Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastiano
Sitter o drömmer lite om 1a trenkur, beslutat för 50mg ED tsm med testo e e5d/alternativt susta i samma dos, eftersom jag köper 10ml på 100mg per ml blir det 20 dagar på 1 vial, tänkte det kan vara nog för att känna på det, är rädd att ödelägga förhållandet med bruden helt om jag kör på 2 vialer, estern är ju så kort i A att jag tänker det ska va full effekt innom ett par dagar och då få ut lite mer än 2 veckor i beast mode..
Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastiano
Om du tar en avgörelse för mig utifrån följande parametrar;
Jag har kurat kanske 6-7 år, sista 4 cruise non stop lågdos testo med nån blast eq dbol och npp, också lågdos.
Vill köra lite tren närmaste månader i samband med att sluta supa o dra kola, bråkar en del med bruden om allt och ingenting men det går ok - föredrar kortare period då chansen vid 7-8veckor galenskap kan kosta mig den bästa människan i livet mitt (tren ger mig dock fokus på träning och tar mig bort från bland annat kola - vilken hon hatar, så det är både plus pch minus)
Sätter det ed trots att det vill vara ett jävla ork - för att minimera sides.
50mg ed, dvs 0.5.
Hade du herr frank kört 1 eller 2 vialer?(100mg/ml dvs 20 dagar eller upp till 40)
Minn att jag sista 3 år legat på 250 testo e5d och givetvis fortsätter med detts om jag inte mot förmodan passar på pch testa lite susta när jag ändå ska sticka så ofta..
Tjena Sebastiano, jag ska ge dig mina ärliga mynt. Dessa två inlägg är en indikation om att du potentiellt skulle ligga i någon slags riskzon för dåliga erfarenheter med tren.
Jag körde själv min första vända på 4 veckor i slutet av förra året på 175mg ew (cutstack 525mg ew) och har nyligen dragit igång andra vändan fast denna gång på 260mg ew (75mg eod tren ace + ungefär lika mycket av resterande komponenter ur en cutstack fast med test e ist för prop) och om du inte har en sönderkörd kropp kommer 175mg att räcka mer än väl för dig som jungfrutur. Man får en rejäl skjuts och det är helt olikt något annat preparat jag kört, byggde snabbare än väntat med råge redan på 175. Skillnaden nu på 260 ser jag dock som rejäl. Jag tror inte att jag någonsin kommer känna behovet av att ligga på mer än 260mg ew tren a även om jag eventuellt för vetenskapens skull kan komma att köra 350mg då det sägs vara något utav en ultimat dosering om man inte till vardags leker med Roelly & Co.
Så vad vill jag ha sagt? Jo tren är ett oerhört potent preparat och du verkar, tyvärr, inte riktigt vara den stabilaste bocken i verkstan om man så säger vilket givetvis är en klart obra kombination.
Det betyder inte att det kommer gå käpprätt i diket för dig för allt handlar om hur du kommer att reagera. Att du skall göra dig av med ett koksmissbruk i samma veva som du skall jungfrusegla med det preparat som givit AAS det notoriska ryktet som "roid rage-preparat" ger en situation där du är lättretlig och med tren i systemet potentiellt sämre, alternativt komplett värdelös, på att tygla dig och dina kommunikationsmetoder. Lägg till det att du, lite lättvindigt, medger att du å tjejen gärna bråkar om allt och inget stundtals till synes utan orsak.. Ja, du förstår säkert vad jag menar, det är som upplagt för problem. Lite som den där final-banan i American Ninja eller vad det heter, dvs gott om möjligheter att käppa ner sig i diket.
Men för att vända på myntet och istället titta på den skinande sidan, vilket är den som lockar givetvis, så har du potentiellt massiva gains på helt nya nivåer att hämta om du sköter alla kort rätt, och har du tur så reagerar du även riktigt bra på detta. För mig till exempel upplever jag att jag fungerar klart bättre med tren i kroppen. Mitt humör blir stabilare och enklare att kontrollera, jag blir mer eftertänksam och tycker mig hitta logiska beslut enklare samt att jag upplever den generella energinivån som klart förbättrad. Sömnen på 6h är mer än tillräckligt för att jag ska känna mig utvilad när jag har tren i kroppen (sover fortfarande av princip ca 9h varje natt om det är möjligt).
Så för att spinna vidare på analogin med American Ninja så kanske det visar sig att du reagerar som jag och är någon slags natural ninja och rinner igenom hinderbanan som om det var en uppvärmning.
Det är myntets två sidor. Antingen total krasch å byebye-honey osv eller så blir det guld å gröna skogar, alternativt någonting lite mindre extremt men det kommer inte finnas något mellanting. Så funkar inte tren.
Choose wisely my son, man får leva med sina beslut resten av livet.
Mvh,
-Alfred