2012-10-14, 11:06
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Tack för det seriösa svaret! Dock är jag lite orolig över att nålarna jag köpt är för korta och inte riktigt når in i muskeln.
Det är dessa
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B003XW3DS8/ref=aw_d_iv_outdoors?is=l&qid=1350203478&sr=8-8
Som du ser så står det ju,,att dedär är för insulin.Alltså,,de är till för att ta i underhudsfettet.
Skaffa riktiga pumpar och längre nålar.
Citera
2012-10-14, 11:55
Medlem
ZEUS.s avatar
kom igen nu för fan killar... är lite pinsamt att ni inte fattar att han driver med er..

ge fan i att svara på den lilla fittans Augustbeast inlägg nu..
mvh
Citera
2012-10-14, 12:50
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceoftheArctic
Nandro är ju som bekant positiv för lederna medan stanozolol är raka motsatsen, men hur mår lederna om man ligger på båda samtidigt? Är det någon som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Har du nandro/eq i dig och kör Winstrol kommer du inte få ont i lederna, vet ingen som fått det. Men vem vet det kanske kan ske inget är spikat i en sten.

mvh
Citera
2012-10-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Har du nandro/eq i dig och kör Winstrol kommer du inte få ont i lederna, vet ingen som fått det. Men vem vet det kanske kan ske inget är spikat i en sten.

mvh

Jag kör nandro/testo och fick slänga in letro för gynokänningar och fick ont i lederna av det. så det är ingen garanti att det inte gör ont för att man har nandro i sig...

Mvh
Citera
2012-10-14, 13:55
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag kör nandro/testo och fick slänga in letro för gynokänningar och fick ont i lederna av det. så det är ingen garanti att det inte gör ont för att man har nandro i sig...

Mvh

Vilket märke på letrot var det? MIR?
Citera
2012-10-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Vilket märke på letrot var det? MIR?

yes det var mir och det funkade! Ingen sexdrift och gynon stanna av men försvann inte. (gör dock inget för det syns inte) körde 5mg ed i några dagar för att sen börja trappa ner det. körde 5mg pga av det dåliga ryktet mir haft och det var nog bra. dom var nog underdoserade men funkade iaf.

Mvh
Citera
2012-10-14, 15:31
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort

Mvh
Jag äter 60mg Roaccutan om dagen och äter 0.5mg arimidex eod med 200mg nandrolone e5d, känner mig lika ung som på dom goda tiderna!

mvh
Citera
2012-10-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Jag äter 60mg Roaccutan om dagen och äter 0.5mg arimidex eod med 200mg nandrolone e5d, känner mig lika ung som på dom goda tiderna!

mvh

Äter själv samma mängd adex, känner dock av lite i leder, trots att jag inte hört om att adex ska påverka lederna förut.

Men knulla, det kan jag ska ni veta pojkar!
Citera
2012-10-15, 07:29
Bannlyst
Knölar under huden?

Fått som små knölar,kanske 2-3 stycken på olika platser på kroppen,dem sitter under huden & känns som fett knölar eller.... nått?!?
Citera
2012-10-15, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
Knölar under huden?

Fått som små knölar,kanske 2-3 stycken på olika platser på kroppen,dem sitter under huden & känns som fett knölar eller.... nått?!?

Aaah, fick samma sak o frågade här. Fick svaret , en rejäl innebrännande finne Dont touch it!

Mvh
Citera
2012-10-15, 10:56
Medlem
Softers avatar
Går det lika bra att blanda ut IGF-1 LR3 med t.ex drop-it som med Bac-vatten?
Som jag förstått det är det Bac-vatten som gäller. Jag frågade madman om vatten ingick när man köpte igf av han och han sa åt mig att köpa drop it. Vem har fel, flashback eller madman?
Citera
2012-10-15, 10:59
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Går det lika bra att blanda ut IGF-1 LR3 med t.ex drop-it som med Bac-vatten?
Som jag förstått det är det Bac-vatten som gäller. Jag frågade madman om vatten ingick när man köpte igf av han och han sa åt mig att köpa drop it. Vem har fel, flashback eller madman?
går o blanda med dropt it men det håller sig inte så länge i kylen som med bac.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in