Citat:
Ursprungligen postat av Zario
Man har ju hört så mycket skit om AAS sedan man var liten. Precis som med mycket annat så lär man sig med tiden att det är en mycket förvrängd verklighet.
Men AAS? Fortfarande inte helt koll på det, insett att mycket är överhypat, och att mycket av det negativa kommer från folk som inte är försiktiga, precis som med droger.
Håravfall; hur pass många påverkar det? Om man ej har håravfall i släkten, stor risk?
Depression; vad för typ av depression snackar vi om? Jag anser mig vara starkt psykiskt och har hållt på med div. droger och mitt psyke har aldrig svikit mig (nej jag anser mig inte vara stålmannen heller för den delen, men man har ju träffat div. personer som absolut inte borde hålla på med något som påverkar deras psyken).
Impotens; Det mest kända. Vad för impotens snackar vi om? Den är inte permanent, eller?
Hur mycket "boost" får man om man skulle köra en "nybörjarkur" på låt säga 3månader?
Finnar; hur pass mycket får man? Är detta på något sätt kopplat till hur mycket tonårsacne man hade?
Tack på förhand!
Själv har jag inte märkt av något håravfall men jag är rakad, ser ingen betydande förändring om jag låter håret växa ut en bit.
Impotens ska isf vara när man hoppar av kuren och ens eget testo år lågt, skulle också kunna uppträda vid lågandrogena prepp som tex Deca dvs om man kör det utan testo..
Skulle du köra en d-bol tex får du en jävla kick i din träning och det preppet märker man att man "går" på, lågdos testo tex märker man inte så mycket av mer än att man växer mer typ...
Finnar är väldigt individuellt, jag fick mer finnar efter kur än på... dock mest på ryggen...
Tror allt är mycket individuellt från person till person, ingen kan garantera dig det ena eller andra.