2012-11-08, 20:53
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
S står för Serum.

Lever:

S-Natrium
S-Kalium
S-Kreatinin

S-Bilirubin
S-Alp
S-Asat
S-Alat

Thyroid:
S-T4-fritt
S-TSH
S-T3

Blodfetter:
S-kolestrol
S-Triglycerider
S-HDL-Kolestrol
S-LDL-kolestrol

Hemoglobinvärde (blodetstjocklek)
B-HB
B-LPK
B-TPK
B-EVF

Testosteron:
S-Testosteron
S-SHBG

Prostata
PSA

Lycka till och posta gärna resultaten här. Kör även dessa prover efter kur.

Börjar dra ihop sig mot starten nu
tänkte höra av mig till VC imorgon, men har inte en anning om hur jag skall gå till väga/säga för att kunna få just dessa värden kollade?
Citera
2012-11-08, 21:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Börjar dra ihop sig mot starten nu
tänkte höra av mig till VC imorgon, men har inte en anning om hur jag skall gå till väga/säga för att kunna få just dessa värden kollade?

Säg att du druckit mycket den senaste tiden pga att din tjej lämnat dig och du behöver kolla dina värden då nu har ständigt ont i magen, kraftiga sura uppstötningar osv. Vänd dig till en privatläkare om det inte går vägen, där frågar dem inte utan tar de prover du vill ska tas.
Citera
2012-11-08, 22:03
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Säg att du druckit mycket den senaste tiden pga att din tjej lämnat dig och du behöver kolla dina värden då nu har ständigt ont i magen, kraftiga sura uppstötningar osv. Vänd dig till en privatläkare om det inte går vägen, där frågar dem inte utan tar de prover du vill ska tas.

Oki får pröva den visan först då
Men vilka värden är det dom brukar kolla vid dessa symptom? inte kollar dom väl testo?
är hjärtat/ekg ngt som är att rek att kolla innan?
Citera
2012-11-08, 22:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Oki får pröva den visan först då
Men vilka värden är det dom brukar kolla vid dessa symptom? inte kollar dom väl testo?
är hjärtat/ekg ngt som är att rek att kolla innan?

Seriöst så tror jag att det bästa alternativet är att du vänder dig till en privat läkare. Du är allt för osäker på detta och det kommer bara bli besvärligt för dig. Det blir dessutom svårt för dig att få till alla dessa provtagningar på en och samma gång, iaf om du inte har någon kontakt på stället.
Citera
2012-11-08, 23:40
Medlem
tjo.
får man ont i varje ny muskel man sätter i? har alltid satt i benen men nu satt jag i Triceps. och FAN så ont. blir det så för varje ny muskel man sätter i???
Citera
2012-11-08, 23:42
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatavinter
tjo.
får man ont i varje ny muskel man sätter i? har alltid satt i benen men nu satt jag i Triceps. och FAN så ont. blir det så för varje ny muskel man sätter i???

jaoo visst är det så, vissa gör mera ont än andra...efter ett par stick blir det bättre. triceps fyfan. lår eller skinka räcker bra att gå runt på.

vad kör du för doser,ester och prepp?

Mvh
Citera
2012-11-09, 02:21
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Tjena,

Ska köra en blast i slutet av månaden och behöver lite råd...

40/50 dboll är garanterat som blast. Men funderar på att köra oxar tillsammans med dbollarna, bra eller anus? Om bra, vilken dos? 40mg dboll + 20mg eller 40mg oxar? Eller dboll only?

EDIT: Körde oxar i början av kuren så behöver ingen som avråder mig pga sides, farligt prepp osv. Gillade oxar, kände inga märkvärdiga sides. Eventuellt lite dålig aptit/halsbränna, inget ohanterligt. Och en jävla styrkeökning hehe.

Trevlig helg, mvh
Citera
2012-11-09, 03:22
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Trams! Låt honom köra 150mg dbol om han vill det, det är hans lever. Leverpåverkan är precis som allt annat individuell, jag kan ligga på 200mg orala i 8v, dricka vin varje helg och 4-5v efter jag klivit av de orala är mina levervärden tillbaks på ruta ett igen!

Har börjat köra på 100mg och de funkar fint , Längtar tills ca 3v då ja går på testot i 12v
Citera
2012-11-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatavinter
tjo.

Jepp, räkna med det. Desto mindre muskel och desto mer olja, desto mer smärta, oavsett om det är en grön muskel eller inte. Förstår inte värför du sätter i triceps? Använd dig av dom stora musklerna i din kropp för att minimera ärrvävnad och smärtan.

mvh
Citera
2012-11-09, 17:34
Medlem
CerZs avatar
Tjena boys! Uppdatering live från sjukan.
Hade rätt har åkt på en stygg infektion i lårmuskeln, så nu ligger man här med morfin och antibiotika i väntan på att läkaren ska ge svar om dom e tvungna att operera låret.
Så här kan det gå ni som funderar på att kura för första gången. Allt är inte en dans på rosor som jag nu får uppleva på första parkett.

Mvh CerZ
Citera
2012-11-09, 18:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Tjena boys! Uppdatering live från sjukan.
Hade rätt har åkt på en stygg infektion i lårmuskeln, så nu ligger man här med morfin och antibiotika i väntan på att läkaren ska ge svar om dom e tvungna att operera låret.
Så här kan det gå ni som funderar på att kura för första gången. Allt är inte en dans på rosor som jag nu får uppleva på första parkett.

Mvh CerZ

Berätta mer...tvättade du inte stället du skulle sticka på? Vet att det råder delade meningar om man ska göra det eller inte, själv gör jag det alltid.
Citera
2012-11-09, 18:11
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Berätta mer...tvättade du inte stället du skulle sticka på? Vet att det råder delade meningar om man ska göra det eller inte, själv gör jag det alltid.

delade meningar som sagt. många landsting tvättar inte idag innan stick!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in