2013-03-24, 03:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av josimm
Okej, men det är flera som säger att nolva inte biter på anadrol :/
Vill behålla så mycket massa som möjligt efter kuren, med eller utan nolva?

Mvh johan.

Vadå biter på anadrol? Det är en steroid som försvinner ur kroppen och nolva ska få igång din egenproduktion igen som förmodligen "lagt av" på grund av anadrolen.

Spelar väl ingen roll om det är anadrol, dbol eller testo?
Citera
2013-03-24, 04:13
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josimm
Okej, men det är flera som säger att nolva inte biter på anadrol :/
Vill behålla så mycket massa som möjligt efter kuren, med eller utan nolva?

Mvh johan.
Det är gyno av anadrol där nolva är omdiskuterat, inte PCT (men även där fungerar det enligt min vetskap). Kör absolut PCT, onödigt och dumt att skippa det.
Citera
2013-03-24, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Jo det vet jag men finns det någon studie eller liknande som visat hur det påfrestat levern?

Mvh

Finns någon liknande studie iallafall, googla, vet att jag läst något liknande av både Nolva och Adex, minns dock inte Nolvans resultat, vet att Adex påverkar levern, väldigt lite dock.

mvh
Citera
2013-03-24, 11:59
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Finns någon liknande studie iallafall, googla, vet att jag läst något liknande av både Nolva och Adex, minns dock inte Nolvans resultat, vet att Adex påverkar levern, väldigt lite dock.

mvh

Aa, hittade en del Tackar..

Mvh
Citera
2013-03-24, 13:14
Medlem
Jag har en fråga jag skulle vilja om någon duktig kan svara på vill helst skriva PM så om någon är duktig här på detta forum så skriv gärna vill helst ta detta Privat Mvh eller skriv här så slår jag iväg ett mail
Citera
2013-03-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nalle21
Jag har en fråga jag skulle vilja om någon duktig kan svara på vill helst skriva PM så om någon är duktig här på detta forum så skriv gärna vill helst ta detta Privat Mvh eller skriv här så slår jag iväg ett mail

Eller, så ställer du din fråga öppet, precis som vilken dödlig som helst, så fler kanske kan dra nytta av de svar du eventuellt får.
Citera
2013-03-24, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Eller, så ställer du din fråga öppet, precis som vilken dödlig som helst, så fler kanske kan dra nytta av de svar du eventuellt får.

Jag har ställt den frågar här 2 gånger men inte fått något svar därför jag ville ta det i ett PM men nu kanske du kan hjälpa mig

Har precis fått hem testo E kör just nu Prop 100mg och åker iväg utomlands 2 veckor så nu till frågan ska jag sticka 100mg testo P och 500mg Testo E precis innan jag åker iväg?
Citera
2013-03-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det är gyno av anadrol där nolva är omdiskuterat, inte PCT (men även där fungerar det enligt min vetskap). Kör absolut PCT, onödigt och dumt att skippa det.
Okeej tack för svar!
Mch Johan.
Citera
2013-03-24, 14:52
Medlem
TheBlackPanthers avatar
På senaste tiden när jag stuckit så har det runnit ut mer olja när man drar ut nålen än tidigare, sticker även mycket oftare än tidigare. Kan det vara gammal olja som inte tagits upp än eller vad kan det bero på?

Kör med blå nål hela vägen in så ska ju inte vara ett för ytligt stick. Märks mest när jag sätter i delts.
Citera
2013-03-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
På senaste tiden när jag stuckit så har det runnit ut mer olja när man drar ut nålen än tidigare, sticker även mycket oftare än tidigare. Kan det vara gammal olja som inte tagits upp än eller vad kan det bero på?

Kör med blå nål hela vägen in så ska ju inte vara ett för ytligt stick. Märks mest när jag sätter i delts.

Hur många ml skjuter du in?

Kan vara att du skjuter in för snabbt? Jag skjuter 0.5ml sen 5 sekunder paus och om igen.

När allt är injektserat brukar jag vänta 30sekundee tills jag tar bort nålen.

Tar en alcopad och trycker mot stället, masserar.

Rinner aldrig olja när jag gör så.

Kan vara andra faktorer dock.
Citera
2013-03-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther

Låt nålen sitta kvar en stund. Hade själv samma problem.
Citera
2013-03-24, 15:10
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Hur många ml skjuter du in?

Kan vara att du skjuter in för snabbt? Jag skjuter 0.5ml sen 5 sekunder paus och om igen.

När allt är injektserat brukar jag vänta 30sekundee tills jag tar bort nålen.

Tar en alcopad och trycker mot stället, masserar.

Rinner aldrig olja när jag gör så.

Kan vara andra faktorer dock.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Låt nålen sitta kvar en stund. Hade själv samma problem.

2ml eod och 4ml e4d. När jag tänker efter skjuter jag ganska snabbt, får nog ta det lite lugnare så ska det nog bli bättre. Idag ville nålen flyga ut av sig själv kändes det som.

Ska göra exakt som du säger så blir det nog kanon, cudos!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in