2013-03-02, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Det är sterilt behandlat ja...
Testa att hälla 5%ig klorhexidinsprit i ett öppet sår så märker du nog lite skillnad....

Så....Vad om jag säger att jag blanda ihop dessa med alcopads? Båda har samma förpackning. Nojjigt nu för första gången. Bör jag avvakta eller starta en antibiotika kur nu?
Citera
2013-03-02, 02:30
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Så....Vad om jag säger att jag blanda ihop dessa med alcopads? Båda har samma förpackning. Nojjigt nu för första gången. Bör jag avvakta eller starta en antibiotika kur nu?

Ähh inom vården spritar man inte ens vi IM stick längre det har jag sett med egna ögon så risken att du skulle få infektion pga detta är minimal.
Tycker inte du ska nojja...
Själv kör jag med klorhexidinsprit 5%ig och bomullsrondeller när jag spritar av ampuller och injektspot, spritar även händerna.
Citera
2013-03-02, 02:49
Medlem
Man har ju hört så mycket skit om AAS sedan man var liten. Precis som med mycket annat så lär man sig med tiden att det är en mycket förvrängd verklighet.

Men AAS? Fortfarande inte helt koll på det, insett att mycket är överhypat, och att mycket av det negativa kommer från folk som inte är försiktiga, precis som med droger.

Håravfall; hur pass många påverkar det? Om man ej har håravfall i släkten, stor risk?

Depression; vad för typ av depression snackar vi om? Jag anser mig vara starkt psykiskt och har hållt på med div. droger och mitt psyke har aldrig svikit mig (nej jag anser mig inte vara stålmannen heller för den delen, men man har ju träffat div. personer som absolut inte borde hålla på med något som påverkar deras psyken).

Impotens; Det mest kända. Vad för impotens snackar vi om? Den är inte permanent, eller?

Hur mycket "boost" får man om man skulle köra en "nybörjarkur" på låt säga 3månader?

Finnar; hur pass mycket får man? Är detta på något sätt kopplat till hur mycket tonårsacne man hade?

Tack på förhand!
Citera
2013-03-02, 03:17
Medlem
Jag blev tillsagd att fråga i den här tråden istället!

Citat:
Ursprungligen postat av Charoite
E EW = Every week
Betyder E EW att man äter något 1 dag i veckan eller betyder det att man äter det 7 dagar i veckan?

Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
EW = every week
ED = every day

Om du läste e ew, så är det förmodligen någon som skrivit 500mg test e ew (dvs testosteron enanthate).

Citat:
Jag läste E EW. Betydde det "Enanthate Every Week"?
Villket betyder "Enanthate 1 Gång i Veckan"?
Citera
2013-03-02, 03:18
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zario
Man har ju hört så mycket skit om AAS sedan man var liten. Precis som med mycket annat så lär man sig med tiden att det är en mycket förvrängd verklighet.

Men AAS? Fortfarande inte helt koll på det, insett att mycket är överhypat, och att mycket av det negativa kommer från folk som inte är försiktiga, precis som med droger.

Håravfall; hur pass många påverkar det? Om man ej har håravfall i släkten, stor risk?

Depression; vad för typ av depression snackar vi om? Jag anser mig vara starkt psykiskt och har hållt på med div. droger och mitt psyke har aldrig svikit mig (nej jag anser mig inte vara stålmannen heller för den delen, men man har ju träffat div. personer som absolut inte borde hålla på med något som påverkar deras psyken).

Impotens; Det mest kända. Vad för impotens snackar vi om? Den är inte permanent, eller?

Hur mycket "boost" får man om man skulle köra en "nybörjarkur" på låt säga 3månader?

Finnar; hur pass mycket får man? Är detta på något sätt kopplat till hur mycket tonårsacne man hade?

Tack på förhand!

Själv har jag inte märkt av något håravfall men jag är rakad, ser ingen betydande förändring om jag låter håret växa ut en bit.

Impotens ska isf vara när man hoppar av kuren och ens eget testo år lågt, skulle också kunna uppträda vid lågandrogena prepp som tex Deca dvs om man kör det utan testo..

Skulle du köra en d-bol tex får du en jävla kick i din träning och det preppet märker man att man "går" på, lågdos testo tex märker man inte så mycket av mer än att man växer mer typ...

Finnar är väldigt individuellt, jag fick mer finnar efter kur än på... dock mest på ryggen...

Tror allt är mycket individuellt från person till person, ingen kan garantera dig det ena eller andra.
Citera
2013-03-02, 03:25
Medlem
Citat:
Själv har jag inte märkt av något håravfall men jag är rakad, ser ingen betydande förändring om jag låter håret växa ut en bit.

Impotens ska isf vara när man hoppar av kuren och ens eget testo år lågt, skulle också kunna uppträda vid lågandrogena prepp som tex Deca dvs om man kör det utan testo..

Skulle du köra en d-bol tex får du en jävla kick i din träning och det preppet märker man att man "går" på, lågdos testo tex märker man inte så mycket av mer än att man växer mer typ...

Finnar är väldigt individuellt, jag fick mer finnar efter kur än på... dock mest på ryggen...

Tror allt är mycket individuellt från person till person, ingen kan garantera dig det ena eller andra.
Tack för snabbt svar. Tråden är väldigt rörig, och för en helt gröning inom detta är 99% här rena arabiskan för mig

Om jag ska kura, ska jag börja smått och inte leka superman, vilket jag får intrycket av att man faktiskt kan göra om man bara läser sig för ordentligt (samt lyssnar på kroppen) innan man bestämmer sig för vad man ska gå på?

Så mycket jag fattat, är att man ska försöka stabilisera nivåer i kroppen så att vissa saker inte blir ojämna. Var kan jag läsa mer om det?

En annan fråga; syns de flesta AAS på ett "standard" drogtest? Alltså låt säga dom misstänker mig för cannabis; skulle då mitt kurande synas (beroende påvad jag tar förstås).

Tas alla AAS i form av sprutor?
Citera
2013-03-02, 06:30
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Jag blev tillsagd att fråga i den här tråden istället!

Yes
Citera
2013-03-02, 09:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Om jag ska kura, ska jag börja smått och inte leka superman, vilket jag får intrycket av att man faktiskt kan göra om man bara läser sig för ordentligt (samt lyssnar på kroppen) innan man bestämmer sig för vad man ska gå på?
Riktigt. Tro inte på flashbackdoserna eller de största försäljarna på gymmet när de rekommenderar doser. Första gången får du resultat av mycket låg dos, tex 15mg dboll om du har normalvikt.

Citat:
Så mycket jag fattat, är att man ska försöka stabilisera nivåer i kroppen så att vissa saker inte blir ojämna. Var kan jag läsa mer om det?
Kolla tex roidcalc.

Citat:
En annan fråga; syns de flesta AAS på ett "standard" drogtest? Alltså låt säga dom misstänker mig för cannabis; skulle då mitt kurande synas (beroende påvad jag tar förstås).
Tror inte det dyker upp på standard drogtest eftersom de då kollar efter narkotiska preparat. Det är ju olika tester.

Citat:
Nej. Det finns många preparat i tablettform, men de flesta är styggare mot levervärden etc. Ska man ligga på länge, ta stora doser eller helt enkelt skona kroppen är det bättre med injektion. Dock är injektionen en risk i sig.
Citera
2013-03-02, 09:56
Medlem
Citat:
Tack för snabbt svar. Tråden är väldigt rörig, och för en helt gröning inom detta är 99% här rena arabiskan för mig

Börja med låga doser på första kuren tex. 250mg testo e5d eller 20mg dbol ed. Många som startat rapporter med sin första kur har stora planer om scenen... men rapporterna dör ut en efter en.
Citera
2013-03-02, 10:10
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Börja med låga doser på första kuren tex. 250mg testo e5d eller 20mg dbol ed. Många som startat rapporter med sin första kur har stora planer om scenen... men rapporterna dör ut en efter en.

Tror många överskattar prepparaten, de tror att om man kör en 250mg testokur så blir man Ronnie Coleman efter ett litet tag.

Numera om jag ligger på 1g testo så tycker jag mig knappt märka av det längre men förmodligen så vänjer man sig...
Cruse är numera 700mg ew...
Citera
2013-03-02, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwePeos
Hej. Kan man köra
50mg anadrol 50 dagar
och sen
50mg dianabol 50 dagar?

Målet är att bygga massa.

Frågar igen, så ingen missar
Citera
2013-03-02, 10:25
Medlem
Citat:
Tror många överskattar prepparaten, de tror att om man kör en 250mg testokur så blir man Ronnie Coleman efter ett litet tag.

Numera om jag ligger på 1g testo så tycker jag mig knappt märka av det längre men förmodligen så vänjer man sig...
Cruse är numera 700mg ew...
Jo förmodligen överskattar man resultaten från sin första kur. Men jag tror få har bra erfarenhet av att kunna nå progression i sin träning utan prepp eller styra upp ett bra diet program. Läser man så trycker de flesta i rapporterna i sig godis och kakor typ... Men om det funkar för dom, go for it

Självklart ska man inte dra alla över samma kant finns många bra byggare här med.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in