2013-03-21, 10:37
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zucca
Jag som har astma, kan det hända något för mig om jag tar Clenbuterol? Blir min nuvarande astma sämre eller liknande?
Har ganska svår ansträngningsastma och lider även av allergiastma.

Mvh

Ska inte vara några problem
Citera
2013-03-21, 13:01
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Första kuren om jag kommer ihåg rätt gick jag från 5mg (en ryssfemma) i 3 dagar till 3x5mg efter en vecka, låg kvar på det i ungefär 3-4v, sedan nedtrappning. Jag var alldeles för ung, men väldigt seriös, nästan fanatisk med träningen. 5 kilo gick jag upp, tappade ca 1,5 av dem men behöll styrkan i stort sett helt (bänkpress upp ca 10kg). Så visst går det att få fina resultat med små doser om man är en senig kille på 75 kilo eller vad jag vägde vid det tillfället (började på 63kg, gick upp 11 kilo ren första året). Nästa kur blev inte alls lika lätt. Jag fick inte riktigt tryck innan jag var uppe på 15mg, och fick gå upp till 25mg. Det var ungefär här jag förstod att det måste till injektioner, för man vill inte ligga på fantasidoser av orala. Nästa kur blev Winstrol depot, äkta vara + dboll. Tror det var en var tredje dag(50mg), upp till varannan dag, sedan ner igen. Här upptäckte jag att långa kurer inte är något för mig. Ökade 8 kilo de första 6 veckorna, gick 2v på pregnyl, sedan 6 veckor till. Någon sa att detta var jättebra. Funkade inte alls för mig, de sista 6 veckorna gick jag helt utan ökningar, så med facit i hand skulle nog de 6 första ha räckt. Behöll ändå styrkan och kanske 5kg av vikten. Hade ökat lite mellan kurerna helt ren, så jag tror jag var uppe runt 85 nu (efter kur, och att ha tappat vätskan). Efter det gick det långsammare, och jag testade alla möjliga kombinationer av primo, testo, dboll, winstrol, undestor, clen, efedrin, deca och allt annat jag kunde få tag på. Gick aldrig över ca 700mg per vecka (sammanlagt alla prep inräknade), som mest 40-50mg dboll ed, och kurerna alltid under 8v, och vila alltid 3 månader emellan. Det räckte för att vinna ett par tävlingar i -80, och gjorde ungefär dubbelt min kroppsvikt i bänk när jag vägde ca 90, 170 med klapp, 180 med studs. Då var jag fortfarande junior. Var på väg upp i -90 men valde familj istället. Gick aldrig över 100 pannor. Lite svårt med min längd och samtidigt hålla en bra året runt form, magrutorna syntes alltid. Var nog bäst så, hade ganska tokiga biverkningar av för mycket dboll (magen, prostatan osv). Dessa biverkningar kände jag knappt av på injekt only, så jag tror verkligen att de orala var boven. Testade inte mig mer än ett par gånger på 10 år på hälsokontroller, men jag kan säga att dboll + winstrol gav mig så högt blodtryck att jag hade konstant huvudvärk, och att testo + dboll gjorde mig så vätskefylld att huvudet såg ut som en fotboll. Kombinationer jag gillade och mådde hyfsat på var winstrol depot (injekt) + testo, primo + testo, deca + testo. Dboll med allt = bra ökningar, fast magen paj.

Slutsats: Börja försiktigt, och kör injekt istället för höga doser orala.

Ursäkta väggen av text, men möjligen kan någon ha nytta av erfarenheterna.

Vi är alla olika vad gäller biverkningar på prepp, man får helt enkelt pröva sig fram...
Bättre att börja lågt om man då vill va på säkra sidan, men nu har jag inte den presonligheten så jag valde inte den vägen...
Citera
2013-03-21, 13:15
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Vi är alla olika vad gäller biverkningar på prepp, man får helt enkelt pröva sig fram...
Bättre att börja lågt om man då vill va på säkra sidan, men nu har jag inte den presonligheten så jag valde inte den vägen...

Jag vet kompis, du är kanske långt före vad jag någonsin var. Menade det mer som att "ta det försiktigt med tabbarna" till de mindre erfarna. Att känna sig för, så man vet hur man reagerar.
Citera
2013-03-21, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zucca
Jag som har astma, kan det hända något för mig om jag tar Clenbuterol? Blir min nuvarande astma sämre eller liknande?
Har ganska svår ansträngningsastma och lider även av allergiastma.

Mvh

Har en vän med astma som klev av av anledningar jag inte vet, han sa att det var för påträngande bara för honom. Nu är han ofta en dosfanatiker så låter resten vara osagt, men om du själv anser det vara värt det så kör på.
Citera
2013-03-21, 14:43
Medlem
Zuccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Har en vän med astma som klev av av anledningar jag inte vet, han sa att det var för påträngande bara för honom. Nu är han ofta en dosfanatiker så låter resten vara osagt, men om du själv anser det vara värt det så kör på.

Okej, kanske ska strunta i att köra på det då. Tack för att du skrev, antar jag kommer få samma reaktioner pga att min astma är såpass allvarligt.
Några andra prepp din polare "mår dåligt av"?

Givetvis är det ju från individ till individ, men tänkte mest på astman om han fick svårt att andas eller liknande av något prepp.
Citera
2013-03-21, 15:18
Medlem
Vad anser ni som den perfekta deffkuren för första gångskurare? =)
Citera
2013-03-21, 15:23
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drabek
Vad anser ni som den perfekta deffkuren för första gångskurare? =)
testo p och mast p skulle du nog bli nöjd med. Kanske lite winnar mot slutet också.
Citera
2013-03-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
testo p och mast p skulle du nog bli nöjd med. Kanske lite winnar mot slutet också.

Är det inte onödigt att blanda 2 prepp när man kör sin första kur?
Citera
2013-03-21, 15:43
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Är det inte onödigt att blanda 2 prepp när man kör sin första kur?
Det är väl att föredra att börja med ett prepp för att se hur du reagerar. Börja med endast testo p om du bara vill köra ett prepp isf.
Citera
2013-03-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Det är väl att föredra att börja med ett prepp för att se hur du reagerar. Börja med endast testo p om du bara vill köra ett prepp isf.

Okej. Kollade igenom priserna, varför är testo p billigare än e och c?
Citera
2013-03-21, 15:48
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Okej. Kollade igenom priserna, varför är testo p billigare än e och c?
testo p är doserat i 100mg/ml oftast, e och c 200-250mg/ml

Så det är logiskt att den kostar hälften / ml.
Citera
2013-03-21, 16:13
Bannlyst
Har någon något tips på hur jag ska lindra kramper ligger i en stenhård diet nu och kan knappt injecta mig själv i gluten utan börjar krampa i brösten direkt samma gäller i hamstringen och vaderna.

Mvh X2theZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in