2013-03-01, 21:34
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Bump
Sårtvätt kan jag inte tänka mig inte skulle fungera eftersom du kör det i ett öppet sår, parfymerade saker skall man kanske hålla sig undan däremot.

Däremot så kan jag rekommendera Cutisoft Wipes, finns på apoteket, hudrengöringswipes. 100st kostar 24kr eller något dylikt. Måste vara billigare än något annat.
Citera
2013-03-01, 22:03
Medlem
RickyRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyRozay
Ska köra en Testo 250mg E5D kur på 14veckor, har nolva som pct och har tänkt ta AI 0.5mg eod under kur.

Är det fortfarande risk för BT? Tänker skita i och beställa letro isåfall

mvh

Bump
Citera
2013-03-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan

Däremot så kan jag rekommendera Cutisoft Wipes, finns på apoteket, hudrengöringswipes. 100st kostar 24kr eller något dylikt. Måste vara billigare än något annat.

Kan jag också rekommendera, skit smidigt och bra pris!
Citera
2013-03-01, 22:19
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Läste att man förlorar ett par MG när det intas med mat.

Det där gäller inte bara enstaka ämnen, det där gäller alla orala preparat. Frågan är ju hur desperat och snål man är

Är ju en piss i havet egentligen och att jaga några mg och att eventuellt sabba magen, ja grattis snålverner.
Citera
2013-03-01, 22:25
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyRozay
Bump

Varför chansa?

Nog för att letrozole är tok slut fan överallt och det enda jag själv behöver som "backup" gör ju inte saken bättre.

Better safe than sorry kör jag på, väntar själv på att jag hittar det någonstanns... vart det nu kommer bli
Citera
2013-03-01, 22:32
Medlem
manhofs avatar
Risken att man får gyno på 250mg e5d är vääääldigt liten. Sluta oroa er i onödan. Jag hade oroat mig mer för biverkningarna av alla AI's som ni petar i er likt hallonbåtar.
Citera
2013-03-01, 22:50
Medlem
Hej. Kan man köra
50mg anadrol 50 dagar
och sen
50mg dianabol 50 dagar?

Målet är att bygga massa.
Citera
2013-03-01, 23:53
Medlem
Thyrfings avatar
Hej, har en fråga om en konstig sak som hände min vän vid hans första "solo" stick testo-e av märket cidotestone.

Han skulle sätta 250mg i låret och allt gick tydligen finemang tills han började injicera oljan (aspireringen funkade fint). Han fick då rätt ont i benet och halvvägs igenom injiceringen så blev han så yr att han fick avbryta, dra ut nålen och lägga sig på golvet för att inte svimma. Han har fått hjälp innan med att få den i triceps, så detta var första gången han gjorde det själv.

I princip samma händelse skedde när han var yngre och gjorde ett s.k "stick i fingret" på vårdcentralen, efter det har han undvikit att titta på nålen vid blodprov\vaccin etc.

Vad kan detta bero på? Nervositet? Han upplever, såvitt jag vet, ingen smärta nu några dagar senare.
Citera
2013-03-01, 23:58
Medlem
Ursäktar om jag snor tråden lite, håller på med dianabol ds kur 30 mg om dagen i 6 veckor.

Lång historia kort, började kuren för 1 vecka sedan skulle få min pct idag (ferdag) men snubben kunde inte fixa vad han lovat. Vill inte avbryta kuren men är samtidigt rädd för eventuella biverkningar, mest för BT! Har någon förslag på vad av dessa jag skall köpa till min pct - clomid, letro, nolva, arimidex? Och hur i så fall jag skall ta dom? Gärna oxå en bra sida jag kan köpa dom på, gärna svensk så man slipper tullen.

mkt tacksam för snabba och seriösa svar.
Citera
2013-03-01, 23:59
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrfing
Hej, har en fråga om en konstig sak som hände min vän vid hans första "solo" stick testo-e av märket cidotestone.

Han skulle sätta 250mg i låret och allt gick tydligen finemang tills han började injicera oljan (aspireringen funkade fint). Han fick då rätt ont i benet och halvvägs igenom injiceringen så blev han så yr att han fick avbryta, dra ut nålen och lägga sig på golvet för att inte svimma. Han har fått hjälp innan med att få den i triceps, så detta var första gången han gjorde det själv.

I princip samma händelse skedde när han var yngre och gjorde ett s.k "stick i fingret" på vårdcentralen, efter det har han undvikit att titta på nålen vid blodprov\vaccin etc.

Vad kan detta bero på? Nervositet? Han upplever, såvitt jag vet, ingen smärta nu några dagar senare.
Ja, folk är rädda för nålar helt enkelt.
Citera
2013-03-02, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Sårtvätt kan jag inte tänka mig inte skulle fungera eftersom du kör det i ett öppet sår, parfymerade saker skall man kanske hålla sig undan däremot.

Det ska göra området sterilt, står sterile på framsidan.
Citera
2013-03-02, 01:49
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Det ska göra området sterilt, står sterile på framsidan.

Det är sterilt behandlat ja...
Testa att hälla 5%ig klorhexidinsprit i ett öppet sår så märker du nog lite skillnad....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in