Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Troll

Tyvärr vet man aldrig det då man har stött på många okunniga (och speciellt ungdomar) som kurar hejvilt utan ha någon aning om vad de stoppar i sig.
De två exempel jag kommer ihåg var en tonåring som visste inget skillnad mellan testo e/c och testo P, han tryckte i sig efter när han kände för och slängde i sig massa thai-femmor så om jag minns hans kur så körde han testo P var 5e dag och slängde thaisarna fram o tillbaka i olika mängder och har aldrig hört talas om vad pct är samt deca någonstans mitt i kuren och tänkt köra endast deca i 3v....resultatet blev katastrof.
Annan jag kände tiden i thailand o tränade Muay Thai och var noll koll om AAS, fick tag på oxar 50mg tabs och det var hans första kur...han började med 50mg ed och slutade med gick upp nästan till 300mg och han körde nästan 11v (han började även slänga i sig thai5 fram och tbx), han har inte heller hört talas om pct samt han skulle tbx till Australien och ja, han hade noll kontakter där samt svårt o smuggla med sig till landet.
Så han köpte massa nolvar och krossade dem till pulver och la i proteinförpackning utan att ens koll hur han ska dosera sin pct när han kom hem....
Detta är ingen lögn, detta har jag stött på IRL och tyvärr flera exemplar som var ännu mer klantigare än de två jag nämnt...så det är svårt säga rakt ut folk trollar efter dessa människor jag har mött...
mvh M
PS Vet detta är OT inlägg men vill endast reflektera att det finns okunniga människor, så på bästa säkra sidan är att ge råd än att troll stämpla folk på FB. DS