uppsug, och blå som injektionsnål.
Citera
2013-02-09, 23:22
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malay.Tiger
Vilken färg är det man ska ha på uppsugsnål respektive injektionsnål? Ska nämligen beställa min första inject-kur inom kort så jag behöver veta.
Beror på om det är vattenbaserat eller oljebaserat prepp du skall trycka. Annars gav fb-u dig ett eminent förslag ovan.
Citera
2013-02-09, 23:28
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Troll

Tyvärr vet man aldrig det då man har stött på många okunniga (och speciellt ungdomar) som kurar hejvilt utan ha någon aning om vad de stoppar i sig.

De två exempel jag kommer ihåg var en tonåring som visste inget skillnad mellan testo e/c och testo P, han tryckte i sig efter när han kände för och slängde i sig massa thai-femmor så om jag minns hans kur så körde han testo P var 5e dag och slängde thaisarna fram o tillbaka i olika mängder och har aldrig hört talas om vad pct är samt deca någonstans mitt i kuren och tänkt köra endast deca i 3v....resultatet blev katastrof.

Annan jag kände tiden i thailand o tränade Muay Thai och var noll koll om AAS, fick tag på oxar 50mg tabs och det var hans första kur...han började med 50mg ed och slutade med gick upp nästan till 300mg och han körde nästan 11v (han började även slänga i sig thai5 fram och tbx), han har inte heller hört talas om pct samt han skulle tbx till Australien och ja, han hade noll kontakter där samt svårt o smuggla med sig till landet.
Så han köpte massa nolvar och krossade dem till pulver och la i proteinförpackning utan att ens koll hur han ska dosera sin pct när han kom hem....

Detta är ingen lögn, detta har jag stött på IRL och tyvärr flera exemplar som var ännu mer klantigare än de två jag nämnt...så det är svårt säga rakt ut folk trollar efter dessa människor jag har mött...

mvh M

PS Vet detta är OT inlägg men vill endast reflektera att det finns okunniga människor, så på bästa säkra sidan är att ge råd än att troll stämpla folk på FB. DS
Senast redigerad av Mystiqe 2013-02-09 kl. 23:33.
Citera
2013-02-09, 23:28
Medlem
Malay.Tigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Beror på om det är vattenbaserat eller oljebaserat prepp du skall trycka. Annars gav fb-u dig ett eminent förslag ovan.

Oljebaserat, tack för hjälpen
Citera
2013-02-10, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shektarn
som rubrik lyder! Har kört Testo p 100mg/eod och Trenblandningen ( Tren A, Tren Hex och Tren E) 120mg/eod i 6 veckor nu och jag har 4 veckor kvar. Blivit ganska hård alla redan och är väldigt nöjd än sålänge, men funderar lite på nu om man ska kliva på något på lågdos när det börjar närma sig att kliva av Testot och Trenet så man behåller den "Hårda" looken??.. Enligt planeringen ska jag dra igång en Testo E och Deca kur i augusti så man får väll vara ren i någon månad innan det .

mvh

ingen som har någon åsikt?
Citera
2013-02-10, 14:23
Medlem
Efter att ha gjort en del läsning har jag bestämt mig för att inom kort påbörja min första kur period, dock kommer detta att göras utan injektioner osv.

Funderingen: Anavar vs Winnar
Fördelar & Nackdelar med det båda.

Kan man köra något av preppen ensamt eller måste det kombineras med andra för att ha någon som helst effekt?

Anavar verkar vara betydligt "snällare" mot kroppen än Winnar och är kanske därför lämpligare som första prepp? Hur bör man dosera till en början?

Har aldrig tidigare kurat på denna typ av saker utan endast kört med DMAA/Efedrin vilket jag har relativt hög tolerans emot, precis som andra lagliga stimprodukter.
Citera
2013-02-10, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedley
Efter att ha gjort en del läsning har jag bestämt mig för att inom kort påbörja min första kur period, dock kommer detta att göras utan injektioner osv.

Kan man köra något av preppen ensamt eller måste det kombineras med andra för att ha någon som helst effekt?

Anavar verkar vara betydligt "snällare" mot kroppen än Winnar och är kanske därför lämpligare som första prepp? Hur bör man dosera till en början?

Har aldrig tidigare kurat på denna typ av saker utan endast kört med DMAA/Efedrin vilket jag har relativt hög tolerans emot, precis som andra lagliga stimprodukter.

Du kan köra båda ensama om du vill. Personligen hade jag kört winstrol 50mg ed 6-7 veckor. Hr fått uppfattningen att anavar är ett jävla mesprepp, dock mindre biverkningar men jag hade kört winnarna om ja var du. Se till att få i dig mycket vattenbara mvh
Citera
2013-02-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedley

Alternativt kan du ju testa med Anavar och Winstrol. 30-40mg Anavar med 20-30mg Winstrol. Jag tycker Winstrol redan på låga doser visar sig effektivt. Sen blir det nog mer effekt och mycket billigare än att bara köra Anavar.

mvh
Citera
2013-02-10, 16:03
Medlem
Juggernautens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauten
Värt att lägga extra pengarna på Ot istället för Dboll om man skall lägga in det i en Testo E 500mg e5d kur? Hade annars tänkt mig något liknande;

Ålder: 22-24 Längd: 177cm Vikt: 92kg

V1-14, Testo E, 500mg e5d.
V1-7, Dboll 40/50.
V1-16, Nolva 20mg ed.(60mg dag1)
V17, Nolva 40mg ed.
v18, Nolva 20mg ed.
v19, Nolva 10mg ed.

Fick även lätt gyno på min förra Dboll kur även om jag tror jag lyckades komma undan ganska lindrigt i och med att jag var snabb med motmedel. Har blivit lite nojjig och tänker ligga på Nolva hela kuren. Är lite osäker på upplägget med Nolvan dock så synpunkter uppskattas. Första gången jag blandar orala med injects så såga på om det ser tokigt ut.

Mvh Juggen

Svar skulle uppskattas
Citera
2013-02-10, 16:39
Medlem
Hej Flashback!

Har nu kommit till ett läge där jag vill ta min träning ett steg längre. Jag andas gym sedan 6 år tillbaka.
Jag önskar dock att man hade lärt sig kosten samtidigt som man fick upp ögonen för gymmet....

Har det senaste året läst mycket om AAS och konstaterar att jag detta är en djungel som jag inte behärskar där av tänkte ta hjälp av er.

Jag är idag 24 år.
Tränar gym 4-6 gånger i veckan samt MMA 3 gånger. (En sport jag inte kan eller vill släppa)

Hur hade era tankar gått kring vad man ska ta?

Tack på förhand!
Citera
2013-02-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyus
Hej Flashback!

Har nu kommit till ett läge där jag vill ta min träning ett steg längre. Jag andas gym sedan 6 år tillbaka.
Jag önskar dock att man hade lärt sig kosten samtidigt som man fick upp ögonen för gymmet....

Har det senaste året läst mycket om AAS och konstaterar att jag detta är en djungel som jag inte behärskar där av tänkte ta hjälp av er.

Jag är idag 24 år.
Tränar gym 4-6 gånger i veckan samt MMA 3 gånger. (En sport jag inte kan eller vill släppa)

Hur hade era tankar gått kring vad man ska ta?

Tack på förhand!

Hur seriös är du med MMA:n? En simpel testokur är aldrig en dålig start, 250-375 mg testo e e5d, t ex. Sen en vanlig PCT på det.
Citera
2013-02-10, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Hur seriös är du med MMA:n? En simpel testokur är aldrig en dålig start, 250-375 mg testo e e5d, t ex. Sen en vanlig PCT på det.

Jag tävlar i BJJ samt Sw

Inga planer på att gå shootfighting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in